Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Näin unta että olin ilmeisesti jonkinlaisen kylpylän suihku/wc tiloissa joka oli helvetin iso ja jossa oli muitakin ihmisiä. Yritin epätoivoisesti löytää sopivan paikan jossa vetää käteen, mutta aina avattuani wc:n oven sieltä tuli vain toinen huone jossa oli lisää ovia ja vain kusilaareja eikä lukollisia ovia, oli myös sellaisia wc-koppeja jossa oli lukollisen oven sijaan oudot kumiset läpät jotka voi kuka tahansa vain työntää sivuun.

Päädyin tollasen kumisen läppä-oven läpi wc-tilaan jossa oli pelkästään kusilaareja, ja yhtäkkisen helvetillisen kusihädän takia rupesin kusemaan laariin. Kokoajan jotain porukkaa avasi takanani olevan läppä-oven ja vilkaisi minua ja kusemiselleni ei tuntunut tulevan mitään loppua ja jouduin lopettamaan kesken ja jatkamaan harmikseni matkaani koska porukkaa kurkisti touhujani jatkuvasti (nainen ja mies joilla oli jostain syystä ihmetys naamalla ja kokoajan avasivat läppä-oven uudestaan ja uudestaan). Löysin sitten lukollisia wc-koppeja, mutta niiden ovet eivät menneet kunnolla kiinni ja lukot olivat siis täysin turhia.

Päädyin jossain vaiheessa wc-tiloista jonnekin käytävälle, joka oli kylpylän sisäänpääsyn lähellä ja jossa käveli paljon ihmisiä. Suunnilleen tässä vaiheessa heräsinkin julmetunmoisen aamustondiksen ja kusihädän kombinaatioon...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko kenellekkään muulle käynyt ikinä niin että kun on vaikka sairas, janoinen tai jotain muuta niin näkee unia missä mistään ei tule mitään. Esim yrität lähteä kävelemään, mutta edessä on vain esteitä.

Olin sisällä talossa, joka oli täynnä huoria ja arpinaamaisia pikkurikollisia. Ryyppäsimme porukalla. Vetäydyin yhden ruman ja lihavan huoran kanssa makuuhuoneeseen. Keskustelimme huoran kanssa jotain, en tiedä mitä. Yhtäkkiä huora suuteli minua suoraan suulle. Viemärin, kusen ja paskan löyhkä täytti suuni. Ryntäsin välittömästi vessaan huuhtelemaan suutani vedellä. Huora suivaantui tästä ja lähti kävelemään. Ilman minkäänlaista järjellistä siirtymää olimme samalla seurueella ilmestyneet jonkun pikkukunnan kunnantalon eteen. Paikalle oli saapunut myös piispaksi ja saatanaksi pukeutuneet hahmot. Lauloimme piispan, saatanan, rikollisten ja huorien kanssa What a wonderful world kunnantalon edustalla. Sitten siirryimme rivimuodostelmaan läheiselle parkkipaikalle katsomaan kun sukupuolielinten kohdalta avoimiin eläinasuihin pukeutuneet japanilainen mies ja valkoinen nainen olivat alkamassa harrastamaan seksiä lumiseen maahan levitetyn maton päällä. Juuri kun olsi pitänyt siirtyä penetraatioon, laukesi japanilainen ennenaikaisesti ja alkoi nauraa hillitöntä huutonaurua. Että näin.

Onko kenellekkään muulle käynyt ikinä niin että kun on vaikka sairas, janoinen tai jotain muuta niin näkee unia missä mistään ei tule mitään. Esim yrität lähteä kävelemään, mutta edessä on vain esteitä.

Mulla käy näin jatkuvasti. Mistään ei tule tosiaankaan mitään. Joskus sitä on olevinaan salilla mutta homma ei vaan etene vaan koko ajan jotain ihme nysväystä. Sama juttu jos joutuu tilanteeseen, jossa pitäisi tapella jotain vastaan niin siitä ei tule lasta eikä paskaa jne.

Jos mulle nousee kova kuume yöllä nään jotai oikein geometrisiä unia. Joskus olin jossakin tumman sinisessä huoneessa missä erilaiset muodot pyöri ympärillä, koko uni tätä. En päässy huoneesta pois, piti vaan seistä paikallaan keskellä huonetta ja oottaa mitä tapahtuu. Parhaiten tiiänkin unista millo on noussu kuume, iha ihme härdelliä päässä sillo...

Mulla on kanssa joskus kipeenä ollu sellast unis, et kun koittaa vaik juosta karkuun unessa, niin siitä juoksemisesta ei tulee mitään. Myöskin tuo huone missä pyörii ympärillä jotain juttuja. Lähinnä tollasta tapahtu pienempänä, mutta muistan, että nuo unet oli todella ahdistavia.

Itse näen kipeänä unia, joissa yritän soittaa puhelimella apua, mutta numeroa näppäiltäessä se ei koskaan mene oikein. Monta kertaa näppäilen unessa numeron ja olen varma, että näppäilin sen oikein, mutta silti se meneekin väärin.

Viime yönä näin unta, että olin yksinäni kotona ja jotain pelottavaa oli pimeässä olohuoneessa. Unessa kävelin varovasti ohi olohuoneen, kohti makuuhuonetta, ohi eteisen peilin...katsoin peiliin ja huomasin peilikuvassani, että minulla oli mitä mahtavin sixpack! Ajattelin, että miten tämä voi olla mahdollista, mutta olin todella tyytyväinen unessa, että treeni on tuottanut tulosta.

Sitten heräsin ja olihan se pakko laittaa valot päälle ja tarkistaa tilanne..jep, unta se vain oli :D

Kuumeessa tulee aina nähtyä unta, että olen pieni hahmo saatanan suurella bilispöydällä ja palloja vierii kauheaa vauhtia kohti, tai sitten unta jossa kävelen huoneessa jonka lattia on täynnä jotain piikkejä ja joka paikkaan pistelee, ihme juttuja :D

No joo kyllähän tuollaisia unia nyt näkee, että yrittää juosta eikä pääse eteenpäin tai yrittää soittaa apua, mutta näppäilee numeron väärin...mutta entäpä kun näkee unia, jossa yrittää tehdä tarpeita wc:ssä ja pönttö lähtee aina irti. Toistuva uni. En edes uskalla miettiä, mikä allekirjoittaneessa on vialla.

Viime yönä olin menossa sählyä pelaamaan (jostain kumman syystä ku en oo ikinä pelannut). Kun tulin perille niin pitikin pelata jalkapallo eikä sählyä. Kumisaappaat oli ainoat vapaat kengät, niin niillä mentiin. 3 vastaan 3 pelattiin ja meitä vastaan oli Little Britainista tutut Vicky Pollard, Daffy ja Andy. Ne teki vaikka kuinka paljon maaleja enkä ymmärtänyt ollenkaan miten se oli mahdollista.

Sit yhtäkkiä olinkin rannalla yrittämässä harrastaa jonkun naisen kanssa seksiä, mutta sitä hiekka tuli lisää ja lisää ja lopuks ei jaksanu edes yrittää enää...

Kivat nä unet ku on kipeenä! :D

Tulipahan nähtyä taas outo uni. Tapahtuvat meni suurin piirtein näin: Ensimmäinen asia mitä muistan oli se että, olin jossain valtavassa varastossa tai vintillä. Joku sanoi että täällä säilytetään Riku Kirin tavaroita? jotka oli jonkun ison lakanan alla. Sen jälkeen olin mökillä ja joku häijyn näköinen nukke/olio katsoi ikkunasta, sitten aloin unenomaisesti venyä ikkunaa päin ja uni loppui.

Vanhempi uni (pari viikkoa sitten) mutta tapoin ihmisen ja pakenin ruotsiin. Sairasta tässä oli ko. ihmisen tappaminen joka alkoi playstation ohjaimella hakkaamisella (ei tosin uni liittynyt mitenkään pelaamiseen, ohjaimen ilmestyminen käteen on yksi kysymysmerkki), jatkui kyynärpäillä lyömisellä maassa ja lopulta nyrkeillä ja kuristamisella. Ei missään pimeällä kujalla yöaikaan vaan päivällä puistossa. Lopulta huusin ruumiille

Perus logiikkahan tuosta unesta puuttui, kuten yleensäkin salakavalasti käy, sillä ruotsiin paetessani olin kävelemässä rajan yli noin vaan, vaikka rajalle on monta sataa kilometriä... Aivan yhtäkkiä se raja olikin 15 min kävelymatkan päässä, enkä unissani tätä edes osannut kyseenalaistaa.

Vanhempi uni (pari viikkoa sitten) mutta tapoin ihmisen ja pakenin ruotsiin. Sairasta tässä oli ko. ihmisen tappaminen joka alkoi playstation ohjaimella hakkaamisella (ei tosin uni liittynyt mitenkään pelaamiseen, ohjaimen ilmestyminen käteen on yksi kysymysmerkki), jatkui kyynärpäillä lyömisellä maassa ja lopulta nyrkeillä ja kuristamisella. Ei missään pimeällä kujalla yöaikaan vaan päivällä puistossa. Lopulta huusin ruumiille.
Kantsii varmaan käydä puhumassa jollekkin.

Unet hiukan ajastaan jäljessä, koska Junkkeri ei liene enää YLEllä hommissa ja Mediamaksukin lienee YLE-vero tjsp, mutta kuitenkin -> viime yönä näin unta että:

Menin jonnekin YLE:n pihalle Mikael Jungnerin pakeille ilmoittamaan että kieltäydyn maksamasta mediamaksua,jolloin Jungner otti jonku uzin tapasen ja ammuskeli sillä mua molempiin jalkoihin. Kaaduin lumihankeen ja Jungner koitti vielä peruuttaa autolla mun päälle. Koitin anella ohikulkevilta ihmisiltä apua mutta kukaan ei jeesannut. Lopuksi huomasin että mulla on joku taskulamppu kädessä ja päällä, ja sen mukaan Jungner suuntasi auton peruutusta mua kohden. Osoitin taskulampulla lumihankeen niin ettei valo enää näkynyt ja Jungner ei nähnyt autosta missä olen.

Mielipuolisia unia sitä ihminen voi nähdäkin :D Selkeä painajainen jo senkin takia että Junkkeri esiintyi siinä.

Ei nyt ehkä sairain, mutta hämmentävin yöuni hetkeen. Kokonaisuudessaa uni kesti ehkä 15 sekuntia ja oli ainoa jonka muistin aamulla. Unessa olin lähdössä viemään roskia ja huomasin roskiksessa pari nuuskapurkkia jotka olivat vielä täysiä. Avasin purkin ja ajattelin että "Vähän kuivaa, mutta kai tätä voi vielä käyttää." ja uni loppui siihen.

Ei voi sanoo muuta kuin mitä vittua viime yön unelle. Olin baarista lähteny yhden muijan kanssa hänen kämpillensä. Siinä riisuttiin vaatteet, niin muijalta lähti reisistä pitkät lonkerot, varmaan 10m pitkät. Sit se kietoi ne mun ympärille ja kuristi kuin anakonda. Sit rupes vetää mua itteään kohti niillä lonkeroilla ja sen pillu aukes ja pillussa oli hampaat. Rupes nielemään mua pää edeltä pilluunsa ja puri niillä hampailla. Heräsin sitten omaan karjaisuuni.

Viime yönä näin sellaista unta, että olin tosi kovassa kunnossa. Lihasta löytyi kuin arskalta parhaina vuosina. Olin jossain ostoskeskuksessa, ja joku nätti blondi rupesi seuraamaan minua, ja minun oli tarkoitus mennä nussimaan sitä sen kotiin. Muistan, että mietin aluksi haluanko mennä, kun mulla on omakin muija (vaikka ei ees ole oikeasti), mutta päädyin kuitenkin siihen, että kyllä nyt kannattaa mennä.

Juoksimme sitten yhdessä sen kämpille kaupungin läpi, mutta päästyämme sinne huomasin että lihakseni olivat jotenkin tyhjentyneet, ja iho roikkui niinkuin jollain läskillä, jolle on tehty rasvaimu. Tunsin aitoa paniikkia, ja menin vessaan katsomaan mitä tehdä. Vessa oli jostain syystä suuri yleinen vessa. Yritin sitten hanasta täyttää lihaksiani uudestaan vedellä, mutta tämä vaan johti suunnattomaan tulvaan. Muistan vielä hämärästi kuinka blondi huusi jostain kaukaisuudesta että se ei tykkää kun oon tollanen.

Näkeekö kukaan muu täällä unia käärmeistä? Itse näen esimerkiksi monesti unia jossa olen jossain paikassa ja yhtäkkiä jokapaikasta tursuaa käärmeitä, ja ne hyökkäävät kimppuuni. Kerran näin unta missä osallistuin johonkin pyöräkisaan, mutta kun lähdimme polkemaan muiden kilpailijoiden kanssa soratietä pitkin koko tie oli myrkyllisten käärmeiden peitossa ja minä ja kilpakumppanimme kaaduimme niiden sekaan, muutama käärme puri minua ja uni loppui. Yleensä käärmeuni alkaa siitä kun olen jossain satunnaisessa paikassa ja näen yhden käärmeen ja tajuan että tästä se helvetti taas alkaa. Kerran näin myös unta jossa ryöstin pankin ja piilotin saaliin sänkyni alle ja aamulla herätessäni oli hirveällä kiireellä pakko tarkistaa löytyykö sieltä rahasäkkiä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom