Kesäkuntoon 2016

Tässä ongelma on monesti se että kasvikunnan tuotteen x ei ilmoiteta sisältävän aminohappoa y jos sen pitoisuus on alhainen vaikka sitä siis vaikka parsakaalissa olisikin.

Hyvinkin mahdollista. Uskon, että olet näistä asioista enemmän perillä kuin minä. Halusin vain varmistaa, ettei kukaan elä väärässä uskossa ja tietämättömänä siitä, mitä sen ruokavalion täytyy sisältää normaalien kehontoimintojen ylläpitämiseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu ja totta on myös että vaikka pelkällä parsakaalissa elossa pysyisikin ei se suinkaan tarkoita että suosittelisin kenenkään hankkivan esimerkiksi proteiininsa yhdestä lähteestä. Oli sitten kasvi tai sekasyöjä.

Nyt pliis jotain jeesiä ennen kun motivaatio kokonaan kadonnut :(

Olen ollut dieetillä noin 3viikkoa ja rapiat. Eikä vain tunnu mitään muutosta tulevan...alotus paino oli 93 ja KILON siitä tippunu...ennen kun on dieetannu niin tyyliin ekalla viikolla lähteny se 3kiloa nesteitä nyt ei edes ne tunnu lähtevän..

Tiputin kalorit suoraan 2000 välipäivä ja 2300 treeni. Treenejä noin 5viikossa ja joka treenin jälkeen 15-20min aerobista. Sen takia kalorit alhaiset, koska tällä hetkellä kulutus tosi pieni kun duunitkin loppu.

Eli onko kyseessä, että lähin turhan pienillä kaloreilla ja heti aerobista mitä aikasemmin ei ollut ollenkaan. Vai syönkö oikeasti vieläkin liian paljon ?! Otin jo viikonloppuna vähän extra hiilaria eikä tunnu mitään vaikutusta.

Ihan hukassa alkaa olee, kun salilla vedetään kovaa sitten hikoillaan ja punnitaan safkat ja tuntuu, ettei mitään muutosta:(

No ei nyt ihan näin. Eli ihan normaalin ihmisen arkea, mutta ei töitä tällä hetkellä..joka nyt mielestäni pienentää kulutusta todella paljon.

150-170g prot.50-60g rasva. Loput hiilarista mitä siitä sitten tulee.

Ennemminki kattonu et tulee noin 2g/kg protskuu ja sitten vaan, että kalorit pysyy rajoissa.

No ei nyt ihan näin. Eli ihan normaalin ihmisen arkea, mutta ei töitä tällä hetkellä..joka nyt mielestäni pienentää kulutusta todella paljon.
Itse oon diettaillessa huomannut kuinka helvetin iso vaikutus varsinaisten treenien lisäksi on perusaktiivisuudella aineenvaihdunnan kannalta. Erityisen kuluttavaa liikuntaahan ei kannata liikaa tehdä jos lihoja säästellään mutta perus reippailua jolla kone pidetään käynnissä kannattaa lisätä. Eli lyöt vaikka itsellesi ihan ohjelmaan aamu ja iltakävelyt. Aloitat ja lopetat päivän jollain 30 minuutin kävelyllä ja välipäivinä käyt vaikka pidempäänkin jos siltä tuntuu. Parantaa palautumistakin tuollainen kevyt reippailu.

Kyllä juurikin näin.

Js kyllä tuleekin päivässä pari lenkkiä koiran kanssa sun muuta satunnaista liikuntaa ja menoa.

Aikasemmin tein 3-5vuorotyötä niin siitä on kyllä kulutus tippunu, mutta kyllä jotenkin tuntuu että syön liian vähän siihen nähden paljonko tulee reenattua...

Kyllä juurikin näin.

Js kyllä tuleekin päivässä pari lenkkiä koiran kanssa sun muuta satunnaista liikuntaa ja menoa.

Aikasemmin tein 3-5vuorotyötä niin siitä on kyllä kulutus tippunu, mutta kyllä jotenkin tuntuu että syön liian vähän siihen nähden paljonko tulee reenattua...

Lisätään vielä tähän.

Kävin puntarilla ja paino noussu viime viikosta yli kilon no voi nyt stna...ei tainnu se ylimääräinen hiilarin ottaminen oikein toimia. Kai tässä sitten vaan tulee yksinkertaisesti syötyä liikaa...

En kyllä itse syyttäisi töiden loppumista. Nythän sulla on sitten aikaa keskittyä täysillä diettiin! Ei nykyisin enää suurella osalla jengistä ole oikeasti fyysisesti raskasta työtä ja päivät menee päätteen ääressä. Silti saadaan tuloksia aikaan. Tai jopa siksi? Tuskin savomakekaan huippuvuosinaan työttömän arkea vaihtoi raksan kantajan apupojaksi, jotta läski tirisisi.

En kyllä itse syyttäisi töiden loppumista. Nythän sulla on sitten aikaa keskittyä täysillä diettiin! Ei nykyisin enää suurella osalla jengistä ole oikeasti fyysisesti raskasta työtä ja päivät menee päätteen ääressä. Silti saadaan tuloksia aikaan. Tai jopa siksi? Tuskin savomakekaan huippuvuosinaan työttömän arkea vaihtoi raksan kantajan apupojaksi, jotta läski tirisisi.
Hyvä pointti!

Mutta mitä mieltä itse olet, kuulostaako 2000/2500kalorit liian pieniltä 92kiloselle? Salitaustaa noin 5vuotta ja rasvat varmaan jossain 20-25luokkaa tällä hetkellä. Oli ennen dieetin alotusta vähän löysempi treeni jakso (1-2kk) ja vaikkei nyt mahaa olekkaan lähtenyt niin kyllä lihaksissa ihan eri paineet tällä hetkellä.

Hyvä pointti!

Mutta mitä mieltä itse olet, kuulostaako 2000/2500kalorit liian pieniltä 92kiloselle? Salitaustaa noin 5vuotta ja rasvat varmaan jotsin 20-25luokkaa tällä hetkellä. Oli ennen dieetin alotusta vähän löysempi treeni jakso (1-2kk) ja vaikkei nyt mahaa olekkaan lähtenyt niin kyllä lihaksissa ihan eri paineet tällä hetkellä.

Kuinka paljon olet syönyt kaloreita ennenkuin aloitit dietin? Siitä joku 500+ kcal pois niin siinä vois olla hyvät aloituskalorit.

Olen samankokoinen, rasvat ehkä vähän alempana ja aloitan pian dietin 3500 kcal ruokavaliolla. Nyt menee 4000. Sali 5krt/vko + yksi tasasykkeinen 45-60 min cardio viikkoon. Työ toimistohomma, aktiivisuustaso duunissa olematon. Eli tosi matalilta kuulostaa sun kalorit.

No siinä se ongelma onki ku ns offi meni vähän vapaalla kädellä, mutta jos jotain pitää sanoa niin 2500-4500 menny vaihdellen :S

Nyt vasta pitkästä aikaa laskuri käytössä:)

No voisi kieltämättä jouda enemmänkin. Ehkä sellanen 1,5-2,5l tulee vettä ja loput sitte light limua.

Onhan se peilikuva muuttunut, mutta ei nyt ihan hirveästi kuitenkaan.

Ei "Beck" muuta ku vähä enemmän kaloreita koneeseen, ku et oo kerran mikään vinkuheinä. Kyllä noi sun kalorit kuulostaa mun korvaan aika säälittäviltä. Toki yksilöllistä, mut esimerkkinä: Ite oon 172cm/76kg. Treenipäivänä 3500 eikä näytä vielä paino nousevan...
Ja vettä sais kans mennä vähä enempi. Tsemppiä!

Jos nyt niitä kaloreita päätät nostaa, niin älä nyt ainakaan kerralla sitten pompauta millään tonnilla ylöspäin. Kaloreiden kanssa kikkaillessa aina järki mukana ja maltti on valttia kumpaankin suuntaan.

Täälläkin lähdetty jonkinlaista kesäkuntoa hakemaan, lähtö tapahtunut jo noin viikko sitten. lähtö paino oli 94.7kg ja pituutta 183cm. salia taustalla 5 vuotta.
Ensinmäinen dietti joten voi olla ettei mikään onnistukkaan, mutta katsotaan miten kaverin käy.

tässä tän aamunen kunto 92.4kg

Liitteet

• WIN_20160201_08_25_39_Pro.jpg
    WIN_20160201_08_25_39_Pro.jpg
    145,9 KB · Katsottu: 657
Täytyy nyt itsekin ilmoittautua tänne threadiin. Elämäntaparemontti aloitettu päälle vuosi sitten, ja nyt olisi vielä lyhyehkön loppukirin aika. Dieettaillu olen varsinaisesti vasta pari kuukautta, vaikkakin paino tullut vuodessa 125kg -> 96kg. (Pituus 190cm.) Rasvat nyt about 20-25 %:in luokkaa, ja tavoite on mitä tahansa 8 ja 12 %:in väliltä. Helvetin vähän vaan joutuu syömään, koska päivät kuluvat pääsykoekirjojen ääressä, eikä arkiliikuntaa tule. Salia/aerobista 3-5 kertaa viikkoon, mutta kalorit silti siinä 1100 kieppeillä, koska sillä sitä tulosta tuntuu syntyvän. Täma kuukausi Velocity-tyylisesti, koska kananmuniin, kaurapuuroon ja broileriin kyllästyy (enkä jaksa uutta ruokavaliota suunnitella). Tarkasti määriteltyä päivämäärää ei tämän välietapin saavuttamiselle ole, mutta olishan se kiva uskaltaa käydä kesällä rannalla. Dieetin jälkeen sitten se vaikeampi osuus: lihan hankkiminen.

Itsellä mennyt tasaisesti 103-95 nyt. Marraskuusta tähän asti kolmas treenin estävä flunssa nyt alkaa olee taputeltu. Huh. Myöskin ajanpuutteen/jaksamisen takia joutuu varmaan jättämään treenin nyt hetkeksi vähemmälle, mutta kalorit pysyy myös alhaalla. Edelleen tavoitteena alle 90, jonka pitäisi olla realistinen tuossa huhtikuussa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom