Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Jokunen aika sitten näin unta, että kirjoitin punttimimmien -osiolle ja sain life-time-bannin pakkikselle :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Turmelioitsia
Offtopickia:

Käveeleekö/puhuuko kukaan unissaan?

Kaveri puhuu AINA kun nukkuu jotain, ja aika usein kävelee unissaan/tekee jotain. Viimeksi kun olin sen luona yötä, se meni ekana nukkumaan, jäin toisen kaverin kanssa vielä juomaan, niin yhtä-äkkiä tämä kaveri nousee sängystä, kaappaa sängyn edessä olevan verhon syliin halausotteella, kävelee vaatekaappiin, on siellä vähän aikaa ja tulee kenkälaatikon kanssa ulos ja istuu sohvalle, sitten se herää ja ihmettelee: "mitä vittua mää tällä laatikolla teen?" Samana yönä se uhoo vielä SAHAAVANSA mustalaisten silmät kahtia. ja puhuu että mustalaiset varastaa sen kengät, unissaan se puhuu lähes aina mustalaisista(johtuu yhestä tapauksesta, mutta ei siitä sen enempää). Arvatkaapas oliko meillä sen toisen kaverin kanssa hauskaa kuunnella/kattoo tätä kaveria:D

:D :D :D Ei helevetti! :D :D :D

sairain/vituttavin uni taisi olla se kun olin juuri kömpinyt h-vetin timmin muijan päälle ja alkamassa hommiin niin naps, se muija muuttuukin meikän pikkuveljeksi... :urjo: :lol2: hyi v*ttu....

Pienenä näin usein samaa painajaista jossa valot ei mene päälle, kävelen käytävää pitkin kohti keittiötä jonka ovelta perääni lähtee perkele (jääkaappi) enkä tietenkään pysty juoksemaan kunnolla. Ihmeen kaupalla pääsen takaisin omaan huoneeseen ja eikun sama uudestaan. Tätä kelattiin monena yönä monta kertaa ja aamulla herättiin hiestä märkänä. noh, kuka käski ärsyttää jääkaappia. Eipä muuten ollut unien jälkeen asiaa keittiöön ilman valoja...

Yhden kerran olen unissa köyrinyt entistä naapurin tyttöä joka tottakai pamahti sillä sekunnilla raskaaksi..
Ai sitä ihanaa aamua kun heräsin...

Originally posted by Wilhelmiina
Pahaksi onneksi uni jäi kesken juuri kun hoksasin, että tämähän on minun uneni ja jos haluan, voin olla "the most powerfull witch of the world" (<-ajattelin tämän englanniksi, koska siskonikin ovan amerikkalaisia noitia...).

Se, että herää tiedostettuaan olevansa unessa, on normaalia. Lucid dreamingiä saa harjoitella aika paljon, ennenkuin pystyy hallitsemaan tilanteen ja pysymään (lähes) aina unessa huomattuaan uneksivansa. Vielä vaikeampaa on oppia tunnistamaan "joka kerta", kun näet lucid dreamin.

Näin viimeyönä sellaista unta että olin jahtaamassa Osama Bin Ladenia. Ihan tarkalleen en muista kaikkea unesta, mutta sen muistan kuinka olin jonkun pilvenpiirtäjän kellarissa, joka oli vissiin parkkihalli.

Siellä taistelin sitten joitain afgaanisotureita vastaan kunnes kohtasin Osaman. Yhtäkkiä tuli sellainen fiilis kuin olisin ollut Megaman, ja Osama oli jokin loppuvastustaja.

Eipä siinä, taistelu Osamaa vastaan kesti jonkin aikaa ja loppujenlopuksi Osama luovutti, kaappasin hänet kainaloon ja raahasin hänet johonkin isoon ja mustaan kuorma-autoon. Siitä ajettiin sitten jonnekkin (en muista yhtään minne)
Loppujenlopuksi aloin säälimään Osamaa, ja päästin hänet vapaaksi... Herätessäni vitutti kun muistin kuinka suuren palkkion Osamasta olisin saanut. :rolleyes:

Tää on ainaki sairas!

Näin unta että olin suihkussa jossain epäsiistissä paikassa. Saman tien rupes paskattaa enkä pystynyt pidättää. Kuinka olakkaan lattialle kierähti sellanen puolenmetrin pitunen ja ranteen paksunen pötikkä. Ajattelin, millä vitulla sen syt siivoo...

Eikä oo ainoo kerta kun oon nähny vastaavaa.

Originally posted by igf1bp3
Se, että herää tiedostettuaan olevansa unessa, on normaalia. Lucid dreamingiä saa harjoitella aika paljon, ennenkuin pystyy hallitsemaan tilanteen ja pysymään (lähes) aina unessa huomattuaan uneksivansa. Vielä vaikeampaa on oppia tunnistamaan "joka kerta", kun näet lucid dreamin.

Ootko pitkään harrastanu selkounia? Joko on monta lucidia takana?

näin tossa yks yö tälläsen et hengailin stadissa jonku läskin neekerimuijan kanssa, no ei siinä viel mitää vaikka vähä outoo oliki, mutku mulla oli siin unessa päällä toppatakki ja jalassa pelkät siniset pikkukalsarit :) eikä se musta ollu yhtää outoo kävellä ympäri stadii pelkät kalsarit jalassa vaikka muilla kyl oli vaatteet päällä :)

Mä oon nähny tän saman unen monta kertaa ja joskus vielä peräkkäisinä öinä, eli mä oon mun vanhassa kyläkoulussa ja pengon kaikkia mahollisia kaapeja ja ihmettelen, että missä helvetissä on vaniljajäätelöä. Sitten aina vähän ennen ku mä herään, niin tulee joku siivooja ja sanoo, että täällähän tätä on pakastimessa, tuu ottamaan.

Ja toissapäivänä näin sellasta unta, että mä oon koulussa ja sitten päätän heittää kesken tunnin housut pois, kun on niin kuuma. Ja sitten mä vaan kävelen loppupäivän koulussa ilman housuja, eikä kukaan sano mitään.

Autot pyörii liikaa mielessä ilmeisesti. Näin unta että tämä punanen skyline suomessa, tuli turkuun johonkin näyttelyyn, ihmettelin sitä sitten aikani, ja huomasin että pakkelit irtoo kyljestä, ja katoin alustaa niin "Tääl o taunuksen kone, vittu tää on sierra" sitten heräsin katkerana.

Huvittavimpia unia on ne, joissa herätyskellon meteli kuuluu uneen, joku herätyskellon summeri on ollut selkeästi joku hälytysääni jossain teollisuuspaikassa ja sitten oon sävähtäny hereille ja prkl, sehän oli herätyskello ja mä oon myöhässä.

Originally posted by nikke1
Huvittavimpia unia on ne, joissa herätyskellon meteli kuuluu uneen, joku herätyskellon summeri on ollut selkeästi joku hälytysääni jossain teollisuuspaikassa ja sitten oon sävähtäny hereille ja prkl, sehän oli herätyskello ja mä oon myöhässä.

jees, kerran olin unessa pöllimässä autoa. Sitten varashälytin kajahti soimaan, se oli herätyskelloni :)

No tämä oli aika hillitön. Todella outo.

Oli kuuma, helteinen, hehkuva ja keltasävyinen iltapäivä. Maantieteellisesti paikka muistutti välimerellistä maata. Maa oli lähes okran värinen, erittäin oranssi, mutta silti enemmän keltainen. Mainitsen tämän siksi, koska väri oli epätodellisen voimakas.

Näen Colosseumin kaltaisen rakennuksen ulkoapäin. Sen sisältä kuuluu ihmismassojen levoton ja kuumeinen pauhu. Olen sisällä, ylhäällä katsomossa. Oletan, että kyseessä on jonkinlainen rodeo tai härkätaistelu ja näen kohta areenalle rynnistävän härän. Mylvintä nousee ja sulkuportit raottuvat. Rodeota, toden totta! Mutta ei mitään tavanomaista: keskelle areenaa kaahaa villiintynyt pyörätuoli, joka vikuroi, peruuttaa, menee eteenpäin, kääntyilee j a ennen kaikkea pomppii hillittömästi kuin rodeohevonen tai itse asiassa pompinta on järkyttävän terävää ja jotenkin sarjakuvamaista. Kyydissä istuva liikuntarajoitteinen, vammainen henkilö lippahattu päässä lennähtää pian korkean kaaren yläilmoissa ja mätkähtää tomuun jotta muksahtaa.

Väkijoukko on haltioissaan. Suoritukselle taputetaan ja hurrataan, pyörätuoli talttuu. Uni alkaa feidautua, mutta minulla on mielikuva, että kyseessä oli vasta ensimmäinen kilpailija.

Näin unen jo muutama vuosi sitten ja se on jäänyt mieleen ehdottomasti ainakin lähes oudoimpana unenani. Minulla ei ollut silloin minkäänlaisia antipatioita vammaisia kohtaan, eikä ole vieläkään.

Näin unta etta Eeva Polttila kertoi uutisissa että HIIT treenitapa oli kielletty eduskunnan toimesta koska suomalaiset ravitsemiusasiantuntijat eivät pidä terveellisenä lisätä kulutusta jos ruokana on vain valkuaisia ja pihvejä:confused: vaikka he eivät itsekään oikein tiedä että mikä se HIIT on. Uni jatkui siten että iltapäivälehtien toimittajat kyttäsivät ihmisiä jotka kävivät pakkotoiston sivuilla koska se oli tuomittu rikolliseksi koska siellä kehutaan HIIT:iä. Heräsin siihen kun rupesin laskemaan kaihtimia jotta voin rauhassa surffailla pakkiksella....

Aamulla kerroin unesta tyttökaverille joka totesi samantien että voisin vähentää saitilla surffailua työaikana....

Pitää kyllä nostaa tää treadi ylös, ku viime yönä näin niin kummallista unta.
Olin juuri muuttanu Tampereelle ja ei ollu siellä vielä ketään tuttuja, niin mentiin sitte Miken ja Tomin kans sinne American Dineriin syömään, josta on pakkiksella puhuttu :D
Mike makso jollain hienolla luottokortilla oman hampurilaisensa ja minä sain vain salaattia :jahas:

Paikassa oli hyvä palvelu, koska annokset olivat jo valmiina pöydissä kun me mentiin sisää. Paitsi mulle oli vaan se salaatti :D

Onkohan tullu viime aikoina vietettyä liikaa aikaa pakkotoistolla....

Näin unta että nauroin kovaan ääneen jossain ihan ilman mitään syytä sellasta Dr. Evil naurua.. myöhemmin kuulin että olin baarissa loppuillasta höhöttellyt jotain ihme juttua mitä ei ketään tajunnut :D

Näin unessa myös Blood&Guts videoni kohtalon, kaveri pölli sen. Rajua.

Käykö tähän kuumehoureet? No kerron silti.

Joskus kovassa kuumeessa havahduin pimeässä huoneessani ja näin kaksiulotteisen mustan neliön imevän huonetta se kulmista oli hurjan näköistä, kun huone vajosi pikkuhiljaa kasaan kohti neliötä. Olin todella paniikissa ja ymmärrys nolla ja sitten simahdin, kun en pystynyt enää olemaan tajuissani.

Jaahas, kai mäkin sit kerron yhestä mun härö unesta.
Elikkäs faija oli hommannut himaan sellasen hämähäkin, jolla oli 30cm pitkät kultaiset jalat. Sitten se hämähäkki yht'äkkiä sekos ja rupes pyörii ympyrää. Sitten kuulu puf ja se muuttu turtlesiksi, jolla oli puumiekka. Sillä puumiekalla rupes se turtles sit mua mätkimään. sitten soikin kello ja heräsin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom