kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
men_hairstyles_07.jpg

Tuossa on juuri samanlainen kun minulla on nytten.
ikinä en vedä mitään homo kuulaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on tämmönen: (mammakin pääsy kuvaan)
Edit: Sivuilla ja keskellä siis vaaleat raidat, jotka jatkuvat taakse, jossa reunimmaiset siis yhdistyvät keskimmäiseen. Muuten musta.

Liitteet

• me.jpg
    me.jpg
    51,7 KB · Katsottu: 1 268
Mulla on tämmönen: (mammakin pääsy kuvaan)
Edit: Sivuilla ja keskellä siis vaaleat raidat, jotka jatkuvat taakse, jossa reunimmaiset siis yhdistyvät keskimmäiseen. Muuten musta.

Vielä kun heität itseruskettavat pintaan niin pääset Kuin kaksi marjaa-ketjuun;).

attachment.php

l_d5e2cada53a59b0c17acdb4a4776d8a6157.jpg

no ainaskin austin on öljytty ja se on käyttäny itseruskettavaa voidetta + rintakarvat=gay

mielipideasia tietysti mutta en kyllä lähde väittelemään kumpi näyttää enemmän homolta...
Goldberg.jpg

No kyllähän myös tuo mikäliebodari näyttää kieltämättä aika keijolta, oikeassa olet.

Tuohon vielä semmoset tiukat nahkahousut jalkaan, liivit päälle ja nahkalatsä päähän, jonka jälkeen ärjymään komentoja saksaks. :whip:

Joskin melko kekeltä tuo toinenkin näyttää.

Jotenkin muuten ihmeellistä tämä ihmisten samanlaisuus. Tämän keskustelun perusteella hyvin monilla vaikuttaisi olevan parin millin sänki/kalju tai sitten tuo wannabe-irokeesi, jossa hiukset pakotetaan vahalla tai vastaavalla kekomaiseen muotoon pään päälle.

Missä on mulletit ja pompadourit ja sitten ihan perinteiset konservatiiviset miesten hiustyylit? :david:

Itse mieltäisin kesäletin kohtuu lyhyeksi, niin ihmekö tuo on jos porukalla on mullettien, pompadourien ja sitten ihan perinteisien konservatiivisten miesten hiustyylien sijasta kaljua, siiliä ja irokeesiä?:D

You've got a point there :D

mut jeps.. pikkasen yksitoikkoista silti IMO :P

:offtopic: Minkälainen on "konservatiivinen hiustyyli"?

No mulla ainakin tuo millisiili on käytännössä ainoa vaihtoehto, paksu tiheä tukka ja muutenkin aika herkästi pukkaa hikeä pintaan. Pidemmällä letillä tuntuu että pää alkaa kiehua ja hiki valuu heti kun edes kävelee hetken auringossa.
(ja tällä naamalla on aika vitun sama miten ne hiukset on...):jahas:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom