kesäletti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RJDIO
  • Aloitettu Aloitettu
Ei liity aiheeseen, mutta nuo Kimbon katutappelu videot ei kyllä minuun tehnyt vaikutusta tai sanotaan näin, että vastustajien taso ei yleensä päätä huimannut. Mutta, eikös kyseinen herra nykyään ota ihan kunnon MMA matsejakin? Joskus muistan nähneeni matsin, jossa Kimbo hävisi jollekkin b-luokan ottelialle kun kunto ei kestänyt, mutta tästäkin on jo aikaa.

MMA:ssa neljä ottelua ja neljä voittoa. Viimeisimmässä joutui jo vääntämään matossakin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nusaistaan vielä lisää pilkkua, feministinen mies ajaa sukupuolten tasa-arvoa ja feminiininen mies on naismainen pikkurilli pystyssä heiluva keijo.
:offtopic: Jännää että feministi mies ajaa tasa-arvoa mutta sovinisti mies vain miesten etua. Miksi feminismi on synonyymi tasa-arvolle tai sen ajamiselle? Onko tasa-arvon kannattaja aina feministi? :wtf: Itse käsitän edelleen feministin sovinistin vastinparina.

Tukka-asiaan, itse harkitsen buzzcutia :jahas:

Ei helvetti, älkää nyt ruvetko mitään seittejä tai nimikirjaimia värkkäämään päähän. Se on niin wanna be ghetto-meininkiä, joka näyttää todella spedeltä ettei mitään rajaa.

Sellainen kuin tuo tukka MUTTA päältä ihan vähän pidemmäksi ja sitten sinne sivuille ja taakse "seittiä" ei päälle, se olis aika Cool:D

Minulta löytyypi juuri tuommosta, tosin saisi päältä olla vielä mielestäni paljon pisempi. Ei hiukset niin elämän asia minulle ole, joten tämä menee hyvin, vaikka kasvattelenkin tätä ilman trimmauksia tästä etiäpäi. Tai no siis minulla meneepi irokeesi tässä päällä eli taakse asti. Tuo hiusmalli kuvassa on aivan järkyttävän törkeän näköne.

No kyllähän myös tuo mikäliebodari näyttää kieltämättä aika keijolta, oikeassa olet.

Tuohon vielä semmoset tiukat nahkahousut jalkaan, liivit päälle ja nahkalatsä päähän, jonka jälkeen ärjymään komentoja saksaks. :whip:

Joskin melko kekeltä tuo toinenkin näyttää.

Mulla tuli jostakin syystä mieleen tämä:D

attachment.php

Sori ot.

Ei helvetti, älkää nyt ruvetko mitään seittejä tai nimikirjaimia värkkäämään päähän. Se on niin wanna be ghetto-meininkiä, joka näyttää todella spedeltä ettei mitään rajaa.
Tjoo, muistan että joskus allekirjoittaneen yläasteajoilla (eli kauan sitten 90-luvun alussa) noita kaljuja raitoja ja juovia näkyi "kovien" kundien päässä. Alkoi rap ja ghettoleffat tulla juuri silloin muotiin.

Nyt se sit tapahtu. 12v ollut pitkä tukka ~40cm ja äsken emäntä veti lyhyeksi. Yllätys oli suuri, en näytä ihan täysin mulkulta näinkään. Sivuilta ja takaa 4-5mm ja päältä n 2cm... Paska homma, tulipaha tehtyä. :whip:

Tänä kesänä ei taida tulla siiliä kuten parina viime kesänä, ei nyt vaan jostain syystä ole sellanen fiilis.
Vähän lyhyempänä silti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom