Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Itse näin teini-iässä jatkuvasti todella outoja seksi-unia...esim kerran olin
päässyt jörnimään luokan parhaimman näköisen tytsyn kanssa ja tuuppailin tätä sitten takaapäin...Taustalla soi eräs sen aikainen herjadisko biisi jonka sanat meni:"My name is Alf and Im stuck on earth,I cant get to my place of birth..."Kun sitten tuli ejakuloinnin aika,lensikin moloni päästä valtaisa määrä
POLY-URETAANIVAAHTOA... :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hdman sanoi:
Kun sitten tuli ejakuloinnin aika,lensikin moloni päästä valtaisa määrä
POLY-URETAANIVAAHTOA... :D

lyhyesti: Amispojan unelma

tiivistystyöt sujuu halvalla

Tapahtuipa 24.10 Dimmu borgirin keikan jälkeen kun mentiin veljen ja kaverin kanssa aikamoisessa kännissä Tampereen "hellä" baariin ja sieltä lähdettiin johonkin käveleen niin siinä sitten sattui olemaan joku rappu-käytävä auki ja mentiin sinne vartoileen taksia. Siinä sitten heti simahdin ja näin unta että ne jotka oli mukana ajo mut pihalle sieltä käytävästä ja sitten heräsin 20 metrin päästä pihalta ja lähdin takaisin ja huusin ja valitin ja ihme kun en päälle käynyt, kun minä luulin että ne oli minut oikeesti ajanut pihalle, mutta olin sitten kuitenkin itse lähtenyt käveleen.

No loppu-ilta menikin ihan hyvin, vaikka olo olikin vähän :urjo: :confused:

UNI 1
Okei viimeksi näin sellaista unta että olin lenkillä syrjä seudulla
Valtatienvieressä sitten näin autokorjaamo kyltin juoksin sinne pihalle
missä oli 2epäilyttävän näköistä keski-ikäistä miestä lähdin heti pois sieltä
jatkoin matkaa valtatien vieressä yhtäkkiä kuulin kauheata murinaa vilkasin
sivulle SAATANA ainakin yli 300kiloinen karhu jahtasi minua Toisella puolella
tietä näin minkkitarhan joten juoksin sinne ,lähelle aitaa MURINA koventui
ja ajattelin että kohta se on menoa kunnes HERÄSIN huh .... Mikä helpotus olen elossa.

UNI 2

Minun kotikaupungissa asuu pöhlö sairas isohko mies joka on aina ollut
päästään viallaan ja kiusaa ja pelottelee lapsia ja omaa ison pään
joka polkee Jobolla. Ja on pervo ja sairas seksuaalisesti.
No kuitenkin unessa hän oli kaupungilla veljeniäni jahtaamassa
joten näin hänet Nappasin hänet pyörän päältä pois ja siitä
alkoi pysty paini ja moukuttaminen . LÖIN ainakin yli 20kertaa
mutta ei tippunut ei saatana no jotenkin sain hänet maahan
potkin hänet miltei hengiltä ja laitoin hänen pyöränsä ruttuun.
Sitten läksin paikalta unohtaen pyöräni no lähdin takaisin
Paikka muuttui LENTOKENTÄKSI jossa hän talutti minun pyörääni radalla
juoksin hänet kiinni ja otin pyöräni.

UNI 3

Tämä on todella sekava Olen METSÄSSÄ kävelen ja törmään
HElvetin isoon HIRVEEN jolla on vasa mukana Siis se hirvi oli käsittämätön
lihaksikas oudon värinen ja ainakin lähemmäs norsun kokoinen, lähdin juoksemaan karkuun tunsin kun se eläin juoksi perässäni , näin puun jossa
on maja joten kiipeän sinne.
Kiipesin puuhun jossa oli maja noin 3-5metrin korkuudella
Tunsin kun hirvi käy raivolla majan seinään Sarvillaan ja näyttää
koiramaisia hampaitaan ja haukkuu kun koira aivan kuin Rottweiler
ei saatana mikä tuo on nopea iso kuin mikä ja kaataa kohta tämän puun.

Sitten HEräsin klo 5:00 kuselle ja takas nukkumaan.

Kyllä nuo elokuvat saa aina mielikuvituksen laukkaan.

Viime yönä juoksin itse arskan kanssa pakoo t-tonnia jonkin sortin tehdasalueella. Sitten lopuksi ne alko siinä taisteleen ja kattelin sivusta. Harvemmin jää tarkasti mieleen.

Viime yönä näin unta, että oli sota menossa. Pompin poterosta toiseen pelkät kalsarit jalassa. Jämähdin yhteen poteroon kun tarkka-ampuja alkoi ampua pääni vieressä olevaan kantoon enkä pystynyt liikkumaan. Ihmettelin siinä, että mitä mitä, kantoon jääneet luodit olivat kokonaisia räkäpäitä. Ne uppos kantoon nallipää edellä ja siniset puuluodit sojotti kasvoihin päin. Sitten huomasin, että nehän luodit räjähtää kun osuu nalli eellä siihen kantoon.(Kanto oli jo täynnä räkäpäitä) Tuli kiire hypätä yläpuolella lentävän helikopterin kyytiin. Lentäjä alkoi ihmettelemään, että miksi mulla on vaan kalsarit jalassa. Mun piti hypätä sieltä helikopterista alas ku sen lentäjän mielestä kyydissä ei sopinut olla pelkät kalsarit jalassa.

Ps. Katoin eilen Tomb Raider 2:n

tää olis menny tonne yliluonnolliset threadiinkiin mutta :
viime yönä näin unta että treenasin ihan mielettömän kokosilla punteilla hauista. aamulla kun heräsin niin kädet oli vitun kipeet, ilmeisesti meni treeni perille :D taustatietona, en ole nyt kuukauteen käynyt salilla

Mulla oli kans joskus muksuna toi että kauhee kusihätä ja olin menevinäni laarille...siinä sitten herättiin ilkeällä tavalla..Toinen mikä oli pikkusen "härö" oli yks uni missä seisoin ihan pimeässä, siis joka puolella pimeätä kaikkialle minne katsoin oli pimeätä olin niinku sellatteen boksin sisällä..(aatelkaa 8tunnin yö unet pelkää tota)

Analyze this:

Näin kerran unta, jossa seisoin frakki päällä kirkon portailla. Ihmisiä parveili ympärillä, ja tunnelma oli kuin häissä. Portaita ylös kävelivät jonossa kaikki ex-tyttöystväni ja satunnaiset säädöt mitä joskus on ollut. Yksi kerrallaan ja kukin vuorollaan, he palauttivat minulle (kihla?)sormuksen ja minä nyökkäilin ja kiittelin kohteliaasti. Kun viimeinen heistä oli palauttanut sormuksen, heräsin.

Mistäköhän tämän nyt sitten viestii?

Tuli eilen luettua pakkikselta Greg Kovaksin nykykunnosta ja vaikka äijä on mielestäni vähän niin ja näin niin viime yönäpä Greg tuli suomeen vierailemaan ja meikeläinen oli sen isäntänä :) Olihan se aika hyvässä kunnossa ja vaikutti paljon järkevämmältä kuin livenä. Digi kuvia tuli räpsittyä paljon mutta kamerassa oli jotain härhelliä joskus kuvia ottaessa, kuvan otto ilman salamaa kesti varmaan 6s kun kamera surisi ja sääti ja vilkkui.
Ai niin jokunen kuukausi sitten olin tapaamassa jotain mega huippua islannissa, oli joku Cutleri, Ruhl, Coleman.... plääh, unet haihtuu niin ei muista kuka tuo oli, asiallinen kaveri kuitenkin :)

heheee, näinpäs viimeyön että raejuustosta tullu uus malli. Siin luki kannes että super rotsku raejuusto tjsp :D
sitten saman yönä näin viel että meidän sali oli vähä kasvanu, sinne oli tullu vaikka kuinka monta modernia juoksupyörää ja penkkejjä yms, meikä ihan painees että pitää päästä nopeesti reenaa :)

Yhdessä unessa treenailin Ronnien kanssa kouluni vintillä. Ja puntit piti ottaa jostain hemmetin lokeroista. Ja koulussani ei ole oikeasti kuin yksi kerros ;) Hmn.. Pienenä näin unen "Nappaavasta munasta". Ei sentään mikään tappokyrpä vaan kananmuna joka oli mua polveen asti ja jahtas pitkin ruokakaupan pihaa ja otti jalasta kiinni. Viime yönä näin unta, jossa karhu jahtasi mua pitkin meidän pihaa, jonne oli generoitunut jostain pururata jota pitkin juoksin karhua pakoon. Jees.
Niin ja se yksi. Hah. Olin keittiössä ja Tomi ja Mike ajoivat pakettiautolla ikkunan edestä :lol2: Ähh. Vihaan unia.

Pahimmat unet on ehottomasti semmosia ettei yhtä-äkkiä pysty liikkumaan mihinkään. Makaa vaan paikallaan ja yrittää liikkua. Sitten herää siihen kun karjasee niin paljon ku kurkusta ääntä lähtee ihan paniikissa.

Mä nään melkeen joka yö outoja unia. Eniten nään painajaisia uppoavista veneistä tai tippuavista lentokoneista. Yks on myös, että joku jahtaa ja mä yritän päästä karkuun, mutta jalat on tosi raskaat. Outona unena vois pitää myös sitä, että mun kuollut isoisä tulee aina säännöllisin väliajoin katsomaan mua. Ja yks yö olin Lumikin ja kääpiöitten kanssa hengaamassa piirretyssä metsässä... Että silleen.

Tämän unen näin joskus 16 - 18 vuotiaana mutta ompa jäänyt päähän pyörimään ku oli niin paha.

Olin hississä yhden samassa koulussa olevan suht söpön tytön kanssa. No aloin ensin suuteloimaan typyä sitten nostin hametta ja otin tukevasti kankut omiin käsiin. Pyörittelin ja puristelin muodokasta peffaa. Kävin myös isot rinnat huolella läpi. Sitten nostin polvihametta ylöspäin ja laskin punaiset sukkahousut alas. Alta paljastui valkoiset pikkikset. No, töpinöissäni aloin riisumaan pikkikksiä mutta järkytyksekseni sieltä paljastui iso karvainen kyrpä !!!!

Siihen uni sit loppui. Jälkeenpäin otti radikaali juonenmuutos päähän ku olisin NIIIIIIIIIN mielellään halunnu nähdä unen niinkuin sen ois oikeasti pitänyt mennä ... In fact, hatuttaa vieläkin :)

Jos noi teidän pehmo-unet muka on sairaita, niin siveitä nuoria kyllä ootte. :lol2:
Mä näen välillä semi-valveunia, eli tiedän, että nyt näen unta ja voin vaikuttaa OSIN unen kulkuun. Tässä muutamia pätkiä unista, joissa tajuan että kyseessä on oni:

- ".....Kävelen koulussa ja vedän yhden upean nuoren opettajattaren tyhjään luokkaan, sitten uhkaan sitä, että jos vastustelet, soitan tv-kamerat paikalle. Jostain syystä uhkaus toimii ja saan vapaasti työntää naamani sen jalkoväliin. Sitten sieltä alkaa tulla litrakaupalla verta, joka puolelle. Vedän pääni pois ja mun edessä makaa vanhan mummon ruumis. Sitten FBI tulee koulun pihalle ja pakenen leijumalla n. metrin korkeudella kohti metsää...."

- ".....Oon kotonani, tai se näyttää mun kodilta, mutta siellä on ihan outoja pitkiä käytäviä. Jotenkin sinne on päässyt helvetin pelottava pelle, joka jahtaa mua. Myös mun isä, äiti ja broidi kulkee siellä silmät punaisina kuin maissilapsilla. Pelle juoksee nopeutettuna kuin pikakelauksella mua kohti pitäen järkyttävää ääntä, jossain vaiheessa mä ajattelen, että toi tehosekoitin on ase ja työnnän käteni sinne sisään ja tunnen, kuinka mun sormet leikkautuu irti. Sitten ammun ehjällä kädelläni ilmapistoolilla kaikki talossa olevat kuoliaaksi....."

- "Ilmestyn ilman sen kummempaa syytä Madonnan konserttiin ja menen backstagelle väärennetyllä passilla. Sit Madonna tulee sinne ja yritän ottaa sitä väkisin, mut joku manageri tulee juuri sisään huoneeseen ja puhallan sen hiustenkuivaajalla talon toiseen nurkkaan mutta homma keskeytyy, madonna lähtee. Sit meen perässä, yritän uudestaan, kun madonna on yksin, taas joku tulee keskeytämään. Kun akti on jääänyt kesken about 20 kertaa (ja vaikka Madonna ei tajua varoa mun kaltaista pervoa, joka seurailee sitä ympäri backstagea :thumbs: ), herätyskello soi. En koskaan päässyt sitä pidemmälle, että tähti oli saatu alasti....."

Sit tietty sellasta sekoilua, että oon just paneskelemassa jotain kaunista naista ja sitten se muuttuu mun broidiksi :urjo: sanoi Freud mitä tahansa, tommonen uni ei ole mukavaa. Sen jälkeen lähtee kyllä panohalut siksi yöksi ja siirrytään väkivaltapainajaisiin.

Edit. psykologisesti ajatellen tota broidihommaa on käsitelty silleen, että kun ihminen viettää jonkun henkilön kanssa niin paljon aikaa, niin tämä toinen sitten pakostikin saattaa ilmestyä niihin uniin, jossain muodossa.

Näin jokina aika sitten unta, että olin alexi laihon kanssa baarissa ja sillä oli semmoset paksut gunther-viikset. Oon kyllä luukuttanut bodomia lähiaikoina, mutta mistä vitusta ne viikset oikein tuli?

Uni #2:

Kävelen lukioaikaisen ensirakkauteni kanssa kadulla käsi kädessä. On syksy ja luonto ympärillä on erittäin kaunis. Me pysähdytään, tyttö katsoo mua silmiin ja sanoo, että rakastaa mua. Mä katson sitä takas syvälle sen sinisiin silmiin, laitan käden povitaskuuni ja vedän ulos 9-millisen jolla ammun sitä päähän. Sitten totean ruumiille, että "Niin varmaan."

Oli aika ahdistava kun ton näin...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom