Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Kaverille oli tulossa vouti ulosmittaamaan, ja päätti ennen sitä lahjoittaa koko irtaimistonsa mulle, vitunmoisella kiireellä saatiin just kämppä tyhjäks, ennenkuin virkamiehet oli paikalla, jostain syystä liftasin sieltä alasti pakkasella himaan, vaikka auto oli pihassa, tämän jälkeen ovikello soi ja oven takana oli töistä yks aika hot Milffi, mutta saatanan uni loppu siihen!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kaverille oli tulossa vouti ulosmittaamaan, ja päätti ennen sitä lahjoittaa koko irtaimistonsa mulle, vitunmoisella kiireellä saatiin just kämppä tyhjäks, ennenkuin virkamiehet oli paikalla, jostain syystä liftasin sieltä alasti pakkasella himaan, vaikka auto oli pihassa, tämän jälkeen ovikello soi ja oven takana oli töistä yks aika hot Milffi, mutta saatanan uni loppu siihen!

No onpa sulla ainakin jännää myös unissasi. Aika menoa ainakin tuona yönä kun tuon unen näit:)

Olin viimeyönä matikan tunnilla vanhan ala-asteeni luokassa. Kaikki kaverit koolla istuttiin ja opiskeltiin. Opettajana toimi salkkareitten Ismo. Hitto se raivos mulle, kun tulin ryyppäämästä suoraan tunnille. Olin myöhässä ja läksyt tekemättä.

No sit kun koulu loppu, oli aina tapana siirtyä koulun baariin joka oli laivalla(?). Siellä vedettiin tappiin asti ja jäin vielä siivoon tuoppeja jonkun hyvän baarimikon kans, kunnes heräsin. Herään lähes aina kun jotain kivaa vois tapahtua. Onneks joskus pääsee "loppuun asti" :D

Näin unen tässä vähänaikaa sitten,jossa jouduin panttivangiksi.Olin siinä koulussa jossa kävin ala-asteen ja siellä oli myös joitakin tuttuja yläasteelta.Siinä unessa joku nainen tuli uhkailemaan aseella ja vei meidät(siinä oli melko paljon muitakin minun lisäkseni) johonkin isoon luokkaan.Oltuamme luokassa vähän aikaa lattiasta alkoi kasvamaan kasveja joita tämä nainen käski meidän kastella/hoitaa ja siellä oli meillä puhumassa jokin henkilö miten niitä kasveja pitää hoitaa.Tämän jälkeen jouduimme johonkin toiseen luokkaan jossa meinasin käydä yhden henkilön kimppuun koska,luulin häntä siksi naiseksi ja uni päättyi suurinpiirtein tuohon kohtaan.

Siis mä näin viime yönä menevää unta, että olin lentäjä. Lensin armeijan koneella lujaa ja heräsin siihen, että istuin ja ohjasin konetta. En ensin tajunnut, että olin hereillä vaan jatkoin lentämistä hiestä märkänä.. kyllä siinä hetki meni ennen kuin tajusin että olin hereillä.

Mä oon nähnyt monena yönä samanlaisen ahdistavan ja oudon unen. :jahas: Tykkään välillä katsella netissä myytäviä asuntoja, vaikken mitään asuntoa olekaan hankkimassa. Nyt oon nähnyt moneen kertaan unta yhdestä 1800-luvulla rakennetusta kesämökistä. Siinä unessa mä oon ensin ihan intsinä omasta talosta ja remppaan siitä sellaisen ihanan tunnelmallisen kodin itelleni. Mut sit joka kerta, kun mä oon just muuttanut sinne, se talon edellinen asukas alkaaa kummittelemaan ja jahtaamaan mua puukon kanssa. :eek: Viime yönä mä tosin etenin tässä unessa sen verran, et taivuttelin sen luoppumaan puukosta ja pelaamaan mun kanssa shakkia. :rolleyes:

Oon nähnyt viime aikoina kaikenmaailman zombi-invaasiounia. Yhdessä niistä kaikki oli jumissa jossain koulussa ja valmistauduttiin zombihyökkäykseen. Yks totaalisen idiootti tyyppi mun inttiajoilta oli sit jakamassa aseita ihmisille ja se anto mulle sellasen pikkuruisen hedelmäveitsen. Vedin tietty siitä ihan jeesuspultit.

Sit oli joku toinen missä olin jonkun tutun kanssa jumissa talvisessa mökissä ja pihalla vaani kaikenlaisia zombieläimiä, karhuja sun muita. Sit taas kerran oli kiistely aseista(tää on varmaan joku saatanan fiksaatio mulla). Mun haulikko ja luger kuului mulle koska olin paljon parempi ampumaan ja ammuksia oli tosi rajallisesti. Se kaveri sai sit ilmakiväärin. :D

Mitähän muuta. No nuorempana näin ihan hillittömän seksiunen Janina Frostellista, todella pitkän ja yksityiskohtaisen. Heräsin sit tietty siihen kun tuli jumalaton orgasmi. :D

Ai niin sit näin kans tässä jokin yö sellaista unta että mun paras kaveri oli vitun iso tiikeri. Olin sillee, että ihmiset on kaikki kusipäitä mut tähän tiikeriin voi aina luottaa. Tiikeri nukkui jossain nurmikolla ja löhöilin sen kylkeä vasten ja otin aurinkoa. :)

Nyt oli hieno uni taas viime yönä. Olin jossain metsikössä sellaisen ison hirsilukaalin lähistössä ja vissiin virkavalta tai jonkut agentit yritti etsiä mua. Mulla oli kuitenkin sellainen kameleonttikyky, että jos käytin sitä ja olin täysin liikkumatta niin sulauduin ympäristöön ja mua ei voinut mitenkään huomata. Joku jakkupukuinen naikkonen, joka kai oli niiden pomo, tuli jopa ihan viereen ja vahingossa koski mun kättä. Olin kuitenkin täysin hengittämättä ja se kai luuli, että olen puu tai jotain. Sitten hetken päästä ne lähti kauemmas ja huokasin helpotuksesta.

Näin kyllä parhaan unen vähään aikaan. Sellanen "kaveri" josta en yhtään pidä ja aina vittuilemas, tuli vastaan josaki (en muista misä), alko vittuileen oikein kunnolla joten väänsimpä sen olkapään paskaks ja hakkasen sen tajuttomaks :lol2: kyllä tuntu unes hyvälle :D

Mulla jäi uni päälle herätessä pari päivää sitten 2 kertaa. Ei tainnut olla unihalvaus, koska kesti tosi vähän aikaa ja en ollut sinä aikana halvaantuneena. Joka tapauksessa näin unta, että huoneessani oli ämpäri vettä täynnä ja vesi rupes huutamaan mulle. Sit heräsin ja kuulin huudon vielä, sitten tajusin että huuto oli kova vesisade. No nukahdin taas ja näin jotain painajaista, jota en muista. Herätessäni huoneessani istuvan mustasilmäisen nallen silmät oli muuttuneet valkoisiksi ja keskellä oli mustat pisteet. Säikähdin tosi pahasti. Onneks sen silmät muuttui hetken päästä takas normaaleiks...

Tuli taas vaihteeks nähtyä sellasta unta et ajoin keskellä isoo kaupunkia traktorilla natsiasu päällä... Ja vastaan tuli hitler mopoauton kyydis.

Ei oo saatana kovin terve tää mun pääkoppa :lol2:

^Mullakin jotain vikaa jossain.
Muumi-mamma yritti puukottaa mua Helsingin keskustassa, mutta se jäi auton alle, jonka jälkeen pikkumyy tuli ja teki mun edessä hauiskääntöä käsipainoilla vuorotahtiin. :D:D

En tiedä minne kirjoittaisin viime yön unestani, kun se on vaivannut mua koko päivän ja mietin miksi sellaista unta näin.
Se on omasta mielestäni niin saisas, että miksi sellaista voi nähdä. Näin viime yönä ihan älyttömän seksuaalisen unen mun ensimmäisestä pitkäaikaisesta poikaystävästä, jonka kanssa olin joskus 12 vuotta sitten. En voi käsittää miten tollaista unta voi nähdä ja ihmisestä jonka kanssa ei ole ollut tekemisissä kuin ihan sattumalta joskus törmännyt. Mut siis tässä unessa harrastimme seksiä vaikka kuinka paljon ja muutenkin uni oli tosi kiihkeä ja kun heräsin se tuntui todelliselta. Hetken mietin, että olenko unessa vai en. Ja miten mulle tuli sitten tästä unesta ihan älyttömän hyvä olo.. en tiedä sitten olenko seksin puutteessa kun tällaisia unia näen:) Mutta että ton takia totoa ikuisuuden vanhaa miestäkin olen tänään miettinyt.. saa nähdä mitä unta ensi yönä näen.

Tuli mieleen tällänen, ei mun uni, parin vuoden takaa. Nykyään jo ex-tyttöystävä kerto, että ennen ku oltiin alettu seurustelemaan ni hän oli nähnyt monta kertaa unta jossa oli istunut auton kyydissä, jossa olin myös ollut minä ja muijan paras kaveri, kuskista ei ollut tietoa. Oltiin kuulemma joka kerta körötelty samassa kohdassa samalla autolla ja aina saman huoltoaseman edessä ajettu kolari jossa minä ja tyttöystävän paras kaveri oltiin kuoltu ja kuski kadonnut.

Mitäköhän tollanenki uni mahto oikeen tarkottaa kun oltiin just tutustuttu että ei ollut vielä kovin läheinen tuttavuus ?

Näin tänä aamuna/yönä outoa unta.Olin jonkun kääpiön? kanssa siellä paikassa missä isoäitini asuu ja oli pimeää,sitten kääpiö ilmoittaa minut ja hänet armeijaan? ja armeijan auton? ajovalot näkyvät tiellä.(auto ei näyttänyt armeijan autolta vaan,enemmänkin 60-luvun henkilöautolta?)Sitten minä ja kääpiö lähetään karkuun ja juostaan metsän lävitse pellolle ja muihin melko samanlaisiin maisemiin.(lisäksi se kääpiö heitteli aina taakseen jotain kun,joustiin pakoon).

Vuosia sitten olin yötä tyttökaverin luona ja näin pelottavimman uneni koskaan. Alkaa kuin unihalvaus, jossa "herään" omasta pedistäni. Tämän jälkeen huomaan seisovani sänkyni vieressä. Kuin silmänräpäyksessä huonekalut ja tavarat ovat tippuneet maahan hajonneina ja kaikki ovat seiniä myöten mustan noen peitossa. Rupean huutamaan pelosta koska tiedän että jotain pahaa on tulossa ja samassa herään. Pidän tuosta unesta vaikka tunne siinä oli erittäin pelottava. Ahdistava ja "taiteellinen".

Mulla on viime aikoina ollut ihan älyttömiä unia. Kai sitä on ollut muuton kans niin kierroksilla, että yötkin melskettä.
Viime yönä näin unta norsuista kuinka niillä ratsastin koko yön ja asuin viidakossa. Kyllä sitä aamulla ihmettelin, että mistä
ihmeestä tollanenkin uni tuli.

Olin viime yönä sotaharjoituksessa meidän mökin pihalla. Sinne tuli sitten helikoptereita jotka alkoivat ampua kovilla. Tiesin olevani kuitenkin unessa, joten asia ei haitannut sillä hetkellä. Yhtäkkiä työkaverit, siis koko nykyinen tiimi tulee jostain puskasta ja sanoo että "IVa, sun olis paras tulla nyt mukaan". Joku gestapo porukka oli tullut sinne maisemiin ja rakentanut pellolle ison hallin, jossa Hitler piti päämajaansa. Tässä vaiheessa en enää hoksannut olevani unessa vaan kaikki oli aivan todentuntuista. Sitten meidät vietiin Hitlerin hallin nurkkaan ja ajattelin ihan kusi sukassa että nappi tulee nyt otsaan. Noh siellä olikin puolenkymmentä erilaista häkkiä joissa kaikissa oli elävä pehmolelu.

Hitlerillä olikin ollut niinkin tärkeää asiaa että halusi näyttää minulle ja työkavereilleni rakkaimmat lemmikkinsä. Kaikista tärkein oli sininen pehmopupu joka piti kummallista hyrinää kun sen otti syliin :haart:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom