Mulla ois tavoitteena pudotella ensteks painoa ~95kg:stä 90 kiloon tässä tammi-helmikuun aikana tipattoman tammikuun, punttisalin (n. 3 krt/vko ), lenkkeilyn ja jäkiksen avulla ( jos nyt sais sitä lunta kehiin pikkuhiljaa ).
Sen jälkeen ois tarkoitus rauhoittaa menoa ja päästä kesäksi sinne 80-85:kgn paikkeille. Pitää kehitellä jotain virikkeitä kevääks että mielenkiinto(?) säilyy yllä.
Sen jälkeen ois tarkoitus rauhoittaa menoa ja päästä kesäksi sinne 80-85:kgn paikkeille. Pitää kehitellä jotain virikkeitä kevääks että mielenkiinto(?) säilyy yllä.
HST-treenaus alkaa ens viikolla ja 3x aamulenkki (4,5km) alko tänään. Jos vaikka kehtais tanktoppia tai jopa ilman paitaa kulkea
Nyt olen ns. "omalla ohjelmallani" laihduttanut 35kg! Olen käynyt myös salilla 3*viikossa, tosin nyt en ole käynyt kolmeen viikkoon... Lihasmassa on siis suunnilleen pysynyt samassa kuin se on ollutkin. Nyt olisi tarkoitus aloittaa tiukka salitreeni ja saada paikat vähän tiukempaan kuosiin(toi painonpudotus todella näkyy esim. mulla on tällä hetkellä järjetön nahkapussi vatsana:D ). Samalla pitäis vielä saada 5kg painosta pois, sitten painaisin 85kg ja pituutta löytyy 183 sentin verran, eli sitten oltaisiin painoindeksissä normaalipainoisten puolella...
)