Kesäkuntoon 2007

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jaa nyt alkaa olee rasvat aika alhaalla ja lihaksissa on hyvin erottuvuutta.Nyt pitää pa5ikertaa sammua rannalle niin saa sellasen yyber siistin rusketuksen josta mä oon aina unelmoinut.

26.3.2007 Tänään pitäs nyt sitten vihdoin alottaa n.10 viikon mittanen dietti. Tällä hetkellä paino 81-82kg ja pituutta löytyy 181cm. Tavotteena ois semmonen ~75kg.

tarkotuksena ois nyt alkuun pistää ruokailut kuntoon, ja sitten pikkuhiljaa lisäillä aerobista kehiin kunnolla. Kuika suuri merkitys tuolla aerobisella on läskien lähtemisen kannalta, kun eikös periaatteessa pitäs riittää että on ruokailut kunnossa?

Kaloreita alan laskeskelee kalorilaskuri.fi:ssä, mutta vähän mietitytää että onko tuon laskurin ilmoittama 1740kcal/päivä ilman liikuntoja liian vähän?

Nyt loppu dietti meitsin osalta tähän, paino rankan ryyppy- ja krapulapäivän jälkeen 73,6 kg :eek: Tosin nyt kun keho tästä normalisoituu niin paino varmaan jonkun 74,5kg

Dietti nyt ei ihan putkeen menny, tuli pidettyä liikaa pokeriiltoja, joissa tuli kitattua kaljaa ja syötyä kebappia. Tosin muuten ruokavalio oli paljon siistimpi, kuin aikasemmin. Sipsejä ja karkkeja en vetänyt läheskään niin usein kuin ennen, mitä nyt maks. 2krt viikossa piti saada pieni satsi salmiakkia :kuola:

Noin kolme viikkoa sitten vasen reisi revähti jalkatreenissä, ja sen jälkeen jäi vähän aerobiset tekemättä. Mutta nyt ajattelin alkaa vetää joko nollilla tai vähän plussalla ja vetää aerobista sen 2krt viikossa, josko kunto viellä vähän parantuis.

Nyt oon varmaan parhaimmassa kunnossa mitä oon koskaan ollu, ainakin rasvaprosentin osalta. Laardia löytyy vieläkin ihan tarpeeks, mutta nyt vatsapalikat erottuu edes jonkun verran...

Nyt meikäläinenkin ilmottautuu diettiin rupee tää kaljamaha hävettään liikaa kai tässä kuukaudessa jotain kerkee saamaan aikaan :rock:

Ei oo projekti ihan niin hyvin onnistunu ku oisin toivonu, mutta ei auta ku kiristää tahtia. Juhannuskin on töitä, joten takaraja siirtyy kesäkuun loppuun. Nyt aloitan aamuaerobiset joita vedän muutaman kerran viikossa. Pari kiloa oon saanu tiputettua reilussa kuukaudessa:down:

Minkäs verran lähtee arviolta painoa viikossa tai kuukaudessa sellasella -500kcal per päivä? Sellasella tässä on liikkeelle lähdetty... Olis mukava tietää.

Minkäs verran lähtee arviolta painoa viikossa tai kuukaudessa sellasella -500kcal per päivä? Sellasella tässä on liikkeelle lähdetty... Olis mukava tietää.

Rasva on 100g = 800kcal. Eli noin 50g per päivä / 350g viikko / 1,4kg kk.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€

Suositut

Back
Ylös Bottom