Tikari sanoi:No perskules !
Jakanut hahmon vielä kahdeksi että olis tarpeeksi pelottava uni.
Sen se alitajunta kehitteli nimestä Terminator KAKSI...
No joo, nyt lopetan typerät selittelyt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tikari sanoi:No perskules !
Jakanut hahmon vielä kahdeksi että olis tarpeeksi pelottava uni.
lancer sanoi:Joskus pienenä tapahtui usein niin että unessa oli aivan kamala kusihätä noo sitte kävelemään vessaa kohti ja pöntölle lorottaa ja aamulla huomaakin että se pönttö olikin oma sänky.[/QUOTE
Näitä ikäviä (todella märkiä unia) on minunkohdalleni osunut 2 pienenä
Rukoilija sanoi:Näitä ikäviä (todella märkiä unia) on minunkohdalleni osunut 2 pienenä
frs sanoi:Unessani pikkusiskoni antoi handjobin, nuff said.
Joo noita on varmaan kaikilla aina sillon tällöin. En tiedä mistä johtuu toi näkeminen jo unessa, tuskin kukaan teitää. Tota sanotaan Déjà vuksi se on ranskaa, ja tarkoittaa ”jo nähtyä”. Noi unet on kyllä outoja...Janne87 sanoi:En tiä onks muilla ollu tämmösii unii mut mulla on ainaki lukuisia: olin vissii kasilla tai seiskalla ku näin tän unen. olin luokassa jota en tunnista mut tiesin sen jostai kummasta olevan luokka. sit siin oli jotai porukkaa jota en tuntenu ja näi vaan niitten vartalot mut en päitä. sit me puhuttii kaikkee paskaa ja pelattii korttii. heräsin jossai vaihees ja unohdin unen. sit tänä syksynä ku alotin lukion tuli semmone tunne luokas et mähän oon eläny tän hetken jo kerra ku juteltii kavereitte kaa ja pelattii korttii... en tiiä sit mikä siin oli mut oon ennenki tuntenu sillai et ku jotai tapahtuu et tän oon kokenu aikasemminki! taitaa vaan viirata päästä pahemmän kerra=)
Juu täälläkin on nähty tollasia. Joskus kun huomaa, että mähän onn nähny tän aikasemmin niin on pakko alkaa miettii, tapahtukohan tässä nyt jotain noloa tjsp. Joskus hogaan vast jälkikäteen noi jutut. Mietityttää vaan, että miten toi on mahdollista. Onko kaikki päätetty etukäteen?Janne87 sanoi:En tiä onks muilla ollu tämmösii unii mut mulla on ainaki lukuisia...
AT sanoi:Onko täällä joku joka osaa tulkita unia?? Haluaisin kovasti tietää mitä tämä tarkoittaa...
Missukka sanoi:Tämä nyt ei ole sairas uni, oikein mukava oikeastaan mutta kerronpa silti. Olin töissä ja yhtäkkiä sisään alkoi lapata älyttömästi komeita, lihaksikkaita, ruskettuneita, seksikkäitä miehiä ilman paitaa Mie sitten vaan tyytyväisenä pällistelin kun niitä siinä meni ohi.
(Sitten heräsin outoon tunteeseen, menin keittiöön ja yllätin kundikaverin syömästä lasangea...)
Ironbutt sanoi:Sarjassamme villejä unia...
Äkkiä Tomi käskytti yhden Pakkotoistolaisista taljan luokse ja sitoi tämän kädet jollain remmeillä taljan kattopalkkiin. Sitten rottinkikeppi alkoi viuhua. Tomi piiskasi miespuolisen Pakkotoistolaisen tummanpunaisilla NAHKAHOUSUILLA verhottuja pakaroita kiihtyvään tahtiin, kunnes oli seuraavan vuoro.