Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Turmelioitsia
Offtopickia:
Käveeleekö/puhuuko kukaan unissaan?
Kaveri puhuu AINA kun nukkuu jotain, ja aika usein kävelee unissaan/tekee jotain. Viimeksi kun olin sen luona yötä, se meni ekana nukkumaan, jäin toisen kaverin kanssa vielä juomaan, niin yhtä-äkkiä tämä kaveri nousee sängystä, kaappaa sängyn edessä olevan verhon syliin halausotteella, kävelee vaatekaappiin, on siellä vähän aikaa ja tulee kenkälaatikon kanssa ulos ja istuu sohvalle, sitten se herää ja ihmettelee: "mitä vittua mää tällä laatikolla teen?" Samana yönä se uhoo vielä SAHAAVANSA mustalaisten silmät kahtia. ja puhuu että mustalaiset varastaa sen kengät, unissaan se puhuu lähes aina mustalaisista(johtuu yhestä tapauksesta, mutta ei siitä sen enempää). Arvatkaapas oliko meillä sen toisen kaverin kanssa hauskaa kuunnella/kattoo tätä kaveria:D
Originally posted by Sami82
.. entistä naapurin tyttöä ..
Don't eat meat, eat your neighbour
Originally posted by Wilhelmiina
Pahaksi onneksi uni jäi kesken juuri kun hoksasin, että tämähän on minun uneni ja jos haluan, voin olla "the most powerfull witch of the world" (<-ajattelin tämän englanniksi, koska siskonikin ovan amerikkalaisia noitia...).
Originally posted by igf1bp3
Se, että herää tiedostettuaan olevansa unessa, on normaalia. Lucid dreamingiä saa harjoitella aika paljon, ennenkuin pystyy hallitsemaan tilanteen ja pysymään (lähes) aina unessa huomattuaan uneksivansa. Vielä vaikeampaa on oppia tunnistamaan "joka kerta", kun näet lucid dreamin.
Originally posted by nikke1
Huvittavimpia unia on ne, joissa herätyskellon meteli kuuluu uneen, joku herätyskellon summeri on ollut selkeästi joku hälytysääni jossain teollisuuspaikassa ja sitten oon sävähtäny hereille ja prkl, sehän oli herätyskello ja mä oon myöhässä.