Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
nikke1 sanoi:
Näin unta että nauroin kovaan ääneen jossain ihan ilman mitään syytä sellasta Dr. Evil naurua.. myöhemmin kuulin että olin baarissa loppuillasta höhöttellyt jotain ihme juttua mitä ei ketään tajunnut :D

Näin unessa myös Blood&Guts videoni kohtalon, kaveri pölli sen. Rajua.

Täysin :offtopic: mutta kai olen tulossa vanhaksi kun en tajua miten voidaan sanoa "mitä ei ketään tajunnut". :confused:
Mikä vika on kukaan sanassa, tämä ketä/ketään villitys menee yli hilseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jep tässä on tullut suunniteltua aikalailla kevään-kesän treenejä, ja ilmeisesti ne nyt sitten pakkaa uniin kanssa jollain tavoin.
Unessa oli jo kesä ja olin vaan kotona kun ovikello soi ja ovella oli kaksi "urheilijanuorukaista" (tarkemmin kaksi tämän forumin nimeltä mainitsematonta moderaattoria). Kaverit esittelivät itsensä ja kertoilivat että ovat kuulleet että olen taas alkanut treenaamaan pitkästä aikaa "kovasti" ja ovat kiinnostuneet sponssaamaan minua. No eihän siinä mitään kun kutsuin kaverit peremmälle kotiin ja ruettiin rupattelemaan treeneistä jne. ja samalla rupesin keittelemään kahvia mutta siitä ei tullut mitään kun joka kaapissa vaan oli jotain nöx töx, animal tökk nöxx purkkeja. Mä en löytäny mistään kahvia vaan kaikkialla oli lisäravinteita. No siinä meni aikansa kun etsin sitä kahvia ja samalla vaan tuli jokapaikkaan uusia lisäravinne purkkeja ja viimein en enää pystynyt pitämään niitä purkkeja keittiössä vaan niitä pyöri olohuoneeseen ja siitä kun nämä kaverit näkivät ne niin hermostuivat täysin. Ne repivät kaikki minun treenisuunnitelmat ja samalla jonkun alustavan sponssi sopimuksen ja häipyvät sen tien. Ikkunasta vain näin kun joku musta avobemari lähti pihasta renkaat ulvoen. No aikani siinä purkkeja potkiskelin keittiöön ja totesin että onpahan muijalla siivoamista, ja taidanpa lopettaa treenaamisen kun siitä ei tule mitään ilman suunnitelmia...
Samalla sitten heräsin raikuvaan nauruuni :D

Pain sanoi:
Kävelen lukioaikaisen ensirakkauteni kanssa kadulla käsi kädessä. On syksy ja luonto ympärillä on erittäin kaunis. Me pysähdytään, tyttö katsoo mua silmiin ja sanoo, että rakastaa mua. Mä katson sitä takas syvälle sen sinisiin silmiin, laitan käden povitaskuuni ja vedän ulos 9-millisen jolla ammun sitä päähän. Sitten totean ruumiille, että "Niin varmaan."

Kävikös todellisessa elämässä sillein, että muija joko petti sua tai jätti sut? Sulla olisi voinut jäädä raivo sitä muijaa kohtaan kytemään päähän ja se purkautuu tuolla tavalla unessa. Nämä on vaan ihan villejä veikkauksia...

Näin unta että olen kesämökillä kaverini ja sen siskon kanssa. Se sisko, joka on muuten melkosen kärttysä ja nipo muija, on biitsillä ottamassa aurinkoa. No, meikäläisellä sattuu olemaan harrikka alla, ja sitten ajelen siihen biitsille ja suditan sen naamalle hiekkaa. Herään omaan nauruuni.

Miksi unessa tälläset ihan tyhmät jutut ovat todella hauskoja?

Mä kuulun kanssa ihmisiin, joiden unissa ei ole mitään järkeä. Melkein joka yö mä lennän tai tapahtuu ihan järjettömiä. Viime yö ei tehnyt poikkeusta, jäi vähän eilinen avara luonto päälle: mä lensin afrikassa sen suomalaisen juontajan kanssa (onkos sen nimi joku Jarmo...) sellaisella lasi tai pleksipallolla. Se oli halkaisijaltaan pari metriä, ja unessa kerrottiin sen lasin paksuuskin, en muista sitä enää. Meidät hitsattiin sinne sisälle, se ei muuten kestäisi lentoa. Pallossa oli joku ohjaus-sauva, kaksi mukinpidikettä ja kaksi kuppipenkkiä. Sillä me sitten lennettiin johonkin järvelle, jossa kuvattiin seuraava avara luonto jakso. Matkalla sinne katselin maisemia, ja savannilla kulki mun tuttuja, jotka heilutteli sieltä. Näin isän ja pikkuveljenkin, ne otti siellä lepoa leijonien kainaloissa. :) Meillä oli kuitenkin Jarmon kanssa kiire, ei ollut kuulemma aikaa jäädä rupattelemaan. Kun päästiin järvelle, aloitettiin kuvaukset. Tämä jakso lähetettiin ympäri maailmaa suorana, ja me oltiin sen juontajat siellä pallossa. Kameramiehiä oli ihan mielettömästi siellä maassa, ne väisteli juoksevia eläimiä maastopuvut päällä. Just ku lähetyksen piti alkaa, joku soitti sinne palloon ja käski mun olla aivan ääneti. Kysyin, että mikäs nyt on, mun piti olla toinen juontaja. Vastattiin vain, "ettei teidän tarvitse tietää kaikkea". Petyin kovasti, ja Jarmo paljasti, että jos sanon sanankin, niin maassa olevat apinat säikähtävät ja ohjelma menee v-tuix. (mietin, että miten ne ei pelkää niitä kameramiehiä, joita oli satoja) Lähetys alkoi, Jarmo selitti jotain päättömyyksiä niistä apinoista, jotain kangasapinoita ne olivat nimeltään. Ne oli ehkä 20-30cm pitkiä, mutta niitä oli mustanaan siellä maassa ja ne juoksivat jotain puhveleita ja gaselleja kiinni. Ne söivät ison puhvelinkin niin nopeasti, että kun ne hyppäs siihen vauhdissa kiinni ja alkoivat syömään, niin pelkkä luuranko kaatui maahan. :D Sitten ne alkoivat lisääntymään, ja mä repesin nauruun kun niitä sikisi vaan kokoajan lisää. Lähetys katkesi ja mulle huudettiin ihan kauheasti ku pilasin lähetyksen. Sitten yhtäkkiä olin nykissä metroasemalla, ja Jarmo kysyi että voinko mä maksaa senkin lipun metroon...

Että sellaista, aamulla oli hauskaa! :D

mulle lentounet on tosi koomisia: mulla korkeanpaikankammo ja kun leiun puiden päällä mä koetan vain keksiä keinon jolla pääsen hengissä maahan. hyvä etten kastele vuodettani

ketjupökäle sanoi:
Onko kellään päällekkäisiä unikokemuksia vähän niinkuin matrix potenssiin 3? Jatkuvasti "herää" unessa, tilanne normalisoituu tajunnan tasolla 1 kunnes yhtäkkiä huomaakin että hiivatti ei tää sittenkään voi olla tosielämää.. ja naps, herää uudestaan unen kakkostasolla. Lopuksi muutaman feikkiherätyksen jälkeen havahtuukin arkitodellisuuteen vieraassa asunnossa pukeutuneena kisakireään korsettiin. Tämän jälkeen pitääkin yleensä mennä uusimaan resepti vahvempiin :david:
Mulle käy noin usein aamuisin, koska aamun tunteina mulla on aina kusihätä. Herään, käyn kusella, oon ehkä aamiaisellakin, mut se olikin unta - sit herään uudestaan, käyn kusella, herään taas. Onneksi sentään on se aika ohi, että kusisi housuihinsa unissaan. Vituttavinta tossa on se, että vaikka unessa käy kusella, niin silti on tosi kova hätä. :lol2:

Arto sanoi:
Täysin :offtopic: mutta kai olen tulossa vanhaksi kun en tajua miten voidaan sanoa "mitä ei ketään tajunnut". :confused:
Mikä vika on kukaan sanassa, tämä ketä/ketään villitys menee yli hilseen.

Johtuu murteesta. Omalla kotiseudullakin kaikki sanoo "ketään" ja nykyään se tuntuu oudolta vaikka itekin olen puhunut niin 18 vuotta. Sillon kun muutin nykyiseen asuinpaikkaani, ja tulin kouluun, kaverit alko valittaan tosta "ketä" - sanasta, en edes heti tajunnu että se edes voi olla joidenkin mielestä jotenkin väärin sanottu, enkä tajunnu mitä ne valittaa kun koko ajan korjaili mun sanomisia. Nykyään olen oppinut puhumaan "oikein".

Nostetaanpa tämä thread uudestaan ylös,näin viime yönä sen verran erikoista unta:

Olin jossain pikkubaarissa pelaamassa biljardia kavereiden kanssa. Hetken siinä pelattuani käveli ovesta sisään smackdown:in Big Show,tuo yli 200kiloinen jässikkä. Big Show haastoi riitaa kaikkien kanssa ja tuli siis myös minulle avautumaan.

Hetken kuunneltuani menetin hermoni ja tarrasin ukkoon kiinni. Väänsin ja väänsin,koetin kaikkia mahdollisia maahanvientitapoja mutta ukko ei hievahtanutkaan. Tokaisi vaan että " don't fuck whit me boy! " ja vetäisi otsallaan biljardipöydän keskeltä kahtia.

Yhtäkkiä viereen ilmestyi Microsoft:in Bill Gates joka ilmeisesti oli saapunut Show:n seurueessa ja haistatti minulle :kakka:. Laskin otteeni Show:sta ja runttasin Gates:in yhdellä kädellä ilmaan,pyörittelin hetken pääni yläpuolella ja heitin koko baarin halki vastakkaiseen seinään. Gates "levisi" pitkin seinää ja Big Show katsoi "luukku levällään" minua ja sanoi vapisevalla äänellä " man you are strong,let me buy you a beer ". Oluet juotuamme Big Show tarjosi vielä kyydin kotia Hummerillaan. Huh huh... kaikkee sitä ihmismieli kehittää :)

Näin joskus unta että olin naimassa Jennifer Lopezia,kunnes paikalle saapui Ben Affleck joka ryhtyi karjumaan hullun lailla ja kävi päälle...Kiskaisin sitä sitten turpaan ja kun se keräili itteensä lattialta mä laitoin housut jalkaan ja kiskasin sitä uudestaan turpaan sen verran kovaa et se nukku tovin ja kerkesin hoitaa "homman" loppuun... :rock:

Unet

Sorry ei pysty k18 :zzzz: ........
Tai sittenki yks jänskä muistu mieleen ........

Joskus pikkulikkana kun isä ei päästäny (iltanäytökseen) kattoo michael jaksonin Thriller elokuvaa, kiukustuin :curs: :itku: niin paljon, että sain "yövieraaksi" uneeni koko näyttlijäkaartin, parasta siinä oli se että itse olin mukana tanssahtelemassa zombien ja michaelin kanssa ...jännää oli totisesti... heräsin hymy huulilla..eikä pelottanu yhtään..vaan aattelin.. pääsinpähän sittenki, ja viel yönäytökseen :D ......ajatus lämmittää vieläkin.
On ne unet joskus kivoja :)
Nyyh ..Kotiläksyt kutsuvat Bye ... Bye, olis ollu niin kiva lukee teidän juttuja..

Hyppäsin vanhojen luokkatovereideni edessä laiturilta järveen ja samalla paskasin 12 gallonaa kuumaa ripulia housuun.
Heräsin --> tarkistin sen olleen vain unta ja jatkoin nukkumista.

Mä nään aina "valveunia", kun oon kännissä menny nukkumaan. Esim. viimeks näin unta, että mun huoneessa oli ihan vitusti porukkaa (kavereita) ja kaikki veti ihan homona bissee. Koitti yllyttää muakin ryyppään, mutta en jaksanu kun olin ihan sammuneena ja kovassa humalassa. Makasin omassa sängyssäni ja suostuin yhen tupakan polttamaan. Sit heräsin ja juoksin valokatkasijalle väistellen mun kavereita ja sen jälkeen hakkasin kädellä sänkyä, kun mun tupakka tippu sinne. Sit tajusin, et oon ihan vitun ääliö ja pihalla, juon litran appelsiinimehua, vaihdan kuivat boxerit ja meen takasin nukkumaan.

No perhana, pakko lopettaa kovat huumeet... :D

Vähän aikaa sitten ehdin nukkua vain 10min ennen töihin lähtöä.
Näin unta, että olin kipeä ja lääkärin vastaanotolla.
Lekuri määräsi sustaa ja pikatestoa flunssaan.
Olin herätessä vielä niin koomassa, että pidin unta totena vielä pitkään.

Muistan tämmösen pätkän unesta jonka näin pari yötä takaperin:
Oltiin meijän kotipihalla. Paikalla oli muijakaveri, sen pikkuveli, yks kaveri ja jotain sukulaisten kakaroita sekä MARSU, joka oli tavallista marsua vähän suurempi. Yritettiin porukalla saada sitä marsua syömään voikukan lehtiä ja apiloita mut ei se suostunu. Selitettiin sille kaverin kanssa että mekin ollaan syöty apilaa, syö säki nyt! Marsu söi vaan ruohonkorsia. Muistan myös olleeni marsun kanssa kahden meidän kadulla ja yritin silloinkin houkutella sitä syömään jotain muuta kun ruohoa. Ei se suostunut.

Yks uni jonka näin pienenä poikana on jääny mielee:
Seisoin kylpyhuoneessa äidin vieressä kun se pesi kasvojaan tai meikkas tai vastaavaa... Sit siihen tulee joku ruma noita, joka kysyy meidän mutsilt et 'saanks mä ottaa tän pojan?' Mutsi vaan sanos tyynesti et 'joo, ota vaan' eikä kattonu ees päin. En muista enempää kun sen kauhun tunteen.

Joskus näin unta, että olen Wolfilla tekemässä penkkiä. Oikeasti nostan 130kg, mutta unessa tein 270kg:lla (ilman paitaa tietysti). Nostin sen kerran puhtaasti nipin napin, mutta olin todella pettynyt, kun piti saada se KAKSI kertaa ylös :(

Ai niin, piti olla sairaita unia. No tässä hiukan erikoisempi:

Unessa kävelin pimeällä kadulla, kun näin oudon pienen sinisen oven seinän juuressa. No sinne piti sitten mennä. Sisällä oli joku outo nainen, joka oli "unikontrolloija", siis jonkinlainen unien admin tyyppi. Se ihmetteli, että miten löysin tänne: "Kertoiko joku vai itsekö keksit?". No sitten se tarttui minun käsiini raudanlujalla otteella ja väänsi ne ihan ihme solmuun. Sitten kai uni vaihtui tai heräsin.

Myöhemmin mietin sitä pientä sinistä ovea ja ainakin Liisa Ihmemaassa sadussa Liisä ryömi pienestä sinisestä ovesta sinne ihmemaahan. Ja sitten Mulholland Drivessa oli kanssa sininen ovi ja sininen avain sinne "Silencio" klubiin. Joo, en sitten noista mitään päättele, mutta olipahan kanssa sinisiä ovia.

Illalla olin katsonut telkkarista suurta seikkailua ja jonkun am. sarjan jossa ammuttiin jotain harppuunalla. No sitten siihen uneen. Näin unta että olin suuressa seikkailussa. Tehtävänä oli lentää pahvilaatikolla. Sitten ilmaan päästyämme loota muuttui isdoksi vanhaksi rämäksi bussiksi jota en pystynyt enää hallitsemaan. Meni busin katolle ja yritin lentämällä ohjata sen takas maahan. Tein siis hätä laskun suoraan pusikkoon (maisemat oli ku patikointipolulta Pohjois-Karjalassa...). Seuraava osa tehtävästä oli että piti kumiveneellä meloa jonnekkin. Lähettiin melomaan ja kaaduttiin, kaikki lätsähti veteen. Sitten sukelleltiin siellä ja Riikka ampui minua harppuunalla... Tosi friikiltä tuntu koko uni

Mun oudoimmat unet on suurimmalta osin nähty joskus pienenä. Nykyään unissa keskitytään enimmäkseen tuttujen ja tuntemattomien painamiseen. Kerrankin olin itse Ron Jeremyn kanssa jonku kylpylän/uimahallin pesuhuoneessa naisten kimpussa. :hyper:

Monen vuoden takaisia unia on vaikea muistaa, mutta esim. seuraavanlaisia on joskus tullu nähtyä:

Oon yksin kotona. Sitte siihen ilmestyy Muumien mörkö ja nappaa mut syliin. Sit se kävelee keittiöön ja pistää kattilaan vettä. Laittaa mut siihen kattilaan ja kattila vaan hellalle. Sitte jää siihen seisomaan ja tuijottaa mua ihan ku oottas että millo on ruoka valmista. :(

Joskus ehkä 7-vuotiaana näin monta kertaa sellaista painajaista, että joku hullu mummo jahtaa mua ja kun se saa mut kiinni ni se alkaa kutittaa mua. (Se kutitti "oikeesti") Onneks sitte tuli aina kaks semmosta mua muutaman vuoden vanhempaa tyttöä, jotka autto mut pois sen mummon kynsistä. Sitten me juostiin kolmestaan karkuun. :thumbs:

Joskus tokalla luokalla yks kaveri kerto Minotauroksesta (siis se tyyppi, jolla on härän pää ja asustelee siellä labyrintissä). No seuraavana yönä sitten juoksin henkeni edestä siellä labyrintissä ku se rynni sarvet eellä perässä. :D

Joskus on keskellä yötä herättyy puoliunessa tullu oltuu ihan kauhuissaan ku on olevinaan huoneen nurkasta ryöminy jotain jättiläishämähäkkejä tai ovesta on kävelly sisään luuranko. :rolleyes:

Pitääkin kattoo noita lucid-unien ohjeita. Ne on aina niin mukavia.

Täs toukokuussa oli kyl yksi sairas uni..
olin punttisalilla ja siellä oli Martti Ahtisaari joka pisti saatanan
moisia tuloksia penkistä..Veti sarjoja aivan helvetin moisilla painoilla...
yhtäkkiä Tony Halme ilmesty sinne mutta näytti joltain saatanan maratoonarilta ja oli laihtunut varmaan 100kiloa..
sit se alko potkimaan säkkiin hirveitä karate-potkuja ja ääntelemään kuin Bruce Lee..
voi jumalauta mä nauroin seuraavana päivänä :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom