Jos noi teidän pehmo-unet muka on sairaita, niin siveitä nuoria kyllä ootte. :lol2:
Mä näen välillä semi-valveunia, eli tiedän, että nyt näen unta ja voin vaikuttaa OSIN unen kulkuun. Tässä muutamia pätkiä unista, joissa tajuan että kyseessä on oni:
- ".....Kävelen koulussa ja vedän yhden upean nuoren opettajattaren tyhjään luokkaan, sitten uhkaan sitä, että jos vastustelet, soitan tv-kamerat paikalle. Jostain syystä uhkaus toimii ja saan vapaasti työntää naamani sen jalkoväliin. Sitten sieltä alkaa tulla litrakaupalla verta, joka puolelle. Vedän pääni pois ja mun edessä makaa vanhan mummon ruumis. Sitten FBI tulee koulun pihalle ja pakenen leijumalla n. metrin korkeudella kohti metsää...."
- ".....Oon kotonani, tai se näyttää mun kodilta, mutta siellä on ihan outoja pitkiä käytäviä. Jotenkin sinne on päässyt helvetin pelottava pelle, joka jahtaa mua. Myös mun isä, äiti ja broidi kulkee siellä silmät punaisina kuin maissilapsilla. Pelle juoksee nopeutettuna kuin pikakelauksella mua kohti pitäen järkyttävää ääntä, jossain vaiheessa mä ajattelen, että toi tehosekoitin on ase ja työnnän käteni sinne sisään ja tunnen, kuinka mun sormet leikkautuu irti. Sitten ammun ehjällä kädelläni ilmapistoolilla kaikki talossa olevat kuoliaaksi....."
- "Ilmestyn ilman sen kummempaa syytä Madonnan konserttiin ja menen backstagelle väärennetyllä passilla. Sit Madonna tulee sinne ja yritän ottaa sitä väkisin, mut joku manageri tulee juuri sisään huoneeseen ja puhallan sen hiustenkuivaajalla talon toiseen nurkkaan mutta homma keskeytyy, madonna lähtee. Sit meen perässä, yritän uudestaan, kun madonna on yksin, taas joku tulee keskeytämään. Kun akti on jääänyt kesken about 20 kertaa (ja vaikka Madonna ei tajua varoa mun kaltaista pervoa, joka seurailee sitä ympäri backstagea :thumbs: ), herätyskello soi. En koskaan päässyt sitä pidemmälle, että tähti oli saatu alasti....."
Sit tietty sellasta sekoilua, että oon just paneskelemassa jotain kaunista naista ja sitten se muuttuu mun broidiksi :urjo: sanoi Freud mitä tahansa, tommonen uni ei ole mukavaa. Sen jälkeen lähtee kyllä panohalut siksi yöksi ja siirrytään väkivaltapainajaisiin.
Edit. psykologisesti ajatellen tota broidihommaa on käsitelty silleen, että kun ihminen viettää jonkun henkilön kanssa niin paljon aikaa, niin tämä toinen sitten pakostikin saattaa ilmestyä niihin uniin, jossain muodossa.