Penskana näin kohtuu karseesta painajaista kerran.
Olin tulossa yöllä kaverin luolta kotio. Ajoin pyörällä meidän hiekkatietä pitkin kotia päin kunnes kuulin ojasta rapinaa. Pysähdyin tielle ja ihmettelemään, että mikä siellä ojassa rapisee. Kävelin ojaa kohti ja sieltä pomppasi eteeni ihmissusi puoli kyyryyn. Säihkädin ja lähdin juoksemaan kohti kotitaloa. Juostessa kurkkasin taaksepäin ja näin kuinka ihmisusia nousi kokoajan ojasta lisää tielle ja kaikki laahusti kyyryssä meille päin.
Pääsin ovelle ja sain oven vaivoin auki ja kerkesin sen juuri lyömään kiinni ennen kuin ensimmäiset sudet saivat tassunsa väliin. Tajusin heti etuoven lukittua, että takaovikin pitää saada lukkoon. Menin takaovella ja siellä olikin jo ensimmäiset raapimassa ikkunan takana. Sain takaoven lukkoon ja menin olohuoneeseen miettimään, että mitä mä teen. Tajusin onneksi unessa, että ei tää voi olla totta nään painajaista ja herätin itteni väkisin unesta. Kun heräsin unesta olin silloin vielä sen verran nuori, että menin painajaisten jälkeen nukkumaan äitin ja isän viereen. En tehnyt tässäkään tapauksessa poikkeusta vaan lähdin porukoiden väliin nukkumaan. Pääsin porukoiden sänkyyn ja rupesin äidille kertomaan minkälaista unta näin ja hän kääntyi kyljeltään minuun päin ja silloin huomasin, että äiti olikin ihmissusi ja samalla kääntyi isä ja hänkin oli ihmissusi.
Sen jälkeen muuten heräsin! Oli kohtuu karseesta kun oikeasti luulin heränneeni siinä yhdessä vaiheessa siitä unesta.
Tästä ei oo kauankaan kun näin semmosta unta, että jossain tilanteessa joku löi mua puukolla selkään. Samalla vihlas niin helvetisti alaselästä, että heräsin. Olin siinä puoliunessa vaihtamassa sitten asentoa ja aina kun yritin mennä kylelleen niin vihlasu tuntui selässä. Säikähdin jo siinä puoliunessa, että helvetti mulla on puukko oikeesti selässä pystyssä kun aina vihlasee kylkeä kääntäessä. Heräsin sitten kunnolla ja eipä se ollut muuta kun jonkinmoinen lihas kramppi joka lähti pois kun otti vaan paremman asennon.