Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Hullu talkkari

Olin Kyntösian ja parin muun kaverin kanssa autoilemassa ja noustiin sellasta pientä ramppia tossa Friilsilän kohdalla ylös ja vastaan tuli auto ilman valoja. Se hiljens vauhtia ja heitti pari edestakasta ohjausliikettä ja alko kiihdyttään suoraan meitä päin. Sit jymähti ihan täysii ja tuntu rinnassa ja vatsassa niin pirusti ettei meinannu saada henkeä. Sen toisen auton kuski huus mulle: "On PRKLeen vaikee nähä et onko toi koulu punanen vai valkonen ku sä oot edessä!!!"
Olin vähän monttu auki ja sanoin kavereille et soittakaa kytät ni selvitetään tää kolari. Siinä samassa se kuski oli peruuttanu ja oli valmis pamauttamaan suoraan mun puoleiseen kylkeen. Yritin lähtee alta pois mut auto tuntu olevan ku tervassa. Viime hetkellä sain auton alta pois ja kurvasin vieressä olevan koulun pihaan. Kyllähän se hullu talkkari tuli imussa ja juostiin vaan haneen(ei tullu mieleenkään niputtaa sitä ku se oli oikeesti niin HULLU:( !).
Sit mä löysin sellasest isost hallist ajettavan ruohonleikkurin ja sotkin sillä haneen, mut se meni niin hiljaa et se äijä sai mut kiinni ja tarttu kurkuun. Nappasin sitä rinnuksista kiinni ja tempasin sen maahan jatkaen "pakomatkaa" takasin siihen halliin. Siellä oli muut kaverit ja harhautettiin talkkaria silleen et päästiin ulos sieltä ja se jäi ineen. Hirveen taistelun jälkeen saatiin se teljettyä sisälle ja oltiin tyytyväisiä. Kysyin kaverilta: "Joko soitit kytät?", johon se: "En kerinny!" Sit se sai kuitenki rimpautettuu pikasesti niille, mutta homma sai uuden käänteen ku se talkkari oli löytäny sellasen työnnettävän maanmöyhentimen/kyntäjän, jolla se rysäytti ittensä seinästä läpi.
Talkkari veti todellisesti ässän hihasta ku sil oli sellanen kk:n kokonen ase kädessä ja rupes ammuskeleen meitä sillä. Siin vaihees soitin ite kytille ja huusin et tulkaa nyt v***u tänne ku koht tulee ruumiita. jouduin lopettamaan puhelun aika nopeesti ku mun puhelin oli latauksessa kymmenen metrin laturissa ja se loppu siin juostessa kesken. Pääsin luikkimaan koulurakennukseen sisälle talkkarin jahdatessa mun frendejä. Siel oli elokuvan "Not another teenmovie" kuvaukset käynnissä ja sulauduin mukavasti joukkoon. Kävelin koko koulun päästä päähän ilman paitaa ja se oli ihan normaalia.
Koulun toises päässä oli opettajanhuone, joka oli tehty hirrestä. Yhtäkkiä tuli mieleen et mitä sille psykolle kuuluu!?! Siinä maha missä painitaan jä se äijä tuli siihen ikkunan alle moottorisahan kanssa, jossa oli 1,5m terä:eek: !! Talkkari rupes sahaamaan iteensä siitä hirrestä läpi ja ajattelin et peli on jo menetetty mutta vielä mitä: Se luovutti ja käveli vähän matkaa poispäin rakennuksesta. Nanosekunnissa mieleen tuli ajatus että ei kai toi aio sitä mitä ajattelen!?!? No tottakai se asettu hyvin seisomaan ja asetti terän lähelle kurkkuaan. Siinä vaiheessa pistin silmät kiinni ja kädet korville ja olin ihan pannarissa. Ku avasin silmät ni pää vaan makas siin pihalla:urjo: ...
Menin heti kavereiden luokse ja kysyin et missä ne kytät on? "No ne lähti jo!" Olin ihan äimänä ja haukuin kaverit lyttyyn ku ne oli päästäny ne meneen ku halusin tehä rikosilmotuksen. No kavereilla oli suora numero niille kytille ja kysyin et mis voi tehdä rikosilmotuksen. Vastauksena tuli kolmen eri Espoon sisäisen linjan päättärit ja mähän olin tähän tietoon tyytyväinen...

Siihen mä sit heräsin ja voi juma et nauratti:lol2: !!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sä oot kyl ihan sairas:lol2:

Minäkin lentelen yleensä unissani, kerran mulla oli jopa teräsmies -asu päällä. :D

Mutta asiaan.

Tämän ensimmäisen unen näin All stars GP 2001:sen jälkeen.
Liekö Sauli Aitto-ojan kunnolla osuutta asiaan kyseissessä kisassa? :rolleyes:

1) Olin ite valmistautumassa kisaan, ja huomasin vasta pumppihuoneessa katottuani peliin, että kireyttä puuttu aivan helvetisti. Itseasiassa olin melkein yhtä löysä kuin ennen dieettiä. Väritkin oli jo pinnassa ja ihan pian olis mun vuoro astella lavalle ja esittää vapaaohjelma.

Katottuani itteäni vielä kerran pelistä, tulin siihen tulokseen, että vittu mä en tonne mene, mut nauretaan ihan varmasti pihalle. Joten laitoin vaatteet päälle ja marssin katsomoon.

Yllätyksekseni seuraavana poseerausvuorossa olikin mun treenikaverini -aivan saatanan löysässä kunnossa. Maha roikku housujen päällä ja pää oli kuin rantapallo.
(kaveri poseerasi vihreät maastohousut jalassa ja housuissa oli todella vanha ruskea nahkavyö).

Kaverini heitti heti alkuun tuplahauikset edestä - ja yleisö hurras kaksi kertaa kovemmin kuin Marko Savolaiselle Finnish GP:ssä -97. Kaverini jatko siinä ojentajaposeerauksella ja yleisön reaktio oli vieläkin shokeeraavampi! Kaverini hymyili lavalla kuin olisi ollut maailmannapa.
Siinä katsomossa istuessani ja tätä "showta" katsellessani mulle iski kauhee morkkis kun olin viime hetkillä perunu kilpailemiseni. Olin ainakin 20kg kaveriani painavempi ja siinä kireydessä, että vatsalihaksia näkyi jonkun verran, mutta todella kaukana oikeasta kisakireydestä.

Kun sitten aamulla heräsin, niin kyllä hymyilytti! Harmi kun en muista mikä oli kaverin poseerausmusiikki!:lol2:

2) Taas oltiin kehokisoissa. KP oli ne tällä kertaa järjestänyt Viking Cinderellalla. Tanssilattiaa oli muutettu sillä tavalla, että seinienmyötäisesti oli rakennettu lava noin 2 metrin korkeuteen ja yleisö oli alhaalla ja joutui siis kattomaan ylös kokoajan.
Nooh, viime unesta viisastuneena mä en perunu kilpailuani vaan marssin ensimmäisten joukossa lavalle. Mulla oli päällä ruudulliset boxerit ja Westside Barbelin t-paita, muut tuli luonnollisesti poseeraushousuissa.
Ihan fiilareissa hetin huutavalle yleisölle leveä selkä -posen, ja yleisö huusi täyttä kurkkua.
Tästä innostuneena hetin heti perään mahtavat tuplahauikset takaa, ja perään tuplat edestä. Yleisö mylvi eläimellisesti.

Tässä tilanteessa olin jo varma voitostani ja uskalsin heittää paidan pois. KP näki tämän ja kuulutti "Kilpailija numero 9, etunimi.sukunimi ehkä olis parempi jos laittaisitte paidan takaisin päälle ja siirtyisitte katsomonpuolelle".

Minä masentuneena noukin paidan lattialta ja yleisö nauro aivan saatanasti.

Tähän heräsin ja kyllä nauratti! :lol2:

Yhdessä unessa olin Anssi Kela ja keikalla jossakin Multian työväentalolla. Juuri kun olin kävellyt lavalle huomasin etten muista yhdenkään biisin(i) sanoja. :D

Näin hiljattain parina yönä unta Tony Halmeesta.
Ensimmäisessä Halme oli kansanedustajan ominaisuudessa pitämässä puhetta työpaikkani aulassa.Tonyn ääni oli kimittävä ja puhetyyli arka.Kuullosti jostain syystä vähän omituiselta...

Toisella kertaa meinasinkin ottaa Tonylta oikeen kunnolla turpaani.
Olin jotenkin päässyt Halmeen eduskunta-avustajan apumieheksi.Tony antoi aamulla hommaksi hakea pizzaa ja askin tupakkia jostain turkkilaispaikasta.Noh,pizza oli ihan jees mutta turkkilaisilla oli vain turkkilaista marlboroo ja jouduin tyytymään siihen.
Ruokatunnilla Tony tuli toimistolle ja turkkilaisröökit nähtyään veti kauheet raivarit ja meinas hakata mut.Tony huusi polttavansa ainoastaan vihreetä kevyttä biljarditupakkaa eikä mitään turkkilaista paskaa!:confused:
Onneks heräsin ennen kun tuli päihin...

Olen viimeisen viikon aikana nähnyt todella outoja unia. Unet ovat vielä jääneet jostain syystä melko hyvin muistiin. Viime yönä nähty uni ei ollut tämän viikon unien oudoimmasta päästä, mutta kuitenkin aika outo. Tonttuja on kyllä unissa ennenkin ollut... Aseilla uhkailevista tontuista baarikaapin sisältöä varastaviin tonttuihin.. Ei kuitenkaan tälläisiä.

Elikkä unessa oli susta -tonttu, joka piikitti minua kerran viikossa kankkuun sillä aikaa kun olin unessa. Ihmettelin vielä unessa, sängyssä maatessani turtaa kankkua.. Kaverit kummastelivat joukolla mun varsin nopeaa lihasmassan lisäystä. Selittelin sitten aikani kavereille että en minä itseäni piikitä, vaan että susta -tonttu käy yöllä pistämässä.. En muista mitä sen jälkeen tapahtui.

Ei varmaan pitäisi lukea roinaforumia.. En kyllä ymmärrä mistä näitä unia syntyy..

Missä vaiheessa unta unet jäävät parhaiten mieleen? Stressi nimittäin hellitti hieman töiden loppumisen muodossa n. viikko sitten. Olen sitten nähnyt viikon verran todella outoja ja mieleenpainuvia unia. Tiedä sitten johtuuko stressin helpottumisesta..

-edit- olipa sekavasti kirjoitettu. pari virhettä korjattu. -edit-

Näin unta noin nyrkin kokoisesta pallosta joka vieri ohi mun talon kaverin talon viereiseen metsään. Siellä oli kaks japanilaista kauppamiestä jotka noukki sen pallon siitä maasta ja liitti sen sellaiseen kaksipäiseen dildoon joka oli sellainen t-muotoinen. Siinä ne piti sen mainospuhetta ja sanoivat sen olevan uusin uutta ja että siitä nauttii niin äiti kuin tytärkin. Sitten ne anto sen yhdelle intialaiselle tytölle joka piti sitä kuin mielenosoituskylttiä. Siinä lukikin sitten että, No I am not from India mutta kun se sitten käänsi sitä dildoa niin siinä luki että, No for Guns. Ne japanilaiset kerto että se dildo oli samalla myös loistava mielenosoitusväline :D

Originally posted by Eric
Elikkä unessa oli susta -tonttu, joka piikitti minua kerran viikossa kankkuun sillä aikaa kun olin unessa. Ihmettelin vielä unessa, sängyssä maatessani turtaa kankkua.. Kaverit kummastelivat joukolla mun varsin nopeaa lihasmassan lisäystä. Selittelin sitten aikani kavereille että en minä itseäni piikitä, vaan että susta -tonttu käy yöllä pistämässä.. En muista mitä sen jälkeen tapahtui.

Se oli roina-keiju :D

sorsa: LOL :lol2:

Originally posted by Nike

Ala-asteelta parhaita unia oli nää joissa tajusin että "hei tää on unta, sssiiissstiii". Yhdessä näistä olen kävelyllä ulkomailla hotellin edessä, sellanen valkoinen, monikerroksinen ja lasi-ikkunat, uima-allas vieressä. No, saan sitten tämän väläyksen ja tajuan että olen unessa. Kuvittelen itselleni jättimäisen minigunin käteen. Ja sieltähän se sitten kivasti tulee. Ja ase laulaa... hotellin ikkunat sanoo sklir. Ja sen jälkeen tulee SE "paras" osa. Etsin naisen jota alan (puoli)väkisin hässiä, äkkiä ennen kun uni päättyy....

Pistäkää paremmaksi..;)
Aika samanlaisia unia olen nähnyt useampiakin
just tossa ala-asteen loppupuolella, olenkohan mä vähän sairas tai jotain. :evil:

Näin tuossa aamusella unta, että olin Slayerin konsertissa kitaristina Jeff Hannemanin tilalla. Se jäi vähän epäselväksi, miten olin siihen hommaan päätynyt. Pesti loppui ekan biisin jälkeen, kun selvisi etten osannut soittaa kitaraa edes unissani.

Unena voitti selkeesti silloin tällöin ilmenevät huutopainajaiset, joissa herätän itseni ja emännän huutamalla.

Tämän unen näin kun olin menossa naimisiin (nyt jo ex-) vaimoni kanssa. Unessa olin lompsimassa alttarille ja huomasin että eturivissä istui Sally Spectra ja Paavo Väyrynen. Sormus oli hävinnyt ja kaiken lisäksi juuri alttarille astuessa huomasin että minulla on kumisaappaat jalassa.

Pari tuntia sitten heräsin nauruun! Olin investoinut ysisatasen saabin, varmaan vuosimallia -88, oikein hopeanuoli. Noh olin parkkeerannut sen jonkun ostoskeskuksen pihaan ja kun tulin ostoksilta, niin se oli valunut taaksepäin jonkun punaisen carinan päälle ja carinan keula oli kurtussa.

Näin jo kauempaa kun carinan kuski oli autojen vieressä kiroilemassa, erotin vain sanat: "vittu mä tapan sen runkun!" No meikäläinen lampsi siihen paikalle, avasin oven ja heitin kauppakassit takapenkille. Kysyin äijältä, että mikä hätänä? Äijä katsoi yläviistoon ja sanoi, että täällä on nyt tapahtunut vain tälläinen pieni vahinko!

Katsoin saabin käsijarrua ja olin vetänyt sen jättiläisvoimilla 180', eli takapenkin puolelle ja paskanahan se oli. Kumma kyllä vaikka vaihdekin oli päällä, niin saabi oli valunut siitä huolimatta ja carina oli tosi rumasti kurtussa.

Sanoin äijälle, että se on sun vika. Mitäs parkkeeraat niin lähelle saatana! Äijä jäi haavi auki, antoi 50€ mulle käteen ja toivotti hyvää viikonloppua!
Respectiä!
:worship:

Yks naisten miehenä tunnettu ystäväni oli alkanut homoksi. Sillä oli lihava irstaan näköinen "poikakaveri" ja se oli värjännyt tukkansakin punaiseksi. Ne oli menossa homoilemaan johonkin suljettuun partyyn (mihin mä yritin sisään mutta en päässyt).

No aamulla (siis tänä aamuna) kun heräsin, niin tää samainen kaiffari oli soitellut yöllä ja jättänyt vastaajaan viestin:"mmä en itsshe ashiassha ole govingan gännis mut yx juttu täsh nyt oish et olen ichan guses ja rachat on hugas ja shoita mulle heti gun herät"

Ei hyvää päivää....mun unessa paljastu että Mike on oikeesti Ari Kokkonen ja KP:n salainen kätyri

pitäisköhän vetäytyä vähän kesämökille relaileen

Joskus aika-ajoin näen samaa painajaista.
Olen joutunut armeijaan jostakin syystä, ja kapiaiset ei millään usko että olen jo käynyt intin (vielä 11 kk :prkl: ) .Näytän sotilaspassia ja muuta, lopuksi minut on aina alennettu kessusta alokkaaksi, ja sitten pitää uudestaan jostain syystä palvella uudestaan se 11kk

Ja joka kerta tämän jälkeen herätessä ahdistaa ;)

Onko kellään päällekkäisiä unikokemuksia vähän niinkuin matrix potenssiin 3? Jatkuvasti "herää" unessa, tilanne normalisoituu tajunnan tasolla 1 kunnes yhtäkkiä huomaakin että hiivatti ei tää sittenkään voi olla tosielämää.. ja naps, herää uudestaan unen kakkostasolla. Lopuksi muutaman feikkiherätyksen jälkeen havahtuukin arkitodellisuuteen vieraassa asunnossa pukeutuneena kisakireään korsettiin. Tämän jälkeen pitääkin yleensä mennä uusimaan resepti vahvempiin :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom