Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
lancer sanoi:
Joskus pienenä tapahtui usein niin että unessa oli aivan kamala kusihätä noo sitte kävelemään vessaa kohti ja pöntölle lorottaa ja aamulla huomaakin että se pönttö olikin oma sänky.[/QUOTE

Näitä ikäviä (todella märkiä unia) on minunkohdalleni osunut 2 pienenä :nolo:

Mä näen todella usein unia, joissa tajuan nukkuvani ja käytän tilanteen armottomasti hyväksi. Oikeasti olen todella kiltti ja hieman ujo nörtti. :D

Esim. ruuhkabussissa tai kauppajonossa käyn kiinni lähimpään tai lähimpiin miehiin. Frendit, jotka eivät kiinnosta mua normaalielämässä kelpaavat myös. Proffat, tuntemattomat opiskelutoverit... Kaikki käy! :evil: Yök.

Usein näen myös unia, joissa syön kaikkea. Karkkia, jätskiä, suklaata, kakkua, keksejä... Ahmin kuin hullu ja lopulta alan katua. Helpotus on suunnaton, kun vihdoin herään painajaisestani ja totean, että se oli vain unta. :D

Lisäksi mulla on toistuva uni, jossa juoksen jotain karkuun ja pakeneminen on "nihkeää", hyvä että saan jalkoja liikuteltua ja kaikki liikkeet on hidastettuja. Siinä on erilaisia maastoja, kuten suo, polku metsässä, joka on täynnä paksuja puiden juuria ja syvä lumihanki. Uni aina päättyy siinä vaiheessa, kun kiipeän kerrostalon parvekkeita ylöspäin. :rolleyes:

Näin viime yönä unta että kysyin täällä Pakkiksella jonku kysymyksen Dorian Yatesista. En muista tarkkaan mitä kysyin, mutta suurinpiirtein jotain että kuinka monesti se on voittanu Mr. Olympian, ni heti alko tulvii vastauksia tyyliin "voi vitun n00b, etsä ees tiedä, että Dorian Yates on nainen? Voi saatanan kynis" Olin vielä hädissäni, että nyt mokasin ja sain ikuisen :david: -maineen. :(

Mistä lie alitajunta moisen kehitelly? :lol2:

Tän unen näin joulun tienoihin. Olin antamassa hyvän näköiselle naiselle suihin :kuola:Juuri kun muija alko imee niin katsoin alas päin ja muija olikin muuttunut joulu tontuksi jolla oli pitkä harmaa parta :eek:Ja mulkkuni näytti käärmeeltä.Herätessä oli pakko katsoa peiton alle ja kattoa onko kalu viel normaali.

Näin viime yönä jotain todella pelottavaa unta. Oltiin kavereiden kanssa jossain eksoottisessa maassa ja me oltiin kaikki pukeuduttu drag queeneiksi. Kaiken lisäks kaikki puhus unessa sujuvaa englantia. Aamulla sit ihmettelin et mistä se kielitaito löyty. Kai se on sit kaikilla varastoitunu jonnekki aivojen syvyyksiin. Vielä ku sais ne hereillä ollessa yhtä tehokkaasti käyttöön.

Kerran näin krapulassa unta, että olin vangiksi jäänyt sotilas, arabit raiskasivat aavikolla vaimojamme, pakottivat meidät katsomaan ja antoivat ymmärtää, että olisimme itse vuorossa seuraavaksi.
Sellainen uni oli myös aivan hirvittävä, jossa kaikki ihmiset hylkäsivät minut. Kukaan ei suostunut puhumaan, kaikki vaan mulkoili vihaisesti. Taidan olla aika pipi päästäni.

En tiä onks muilla ollu tämmösii unii mut mulla on ainaki lukuisia: olin vissii kasilla tai seiskalla ku näin tän unen. olin luokassa jota en tunnista mut tiesin sen jostai kummasta olevan luokka. sit siin oli jotai porukkaa jota en tuntenu ja näi vaan niitten vartalot mut en päitä. sit me puhuttii kaikkee paskaa ja pelattii korttii. heräsin jossai vaihees ja unohdin unen. sit tänä syksynä ku alotin lukion tuli semmone tunne luokas et mähän oon eläny tän hetken jo kerra ku juteltii kavereitte kaa ja pelattii korttii... en tiiä sit mikä siin oli mut oon ennenki tuntenu sillai et ku jotai tapahtuu et tän oon kokenu aikasemminki! taitaa vaan viirata päästä pahemmän kerra=)

Janne87 sanoi:
En tiä onks muilla ollu tämmösii unii mut mulla on ainaki lukuisia: olin vissii kasilla tai seiskalla ku näin tän unen. olin luokassa jota en tunnista mut tiesin sen jostai kummasta olevan luokka. sit siin oli jotai porukkaa jota en tuntenu ja näi vaan niitten vartalot mut en päitä. sit me puhuttii kaikkee paskaa ja pelattii korttii. heräsin jossai vaihees ja unohdin unen. sit tänä syksynä ku alotin lukion tuli semmone tunne luokas et mähän oon eläny tän hetken jo kerra ku juteltii kavereitte kaa ja pelattii korttii... en tiiä sit mikä siin oli mut oon ennenki tuntenu sillai et ku jotai tapahtuu et tän oon kokenu aikasemminki! taitaa vaan viirata päästä pahemmän kerra=)
Joo noita on varmaan kaikilla aina sillon tällöin. En tiedä mistä johtuu toi näkeminen jo unessa, tuskin kukaan teitää. Tota sanotaan Déjà vuksi se on ranskaa, ja tarkoittaa ”jo nähtyä”. Noi unet on kyllä outoja...

Tällä unella voitin aikoinaan Radio Mafian "hulluin uni" kilpailun.

Unessa heräsin normaaliin aamuun, pesin hampaat ja menin postilaatikolle. Kun aukaisen laatikon, sieltä tulee C.J. Hunterin (kuulantyöntäjä) pää. Olen unessa että "WTF", mutta C.J. vaan kysyy " lähetkö minun ja Jens Weissflogin kans nakkelemaan frisbeetä?"

Tämän unen jälkeen en ole enää epäillyt mielenterveyttäni. Olen ollut varma sen ailahtelevaisuudesta.

Janne87 sanoi:
En tiä onks muilla ollu tämmösii unii mut mulla on ainaki lukuisia...
Juu täälläkin on nähty tollasia. Joskus kun huomaa, että mähän onn nähny tän aikasemmin niin on pakko alkaa miettii, tapahtukohan tässä nyt jotain noloa tjsp. Joskus hogaan vast jälkikäteen noi jutut. Mietityttää vaan, että miten toi on mahdollista. Onko kaikki päätetty etukäteen? :eek:

Näin viime yönä unta jossa sänkyni muuttui yhtäkkiä roskalavaksi joka oli täynnä ex-likkakaverini pehmolejuja joita olin sille ostanut. Rupesin repimään niiltä päitä irti joka aiheutti sen, että niiden päättömistä torsoista alkoi tulla isoja vihreitä hämähäkkejä. Yritin talloa hämähäkkejä, mutta kun niiden päälle tallasi, ne vain vinkaisivat ja kasvoivat isommiksi. Löysin taskustani kynsisakset joilla tökkäämällä vihreät hämähäkit räjähtivät. Sitten siihen tuli sellainen vaalean vihreä pitkänenäinen tonttu joka sanoi tappavansa minut koska teen pahaa vihreille hämähäkeille. Tonttu veti sapelilla jalkani poikki, mutta minulle kasvoi heti uudet. Roskalava katosi ja tilalle tuli junarata. Lähdin juoksemaan rataa pitkin. Vastaan tuli höyryveturi joka oli täynnä entisiä ala-asteen aikaisia luokkakavereitani. Höyryveturi lähestyi koko ajan ja jalkani alkoivat sutimaan tyhjää. En pystynyt väistämään veturia. Se tuli suoraan päälle -> Heräsin hiestä märkänä...

Onko täällä joku joka osaa tulkita unia?? Haluaisin kovasti tietää mitä tämä tarkoittaa... :rolleyes:

AT sanoi:
Onko täällä joku joka osaa tulkita unia?? Haluaisin kovasti tietää mitä tämä tarkoittaa... :rolleyes:

Oidipuskompleksi ja varhainen peniskateus.

;)

Jos unista haluaa jotain merkityksiä etsiä, tuskin siihen kukaan muu pystyy kuin sinä itse. Kaikki unisymbolikirjat jms. ovat hyväuskoisten huijausta.

Tämä nyt ei ole sairas uni, oikein mukava oikeastaan mutta kerronpa silti. :) Olin töissä ja yhtäkkiä sisään alkoi lapata älyttömästi komeita, lihaksikkaita, ruskettuneita, seksikkäitä miehiä ilman paitaa :kuola: Mie sitten vaan tyytyväisenä pällistelin kun niitä siinä meni ohi.
(Sitten heräsin outoon tunteeseen, menin keittiöön ja yllätin kundikaverin syömästä lasangea...)

Missukka sanoi:
Tämä nyt ei ole sairas uni, oikein mukava oikeastaan mutta kerronpa silti. :) Olin töissä ja yhtäkkiä sisään alkoi lapata älyttömästi komeita, lihaksikkaita, ruskettuneita, seksikkäitä miehiä ilman paitaa :kuola: Mie sitten vaan tyytyväisenä pällistelin kun niitä siinä meni ohi.
(Sitten heräsin outoon tunteeseen, menin keittiöön ja yllätin kundikaverin syömästä lasangea...)

Jaa, tasan eivät käy unienkaan lahjat. Tässä muutama yö sitten näin unta, jossa suutelin The 69 Eyesin laulajaa (mikä sen nimi nyt onkaan, Jussi?). Todella huolestuttavaa... :)

Sarjassamme villejä unia...

Näin viime yönä todella oudon unen.

Tapahtumat keskittyivät suureen messurakennuksen tapaiseen paikkaan.
Yhdessä halleista oli menossa psykedeeliset rave-bileet, ihmettelin mitä hemmettiä teen siellä – olenhan enemmän Tuska-fani.

Kävelin viereiseen tyhjään halliin, jonne oli kerääntynyt Pakkotoisto-jengiä. Keskellä hallia oli outo teline, joka muistutti ristikkäistaljaa.

Tomi huseerasi taljan vieressä kädessään nippu IKEASTA ostettuja noin metrin mittaisia rottinkikeppejä. Hän jakeli niitä muutamille henkilöille. Pakkotoistolaiset tungeksivat ristikkäistaljan ympärillä ja odottivat kiihkeästi jotain.

Äkkiä Tomi käskytti yhden Pakkotoistolaisista taljan luokse ja sitoi tämän kädet jollain remmeillä taljan kattopalkkiin. Sitten rottinkikeppi alkoi viuhua. Tomi piiskasi miespuolisen Pakkotoistolaisen tummanpunaisilla NAHKAHOUSUILLA verhottuja pakaroita kiihtyvään tahtiin, kunnes oli seuraavan vuoro.
Porukka oli ihan tohkeissaan ja he oikein jonottivat päästäkseen Tomin käsittelyyn. Olihan uusi keksintö (treenitekniikka?) pakko päästä testaamaan heti. Pari muuta rottinkikepin saanutta alkoi myös viuhtomaan omia treenattaviaan taljan eri päissä.

Katselin äimistyneenä porukan touhua mutta en uskaltanut tai kehdannut mennä Tomin luokse senkään jälkeen kun kaikki olivat jo päässeet kokeilemaan rottinkikeppiä. Ajattelin kokeilla rottinkikeppiä salaa kotona.

Tämän jälkeen porukka siirtyi hallin toiseen päähän, jossa oli saunatilojen sisäänkulku. Jostain syystä seuraava ohjelmanumero oli polkupyörien yhteispesusessio ALASTI suihkutiloissa. Pesuvälineenä käytettiin painepesuria. Älkää kysykö miksi...

Ironbutt sanoi:
Sarjassamme villejä unia...

Äkkiä Tomi käskytti yhden Pakkotoistolaisista taljan luokse ja sitoi tämän kädet jollain remmeillä taljan kattopalkkiin. Sitten rottinkikeppi alkoi viuhua. Tomi piiskasi miespuolisen Pakkotoistolaisen tummanpunaisilla NAHKAHOUSUILLA verhottuja pakaroita kiihtyvään tahtiin, kunnes oli seuraavan vuoro.

:lol2: Kokeile nyt vähän aikaa vieroitusta pakkotoistosta, tuo saattaa olla vakavaa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom