Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Viime yönä oltiin kaveriporukalla roadtripillä, ja pysähdyttiin johonkin huoltoasemalle tankkaamaan. Siinä oli sitten joku lappu että saa 100€ edestä dieseliä, ja mä sitten siitä aloin tankkaamaan, vaikka tosiaan mun mazda kulkee bensalla. 100€ kohdalla pumppu ei vaan pysähtynyt, vaan jatkoi 200€ asti. Siinä sitten kyseltiin huoltsikan henkilökunnalta että eikös sieltä voisi imeä ylimääräiset pois ja antaa rahat takaisin kun pumppu ei pysähtynyt. Yllättäen, ei. :D

Siinä sitten kirottiin että sinne meni rahat, ja keksittiin kuningasidea. Yritetään myydä tankillista mustalaisille! Ei onnannut, joten tarjouduttiin vaihtamaan täysi dieseltankki tyhjään pientä välirahaa vastaan. Ei onnistunut. Siinä vaiheessa tajuttiin että eihän tää perkeleen kärry kulje dieselillä, vaan bensalla! Vieressä joku oli tehnyt saman mokan ja lähti putputtelemaan eteenpäin, ja jäikin vähän matkan päähän tien varteen. Lopulta soitettiin hinausauto, jonka matkassa päästiin se 300km määränpäähän. Maksoi mitä maksoi, persaukisia oltiin kuitenkin. Tän enempää en unesta muista.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No johan oli unet..Tais Dead island olla kova peli :D En muista tarkalleen miks, mut yhtäkkiä silvoin jollai ruosteisel tylpäl rassil poikani kaulaa, ei se saatana kuollu millää hymyili vaa, no ei ku rassailee pikkumiestä ympäri kehoa, mut veitsen pää oli taittunu eikä uponnu nuoreen lihaan, suoristin veitsen pään ja painoin hitaasti terän vatsan läpi tappii asti mut se hymy ei poistunu, sit aloin pistelee siihe reikii iha huolella silti se vaan pysy hengissä edelleen..Työstin sitä kaulaa toistamiseen ja silvoin aivan saatanasti, ihan sahailin ja vaikka mitä mut ei, lopulta nyrkit käyttöön ja lennossa maiseman vaihto metsään sekä poika hirveen sit heräsin. Oli vähä hikiset kalsongit..

E : lapsparka ei ollu zombi tai ainakaa näyttäny silt mut kai se sit oli.

Otin äsken päikkärit ja näin tällasen unen: Oltii salkkareitten Lassen ja Paulan kanssa tankissa. Paula itkee hysteerisenä lattialla ja Lasse tulittaa konekiväärillä minkä kerkee. Kysyin Lasselta: Et kai sä ammu siviilejä? Lasse: JOOJOO, kato ne kurkkii tuolt ikkunoista. Siellä pienet mustat pojat kuikuili talojen ikkunoista ja Lasse lahtas kaiken minkä näki. Tankki oli pysäköity jonkun rauniokaupungin keksustaan. Vittu sä oot Natofaija sairas...

Näin kerran unta, jossa olin isoäitini luona kyläilemässä. Jossakin välissä sinne ilmestyivät myös pikkuveljeni ja hänen rasittava kaverinsa. Tämä kaveri alkoi jostain syystä tuhoamaan kalusteita, joten menin pihalle antamaan hänelle selkäsaunan.

Viime yönä näin unta, jossa olin lähijunassa. Vastakkaiselle penkille tuli istumaan Reichsführer-SS Heinrich Himmler siviilivaatteissaan, eli t-paidassa ja farkuissa. Himmler esitteli kovaan ääneen itsensä, jonka jälkeen pari matkustajaa alkoi mukiloimaan häntä. Minä yritin rauhoittaa näitä mukiloijia, mutta he eivät lopettaneet ennen kuin aloin laulaa Horst Wesseliä. Pian marssi kaukuikin koko vaunussa ja kaikki olivat kuin yhtä suurta perhettä.

Monasti oon nähny semmosta että jotkut jengiläiset hakkaa minua päähän putkilla ja ampuu minua kun makaan maassa ja anon vain että tappakaa mahdollisimman äkkiä ettei satu, mut onneks unissa ei satu:D

Monasti oon nähny semmosta että jotkut jengiläiset hakkaa minua päähän putkilla ja ampuu minua kun makaan maassa ja anon vain että tappakaa mahdollisimman äkkiä ettei satu, mut onneks unissa ei satu:D

Mä näin joskus sellaista sekavaa unta jossa kävelin kaduilla ja siellä oli todella sekavaa väkeä. Hahmot olivat todella älyttömiä tyyliin pallo jolla oli jalat ja kädet. Yhteistä näille hahmoille oli että ne tökki sua jollain pistimillä ja se teki pirun kipeää. Heräilin pitkin yötä ja aina uni jatkui ja taas jatkui, mutta pakoon ei päässyt ja kipeää teki joka kerta.

Mä näin joskus sellaista sekavaa unta jossa kävelin kaduilla ja siellä oli todella sekavaa väkeä. Hahmot olivat todella älyttömiä tyyliin pallo jolla oli jalat ja kädet. Yhteistä näille hahmoille oli että ne tökki sua jollain pistimillä ja se teki pirun kipeää. Heräilin pitkin yötä ja aina uni jatkui ja taas jatkui, mutta pakoon ei päässyt ja kipeää teki joka kerta.

Kyllä se sillä tavalla jännästi tuntuu ilkeälle muttei suoranaisesti koske

Joskus ehkä kun olin 6-7 vuotias niin pelkäsin nukkeja ja näin unta jossa menen yhteen huoneeseen johon tulee todella iso marionetti kävelemään. Menen sitten kyyryyn lattialle, sen jälkeen uni päättyy kun jokin vetää selästä.

naapuri otti housut pois ja sieltä valahti kyrpä joka ulottu lattiaan asti. Sit se työns sen valkosee pikkutyttöö ja pani sitä. Tää oli unta, mut vissii normi meno pk seudulla :D

Menin jonkun muijan luokse. Tarja Halonen olikin sen äiti ja juteltiin siinä jotain sitten. Joku lepponen iso koira piti leukaa tossa polvella ja yhtääkkiö puri mun pallit irti. Siihen heräsin.

Jännä homma muuten, oon nähny koko ikäni ts. niin kauan kun muistan, karhuihin liittyviä pelottavia unia..
Nyt kun pyörähettiin Tallinnan eläintarhassa ja pääs ihmetteleen jääkarhua muutaman metrin päästä, niin unet on kadonnut kuin tuhka tuuleen? Epäilen että oon joskus nappulana Ähtärissä käydessä säikähtäny niin pahasti karhua, että aloin sillon näkeen noita, ja nyt aikuisiällä nähty karhu ns. nollas tilanteen?

Näin viime yönä unta, että mutsi kuoli ja olin hautajaisissa jne.

Saatanan todentuntuinen uni ja herätessä olin ihan paskana..

Hyi saatana.

Näin viime yönä unta, että mutsi kuoli ja olin hautajaisissa jne.

Saatanan todentuntuinen uni ja herätessä olin ihan paskana..

Hyi saatana.

Tähän liittyen, näin joskus unta, että oma äiti teki itsemurhan. Herätessä oli kyllä vähän sellanen "mitä vittua" olo.

Semmonen Bullilta näyttävä kaljupäinen horkkabodari mikä oli todella tiukassa kunnossa koki selvästi tarvetta tehdä minulle selväksi kuinka vitun kova jätkä hän on. Jossain vaiheessa unta hän kaatoi tulikuumaa vettä päälleen niin että iho alkoi lähteä irti jonka jälkeen hän repi paitansa pois ja huusi mulle kovalla äänellä että...

MÄ OON AINA NIIN TIKISSÄ KUNNOSSA ETTÄ VOIN NUSSIA RAHAA!!

Heräsin nauraen.

Pienempänä kersana näin usein unta, että Mikko Mallikas puri mun kädestä paloja. Siis todellakin kunnon paloja. Ensin se naureskeli mulle ja sitten kävi terävin hampain mun käteen kiinni. Aina ku se puri, mulle tuli oikein metallinen maku suuhun. Vieläki muistaa miltä se maistu...

Sit toinen vakio kersana oli uni missä oon äärettömässä valkoisessa tilassa. Yhtäkkiä alkaa kuulua korkeataajuinen surina ja jostakin tulee ohutta mustaa narua. Naru luikertelee mua kohti ja sitä tulee kokoajan enemmän ja enemmän. Sitä mukaan ku narua tuli lisää, surina voimistu. Lopulta kaikkialla oli mustaa surisevaa narua joka rusensi mua kasaan. Sitten kun ei ollut enää muuta kuin mustaa ja kovaa surinaa tuli tyhjyys ja sama rundi alusta.

Viime yönä näin unta, että olin metässä kattomassa ajokoneita ja motoja. Siellä oli helkkarin iso moto, jonka ulottuvuus oli satoja metrejä. Moto yritti kouralla tappaa mua ja mä juoksentelin epätoivosena karkuun. Ei paljoa auttanut kyyristellä puun tai kiven takana ku koura tuli joka paikkaan. Eihän siinä hätä ollu ku uneks tajusin homman, mut sai taas tuskailla omaa ajatuksen juoksua...

Joskus vielä kotona asuessa menin illalla nukkumaan, mutta en saanut heti unta. Olin sellaisessa horroksessa kun avasin ekan kerran silmät. Näin selvästi, että katossa oli joku musta piste. Laitoin silmät kiinni ja ajatuksiin tuli kuva hämähäkistä. Hetken kuluttua avasin taas silmät ja näytti siltä, että se piste oli lähempänä. Jälleen silmät kiinni pienessä horroksessa ja sama kuva hämähäkistä edelleen päässä. Kerran vielä avasin silmät ja nyt se piste oli n.10cm päässä kasvoista. Hämäkkihän sieltä katosta oli koko ajan laskeutunu kohti mun naamaani. Siinä vaiheessa meikäläinen ampas sängystä kun talkkari jäiseltä peltikatolta. Väysymys katos kummasti kun hakkasin lehdellä sen hämähäkin lattiasta läpi :D

Aloin selata ketjua kun ei uskalla mennä nukkumaan. Juoksin nimittäin eilen Leatherfacea (sitä moottorisahamurhaajaa, jollei joku tiedä) karkuun. Se sai mut kiinni ihan vitun monta kertaa ja aina heräsin kun se alkoi myllyttää mua paskaksi. Sama toistui monta kertaa, vaikea sanoa kuinka monta.

Muistan myös joskus junnuna nähneeni unta, että mun isoveli haudattiin ala-asteen kukkapenkkiin. Siihen opettajanhuoneen ikkunan alle pistettiin jätkä multiin. Sitten tuli välitunti ja alettiin pelata fudista siinä haudan päällä ja juuri kun olin ampumassa kauheen ylähyllyn niin heräsin.

En tiedä oliko sitten sairas vai hauska uni (jokainen päättäköön ite), mutta olin kaupassa ja kassalla oli sokea myyjä joka kysyi multa, että missä kohtia tuotetta viivakoodi sijaitsee.. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom