Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Tajusin sen siis siinä vaiheessa, kun olin uimassa jossain satama-altaassa, joka näytti ihan siltä Waterworldin tukikohtatsydeemiltä...
Vesi oli aivan ruskeaa ja siellä kellu kuolleita miekkavalaita :eek:

Miten sun aivot voi edes tuottaa jotain noin ahdistavia ja oksettavia unia :urjo:

Btw, likainen vesi unessa symboloi huolia ja murheita.

Mullakin käy ahdistavissa unissa tosi usein niin, että lopulta päädyn kesämökille ja kaikki onkin taas hyvin :confused: Minkähän takia se on aina just se kesämökki..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic:

Sori kun palaan vielä näihin miekkavalaisiin, mutta mulle jäi nuo kelluvat miekkavalaat ruskeassa vedessä kummittelemaan mieleen varmaan koko loppuelämäksi. Koulussa oli ruokana puna-ahventa ja piti oksennus kurkussa yrittää syödä sitä kun koko ajan puski miekkavalaat ja paskainen vesi mieleen..

:offtopic:

Sori kun palaan vielä näihin miekkavalaisiin, mutta mulle jäi nuo kelluvat miekkavalaat ruskeassa vedessä kummittelemaan mieleen varmaan koko loppuelämäksi. Koulussa oli ruokana puna-ahventa ja piti oksennus kurkussa yrittää syödä sitä kun koko ajan puski miekkavalaat ja paskainen vesi mieleen..

Onneks et kauheen herkkä oo :lol:

Auttaako jos mä kerron, että samassa unessa ne hyttyset kerättiin naamaan ja sitten laskettiin?
Niitä oli paljon. Yök.

Kyllähän mä kohta keksin jotain uutta :)

onko kellään tullu sellasta saliunta, että menet salille etkä saa mitään tehtyä? se on mulle nyt melko yleinen ja saatanan ahistava uni.

viimeksi homma meni jotenkin niin että menin salille ja leuanvetotanko olo varattu. Keksin sitten nostaa smith-laitteen tangon ylös ja tehdä leukoja siinä. tein yhden pitkän sarjan kunnes tajusin että ei vittu miks teen leukoja kun ei ole selkäpäivä ollenkaaan. No sitten menin penkkiä odottamaan mutta siihen olikin systeri ilmestynyt jostain kumman syystä veivaamaan enkä päässyt tekemään. Odottelin kauan kunnes lopulta päätin tehdä välissä samoilla painoilla. Tangossa oli erittäin pienet painot mutta jostain syystä multa katos kaikki voimat ja tanko valahti nostossa takaisin rinnalle. siitä sitten kippasin painot poies. yritin sen jälkeen etsiä kokoajan sopivia painoja ja vaihtelin tankoon erilaisia mötiköitä eikä mikään oikein sopinut. Lopulta en saanut ollenkaan penkkiä tehtyä ja päätin mennä tekemään jalkaprässiä, mutta en päässyt ollenkaan siihen kun oli monen ihmisen jono. siinä tuskailtuani vastaavaa muissakin laitteissa kaveri tuli sitten sanomaan että hän on nyt valmis ja meijän pitää lähteä pois.

Ihan turha uni mutta kun heräsin niiin vitutti taas ihan helvetisti ja teki mieli iskeä nyrkkiä seinään.

Mä näin pari yötä sitten tosi kuvottavan unen.

VAROITUS: Sisältää seksiä ja muita ällöttävyyksiä. K-18 :lol2:

Jostain syystä ystävystyin Donald Trumpin kanssa ja hengailin sen toimistolla. Olin jotain asioita siellä hoitamassa ja kävin hänen työhuoneessaan ja meillä alkoi sitten juttu lentää joten jäin istuskelemaan pitemmäksikin toviksi. Siinä kävi sitten siivoojia sun muita ja pari hänen alaistaankin joille antoi potkut tyylikkäästi "You're fired!"-tyyliin. Juteltiin niitä näitä ja jossain vaiheessa Trump sanoi että olen tosi hauska ja mielenkiintoinen persoona, että haluaisinko syödä jtn hänen minibaaristaan... Siellä oli sitten lista seinällä missä luki kaikkia eri ruokia mitä Trump vaatii, ja syötiin sitten Fazerin Sinisiä patukoita parit kappaleet... :rolleyes:

Sain Trumpia jututettua ja hauskuutettua useamman tunnin ja hieman ajattelin siitä jotain hyötyväni, onhan se niin rikas mies. Donald sitten sanoi mulle yhtäkkiä kun vierekkäin istuttiin, kasvot todella lähekkäin toisiamme jollekin hyvälle lohkaisulleni nauraen, että vaikken mikään hoikka mallityttö olekaan joihin hän on tottunut niin olen silti ihan kaunis ja varsin hauska tapaus.

En sitten tiedä mikä minuun meni, ilmeisesti ahneus [ajattelin että otan siitä ukosta kaiken irti] ja aloimme suutelemaan. Trumpin huulet oli kuin kaksi kylmää viipaletta raakaa maksaa, hyi helvetti. Ei osannut lainkaan suudella, onneksi ei yrittänyt kielen kanssa sentään... Suudeltiin niinkuin Kauniissa & Rohkeissa... :jahas:

Suutelun jälkeen Trump sanoi että haluaa mun ottavan siltä suihin, veti housunsa alas ja kävi makaamaan toimistostaan löytyvälle sängylle. Mua kuvotti mutta ajattelin että ok, kestän tämän koska hyödyn jotenkin siitä ja aloin ottamaan poskeen. Trumpin penis oli ihan kauhea... Violetti, kuiva ja nahistunut, kivikova mutta vain noin 8cm pitkä. Todella ohut varsi ja paksu terska mollotti siinä päässä ja multa meinasi lentää :urjo:

Hetken imuteltuani Trump sanoi että haluaa rakastella, ja mua nolotti jo valmiiksi. Jostain kumman syystä olin todella märkä ja mietin että eihän tuo tunne yhtään mitään jos tommosella kuivalla tyngällä yrittää mua naida, mutta kävin selälleni siihen sänkyyn ja Trump tuli päälle. Seksi oli aika kauheaa, en tuntenut kuin välillä jotain pientä kosketusta "reunoilla", mutta Trump kyllä laukesi ihan hyvin. Itseasiassa ruiski lastit mun vatsalle ja rinnoille ja kasvoille, ja se oli todella outoa maultaan ja koostumukseltaan, ikäänkuin soodaa ja perunajauhoja sekoitettuna lämpimään veteen, yök! Kaapi vielä vanhoille ryppyisillä sormillaan osan mun poskilta ja pyyhki mun suuta vasten... :urjo:

Ällöttävintä oli se että koska Trump on jo aika iäkäs mies, eikä virtsanpidätyskyky kai ole korkeimmillaan niin se alkoi kusemaan laukeamisen jälkeen siihen sänkyyn. Yritti sitä salata ja teeskenteli kuin ei mitään tapahtuisi mutta kuulin sen suhinan ja märkä läntti levisi lakanaan ja mun päälle. Juoksin veskiin siivoamaan itseäni ja Trump tuli ovelle seisoskelemaan, samalla kertoen ottaneensa minusta panon aikana kahdeksan valokuvaa mitä en vaan ollut huomannut. Suurin vitutus mulla oli se että koska en tajunnut poseerata niin näytin varmaan läskille ja rumalle niissä kuvissa :(

Luulen että unen opetus oli jotain ahneuteen liittyvää, sitä etten voi saada kaikkea mitä haluan tms. Unessa toivoin hyötyväni Donald Trumpin rikkauksista mutta tyhjin käsin jäin, ahneella on paskainen loppu... :D

onko kellään tullu sellasta saliunta, että menet salille etkä saa mitään tehtyä? se on mulle nyt melko yleinen ja saatanan ahistava uni.

viimeksi homma meni jotenkin niin että menin salille ja leuanvetotanko olo varattu. Keksin sitten nostaa smith-laitteen tangon ylös ja tehdä leukoja siinä. tein yhden pitkän sarjan kunnes tajusin että ei vittu miks teen leukoja kun ei ole selkäpäivä ollenkaaan. No sitten menin penkkiä odottamaan mutta siihen olikin systeri ilmestynyt jostain kumman syystä veivaamaan enkä päässyt tekemään. Odottelin kauan kunnes lopulta päätin tehdä välissä samoilla painoilla. Tangossa oli erittäin pienet painot mutta jostain syystä multa katos kaikki voimat ja tanko valahti nostossa takaisin rinnalle. siitä sitten kippasin painot poies. yritin sen jälkeen etsiä kokoajan sopivia painoja ja vaihtelin tankoon erilaisia mötiköitä eikä mikään oikein sopinut. Lopulta en saanut ollenkaan penkkiä tehtyä ja päätin mennä tekemään jalkaprässiä, mutta en päässyt ollenkaan siihen kun oli monen ihmisen jono. siinä tuskailtuani vastaavaa muissakin laitteissa kaveri tuli sitten sanomaan että hän on nyt valmis ja meijän pitää lähteä pois.

Ihan turha uni mutta kun heräsin niiin vitutti taas ihan helvetisti ja teki mieli iskeä nyrkkiä seinään.

Mä näin yks yö unta, että ihan sama mihin laitteeseen menin istumaan, niin joku tönäisi mut pois. En sitten kehdannut kellekkään sanoa mitään, vaan kovana koitin aina uuteen laitteeseen. Sit loppujen lopuksi kuntosali täyttyi kiinalaisista turisteista, joten ajattelin että antaa olla.. kun ei pääse treenaan, niin ei perkele pääse! :curs:

Suurin vitutus mulla oli se että koska en tajunnut poseerata niin näytin varmaan läskille ja rumalle niissä kuvissa :(
Hahaa :lol2:
Luulen että unen opetus oli jotain ahneuteen liittyvää, sitä etten voi saada kaikkea mitä haluan tms. Unessa toivoin hyötyväni Donald Trumpin rikkauksista mutta tyhjin käsin jäin, ahneella on paskainen loppu... :D
Oli tossa unessa sit jotain hyvääkin. ;)

Onneks et kauheen herkkä oo :lol:

Auttaako jos mä kerron, että samassa unessa ne hyttyset kerättiin naamaan ja sitten laskettiin?
Niitä oli paljon. Yök.

Kyllähän mä kohta keksin jotain uutta :)

Joo kun mua muutenkin ällöttää valaat (ja delfiinit yms.) niin tää oli jotenkin tosi kuvottava mielikuva..

Noh, mitäs tässä nyt....

Viime yönä tuli koulukaverin kanssa varastettua bussi. Kyseessähän ei ollut mikään HKL:n bussi, vaan keltaiseksi maalattu lontoolainen doubledecker. Sillä sitten hurjasteltiin pitkin Stadia kunnes tuli nälkä ja jäätiin vetämään Kurvin grilliin safkat. Siinä sitten elokuvatyyliin SWAT tuli hakemaan. Seuraava muistikuva on poliisiasemalta, jossa oma faija (joka ei todellakaan ole oikeasti poliisi) hoiti poliisin virkaa ja heitti parin kympin sakon. Tarjosi vielä päälle nuuskaa, vaikka ei oikeasti nuuskaa käytäkkään. Nyt kyseessä ei ollut mikään perus Eetu, vaan Röda Lacketin purkissa oleva sekoitus nuuskaa jossain maidon tapaisessa valkoisessa mömmössä höystettynä jyvillä. Hyvin tuo unessa tehosi.

Onhan näitä sekavia ollut muitakin. Joskus on uitu perheen kanssa Tallinnaan ja sieltä Tukholmaan, toisaalla ajettua kolareita kokoajan, jne.

Pitääpä oikein raportoida tänne, tuli aika outo uni nähtyä.

Olin (ilmeisesti natsien) joku tutkija joka teki kokeita apinalla, sitten iso iso apina hermostui ja murtautui häkistään ja alkoi riehua ja yrittii tappaa kaikki, varsinkin mut. Pääsin karkuun ja menin ilmoittamaan tilanteesta leirin upseereille, mutta paikalle juuri saapunut Führer komensi minut olemaan hiljaa ja alkoi opettaa ja kerrata upseereille asentoa ja lepoa.

Sitten näin jo kun apina oli vapaana kadulla ja syntyi yleinen paniikki. Juoksin läheiseen taloon ja löysin sieltä teräväkärkisen oksasahan, jota käytin peitsenä ja lähdin rynnäköimään kohti apinaa. Minut havaitessaan apina kävi, syystä jota en voinut ymmärtää, ryöstämässä viereisessä McDonaldsissa pöydällä olleen pirtelön ja lähti rynnäköimään minua kohti. Upotin oksasahan apinan rintaan mutta se ei uponnut tarpeeksi syvälle, tilanne alkoi näyttää aika pahalta: vittuuntunut iso apina jota juuri tökkäsin oksasahalla, metrin päässä. Onneksi joku SS-mies ehti väliin ja sai ammuttua apinan.

Näin tänä yönä... :confused:

Näin unta et olin jossain paikassa missä oli paljon ihmisiä, sit menin wc ja siellä oli tungosta ja avasin wcn oven jossa oli kolme homoa pytyllä ja ne alko lähentelee mua, sit kusin seisoalteeni ja joku homo tarras mun olkapäähän ja löin sitä naamaan, sit tuli joku homo-pomo (päävihu) joka etti mua sen kätyreitten kanssa ja löyski mut, sillä oli aina tapana ottaa päästä kiinni ja lyödä toisella kädellä pää tohjoks mut sanoin sille että se on nössö ja et meiän pitäs tapella ja annoin sen lyödä mua pari kertaa (jotka tietysti väistin ninjana) ja koulutin sitä vähän kunnes se tippu katolta, lopuks nukuin Soppaluu83n kanssa ja hirvikolari puhu soppikselle jotain ni olin mustasukkanen.

Mitähän Freud sanois tosta?

Uppia...

Nyt on ollut melko sekavaa tuo yöllinen toiminta.

Muutama päivä sitten juoksin (vaihteeksi) pakoon, tällä kertaa perässä oli jotain pukuheppuja, jotka ilmeisesti halusivat perseraiskata minut. :wtf:
Näitä pukutyyppejä jossain sokkeloisessa kerrostalokompleksissa pakoon juostessa piti tietenkin aina yrittää mahdollisuuksien mukaan karsia takaa-ajajien joukkoa väijytyksissä, mutta
yllättäen niitä ei saanut hengiltä ainakaan potkimalla.
Mä siis olin aivan törkeen hyvä ninja, mut ei niistä päässy eroon...

Unen lopuksi joku pikaliimasi persvakoni. Kyllä, ihan pikaliimalla.

Seuraava uni joka taas tulee mieleen sisälsi uudestaan niitä perkeleen sokkelokomplekseja, mutta tällä kertaa
piti tapella vaan 40v työkaveritädin kanssa... haravalla.
Harava oli jäänyt käteen, kun joillekin stevareille suututtuani tein zen-harjoituksia ja haravoin pihamultaa.

Oli siisti fiilis herätä aamuyöstä kädet pystyssä "harava" kädessä, kun selän takaa kuuluu vaimon hihitys. :)

Viime öinen pakomatka johti vuorenrinnettä jonkun öljyporaamon, kaatopaikan ja jonkun muun paikan läpi ulkoilualueelle, jossa yksi kaveri piileskeli pensaassa karhunpennun kanssa.
Sanoin sille jotain tyyliin "Hullu! Etkö sa tajua, että sen emo on jossain hollilla?", niin eiköhän se emo ilmesty heti kuvioihin.
Karhua pakoon ei tietenkään päässyt kuin leikkimökeistä kasattuun, noin 50m korkeaan torniin kiipeämällä.
Ylläri ylläri, kun huipulle oli melkein päässyt, se torni romahti...

Jossain vaiheessa viime yötä tuli myös painittua aivan helvetin ison rotikan kanssa.
Sai turpaansa sekin :D

Olen nukkumassa ja herään aamulla kun tyynyllä on tuppo hiuksia, kokeilen päätäni. MITÄ hiustenleikkuukoneella vedetty päähän risti keskelle, mitä tämä meinaa ja kuka tämän on tehnyt. Ilman isompia miettimisiä hyppään wanhojen tansseihin, mitkä järjestetään ehkä 5v normaalia myöhemmin, silti siellä on samat henkilöt, mutta fiilis koko juhlassa on aika synkkä.

Sitten takaisin kotiin ja olenkin katsomassa niitä omia wanhoja dvd.ltä, kunnes kynsien alta alkaa tuleen verta. Pyyhin enimmät pois ja jatkan vaan oleilua, kunnes verta alkaa tulla korvista ja nenästä. Tässä vaiheessa alan jo huolestua että nyt ei oo iha normaalia. Laitan kuitenkin vaan tupot nenään, koska mulla tulee muutenkin usein verta nenästä ja se auttaa yleensä. Tunnen kaulassa kuitenkin pientä kutkutusta, meen kattoon peiliä ja kaulaan ilmestyy pari pirun isoo finniä ja samalla hetkellä mua alkaa kusettaa pirusti. Meen pöntölle ja alan kuselle, mutta jostai syystä vain murtoosa osuu pönttöön ja kaiken lisäksi niistä finneistäkin alkaa tulla kusta, mikä suihkuaa osaks lattiaa ja pönttöö. Täs vaihees on että MITÄ HELVETTIÄ! Tämän jälkeen verta alkaa tulla vähä jokapaikasta ja enemmän kävelen pois vessasta ja rojahdan käytävän lattialle...

Herään ja kokeilen päätäni, hui helvetti! Se oli vaan unta :whip:

Unessa meikä pakenee manne laumaa joka jahtaa mua vanhalla ladalla(tai saabilla). Kohta mun faija tulee vastaan ja tarjoutuu antaan kyytiä. Hansikkalokerosa isällä on ase jolla minä yritän sihdata takan tulevia manneja ja osunkin kai muutaman kerran kun niillä vauhti hidastuu ja me päästään karkuun. Isällä on kuitenkin työ kiireitä ja jättää mut kyydistä ja ajaa pois jolloin tulee kaks mannee ihan puskista joista toisella on mopo ja ne alkaa hätyttään mua.
Juoksen jonkun omakotitalon pihaan jsta nappaan lapion jolla uhkaan kävellen olevaa mannea ja tää vetää puukon esiin. No siinä ollaan vähän aikaa puukko-lapio hippasilla mut onneks saan lyötyä puukon mannen kädestä ja sitten hakkaan sen lapiolla mössöks ja lähden huojentuna kotiin koska olin vihdoin päässyt manneista eroon.
No kotipahallapa odotta se mopolla ollut manne ja ne jotka jahtas mua autolla. Meikä on ihan paskat housussa kun olin jättänyt lapion pois eli mulla ei ollu mitään millä tapella. Koitan hiipiä paikalta huomaamattomasti siinä tietenkään onnistumatta. Kohta taas manne laumaperässä mut ehdin just ja just sisälle ja lyödä oven lukkoon jonka jälkeen kaikki muuttuuu mustaks ja herään.

Näin unta, että olin metsässä ja tähtäilin ympärilleni snaipperilla. Tähtäimeen osui sitten kaksi South Park tyyliin piirrettyä pöllöä, jotka istuskelivat rauhassa jonkun puun oksalla. Ammuin molemmat ja lähdin jännittyneenä katsomaan saalista. Kauhukseni huomasin, etten ollutkaan ampunut mitään pöllöjä vaan Mika Salon ja sen vaimon, jotka makasivat kuolleena maassa. Paniikissa mietin, että miten saatoin näin tyhmä ja mitä pitäisi tehdä jotten jäisi kiinni. :D

:hyvä: Loistava. Äänen joutui ihan nauramaan.

Meni editointi aika ohi niin en saanu lisätyä tätä edelliseen postaukseen:itku: mut eniveis...

Olin koulussa työharjouttelussa ja harjoittelu oli lopussa ja olin opettajine huonessa rehtorin ja muutaman opettajan kanssa (naisia kaikki). No siinä käteltiin rehtorin kanssa joka kiitti hyvin tehdystä työstä. Kesken kättelyn halattiin reksin kanssa ja siitä saman tien kaaduttiin maahan. Reksi alimmaiseks ja minä siinä päällä ja yritän suudella reksiä osumatta kuitenkaan huuliin ja imen sitten hänen kaulaansa tavoitteena pano:pano:.
Kohta kaikki opettejat kysyvät että mitä helvettiä mä oikeen teen. Silloin huomaan rehtorin kaulan muuttuneen vanhaksi ja katsoesani reksin kasvoja on tämä muuttunut salkkari helenaks:urjo:.
Nousen siitä ylös ja lähden häpeissäni vaeltamaan koulun käytäville syystä jota en tiedä.
Menen kuiten kin kohta hakemaan opettajien huonesta nitojaa ja huomaan kuinka muutamat opettajat irvailevat minulle ja ehdottelevat panoja vittuillakseen:curs: siitä että yritin kuksia reksiä. Minä alan penkoa laatikoita ja olla huomioimatta näiden vittuilua.
En kuitenkaan löydä nitojaa vaan otan kourallisen ruuveja ja poistun takaisin käytäville jossa törmään tas rehtoriin eli salkkari helenaan. Joka sanoo että voisi sittenkin olla valmis yhteen panoon:wtf:. Meikä melkein suostuu mut sitten kuuntelen järjen ääntä ja lähen äkkiä meneen koko koulusta ja herään.

Kyllä masens kun aamulla "heräsin" ja katoin ulos aukasin vähän sädeverhoja ja aurinko paisto ja oli sellanen raikas ilma. Sit kävin kusellaki vielä iha silmät kiinni ja kattelin ikkunasta että onpa hyvä päivä käydä lenkillä tai ampua vaikka räksiä tuolla auringossa. Sit menin takas vähäks aikaa nukkuu sänkyyn ja heräsin parin tunnin päästä. Oli ihan saatanan paska sää, vettä tuli ku esterin perseestä ja oli synkkä ku mikä. n. klo 10.45.

En osaa sanoa yhtään oliko toi unta että aurinko paisto joskus kaheksan aikaan pihalla ja kävinkö mä oikeesti kusella vai oliko se unta?? :D Vitun ihmeellinen olo jäi tästä aamusta kyllä... Anyone?!

Kyllä täälläkin paisto aurinko vähän aikaa. Mut nyt muuttu synkäksi ilma ja kohta sataa varmasti vettä. Ja mieki asun pohjois-karjalas.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom