Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Alkuun kävelen siinä unessa ihan normaalisti himassa. Sitten avaan makkarin oven ja nään sen Ringin pikkutytön joka kävelee sitä ovea kohti. Eihän siinä varsinaisesti ollu sitä painajaisosuutta kun 5 sekkaa kun heräsin saman tien. Mut kyl siinä oli silti vähän aikaa ihan paskat housussa sen jälkeen ku oli heränny. Ja se oli paha kun se ei alkuun vaikuttanu painajaiselta. Se pääs yllättää :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viime yönä/aamulla/iltapäivällä näky taas semmonen uni ettei toista. Olin jossain ja tuli joku ihme silmänpainetauti. Silmät alkoi pullottamaan pois kuopistaan ja armotona paine takoi silmiä. Kokeilin ja olivat ihan pallona pullistunu pois kuopista. Sitten joku tuli sanomaan jostain, että joku hetki noi räjähtää ja näkö lähtee. Katoin peiliin ja näytti sangen hauskalta kun toinen silmä pullistuu pois kokonaan ja toinen vähän vaan. Sitten itkin ja surkuttelin että kohta lähtee muuten näkö. Heräsin onneks ennenkuin kerkes räjähtää ja olin nukkunut niin että silmäkulmaa sattui ja peitto pusersi vasenta silmää.:D

Näin oikeen unien sarjan ollessani n. 8-vuotias. Olin kattellu muutaman Painajaisia Elm streetillä-leffan aikasemmin. Sitte aloin nähdä unii, joissa millon ketäkin mun lähipiiristä muuttu Freddyksi ja alkoi jahdata mua. Isän hahmon se oli ottanu useimmin. Toisinaan se sai mut kiinni ja iski sen sapelihansikkaansa muhun. Teki pikkusen kipiää. Mut sitte ku aamulla heräsin, ni olin vaan, että perkele kun oli hyvä uni. Näitä lisää.

Olin jossain CSI tyyppisessä sarjassa agenttina, hyökättiin pelastamaan lapsia jostain asunnosta. (minä tietty ihan paniikissa!)
Sain pelastettua sängyssä nukkuvan vauvan sen pahoilta vanhemmilta, laitoin sen vauvan housuuni ja lähdin juoksemaan..ihan paniikissa juoksin ja tajusin jossain vaiheessa että kukaan ei ees sauraa.....löysin poliiseja... Ja yhtäkkiä se vauva siellä housuissa oli muuttunut donitsiksi ja kaikki piti mua pikkasen hulluna kun panikoin munkki housussa...:D

Viime yönä näin unta TV-lupatarkastajasta. Tuli koputtelemaan oven taakse ja telkkari huusi tietysti täysillä. En tietenkään avannut ovea ja tajusin hiljentää sen telkkarin, mutta sitten tämä äijä tiirailikin postiluukusta ja alkoi kirjoittamaan laskua, kun näki sen telkkarin.:wtf: Pitäisiköhän maksaa se lupa, kun kerran uniinkin eksyy:whip: Aika ahdistava uni kuitenkin...:D

oon nähny kaks yötä peräkkäin kun naapuri tulee ovelleni ase kädessä. ensimmäisessä pienen käsiaseen kanssa ja toisessa isolla haulikolla varustettuna mutta kerran yksi uni oli kauhein kun hän tuli oven läpi kaksnelosella :D arvaa onko ollu kauhun hetkiä mennä nukkumaan ?

sitten ne on ärsyttäviä joissa ei muka pysty liikkuu ja tapahtuu jotain kauheaa :D
Toi on muuten pelottavin uni tai ns.halvaantumisuni.Siinä makaa selällään ei pysty liikkumaan eikä saa heti silmiä auki.Todella oudon tuntuinen "rajatila"joka pelästyttää pirusti:Onneksi siihen pelästykseensä yleensä herää.

Penskana näin kohtuu karseesta painajaista kerran.

Olin tulossa yöllä kaverin luolta kotio. Ajoin pyörällä meidän hiekkatietä pitkin kotia päin kunnes kuulin ojasta rapinaa. Pysähdyin tielle ja ihmettelemään, että mikä siellä ojassa rapisee. Kävelin ojaa kohti ja sieltä pomppasi eteeni ihmissusi puoli kyyryyn. Säihkädin ja lähdin juoksemaan kohti kotitaloa. Juostessa kurkkasin taaksepäin ja näin kuinka ihmisusia nousi kokoajan ojasta lisää tielle ja kaikki laahusti kyyryssä meille päin.

Pääsin ovelle ja sain oven vaivoin auki ja kerkesin sen juuri lyömään kiinni ennen kuin ensimmäiset sudet saivat tassunsa väliin. Tajusin heti etuoven lukittua, että takaovikin pitää saada lukkoon. Menin takaovella ja siellä olikin jo ensimmäiset raapimassa ikkunan takana. Sain takaoven lukkoon ja menin olohuoneeseen miettimään, että mitä mä teen. Tajusin onneksi unessa, että ei tää voi olla totta nään painajaista ja herätin itteni väkisin unesta. Kun heräsin unesta olin silloin vielä sen verran nuori, että menin painajaisten jälkeen nukkumaan äitin ja isän viereen. En tehnyt tässäkään tapauksessa poikkeusta vaan lähdin porukoiden väliin nukkumaan. Pääsin porukoiden sänkyyn ja rupesin äidille kertomaan minkälaista unta näin ja hän kääntyi kyljeltään minuun päin ja silloin huomasin, että äiti olikin ihmissusi ja samalla kääntyi isä ja hänkin oli ihmissusi.

Sen jälkeen muuten heräsin! Oli kohtuu karseesta kun oikeasti luulin heränneeni siinä yhdessä vaiheessa siitä unesta.

Tästä ei oo kauankaan kun näin semmosta unta, että jossain tilanteessa joku löi mua puukolla selkään. Samalla vihlas niin helvetisti alaselästä, että heräsin. Olin siinä puoliunessa vaihtamassa sitten asentoa ja aina kun yritin mennä kylelleen niin vihlasu tuntui selässä. Säikähdin jo siinä puoliunessa, että helvetti mulla on puukko oikeesti selässä pystyssä kun aina vihlasee kylkeä kääntäessä. Heräsin sitten kunnolla ja eipä se ollut muuta kun jonkinmoinen lihas kramppi joka lähti pois kun otti vaan paremman asennon.

Näin unta, että olin raskaana ja taisin siinä synnyttääkin . Ja aamulla heräsin lämpimään miehen syleilyyn jonka luulin olevan lapseni isä. Havahduin. Se olikin vain lämmin ruskea lapseni, hieman jo vetelä, sinertävä ja valkoinen. Yritin häntä elvyttää kunnes tajusin nielaisseeni hänet. Ei kummempia. Luonnonkiertokulku alkoi alusta ja näin seuraavana yönä saman unen. [/B]:wtf:

:urjo:

Joskus vähän toista kymmentä vuotta sitte näin unta että kipesin hemmetin korkeeseen puuhun. Ihan ylös asti en kuitenkaa ehtiny kiivetä kun jo heräsin vaatehuoneen lattialta hyllyt ja hemmetinmoinen kasa vaatekoreja päällä. :rolleyes: Oli tainnu kiinnitykset pettää.. :D

Toinen aika friikki tapaus sattu jokunen vuos sitte. Veli oli kerrankii heränny aiemmin kuin minä ja päätti tulla pelästyttämää mut hereille. No sepä tulikii mun huoneesee ja just ku oli pelästyttämässä ni avasin vaa silmät ja sanoin huomenta. :wtf: Veli pelästy aivan saatanasti. :hyvä: En yhtää muista millasta unta olin nähny, mutta jotenkii vaistosin että kaikki ei nyt oo kunnossa. :)

Joskus oon nähny unia jotka tuntuu ihan todenmukasilta, mutta herätessä tajuaa että se onkii ollu vaa uni. Sit on kyllä wtf olo ku parin kuukauden tai jopa vuoden päästä alkaa tapahtumat tuntumaa tutulta ja osaa ennustaa mitä kaveri meinaa sanoa seuraavaks. :eek: Muutama tomonenkii on tullu... Pitää varmaan ennustajaks ruveta... :rolleyes:
Tosin suvussa on ollu ennenkii samanlaisia kokemuksia. Isoäiti näki mun siskojen ja mun ja mun veljen syntymät unessa, ja isoäidin äiti sitte näki aina unessa että vieraita tulee ja seuraavana päivänä niitä tuli. :hyper:

joo mä näin tällasen unen viimeyönä..

seisoin puuaidan edessä siten että oma varjoni oli aitaa vasten aivan kuten lucky lukessa ku se ampuu varjoaan nopeammin.. no niin ammuin mäki mutta mun varjo oli muumin varjo ja ammuin sitä varjoa sillain että se reikä tuli just siihen kohtaan missä muumilla pitäis olla persreikä.. sitte sieltä reijästä alko valumaan jotain ruskeaa ja kurkkasin aidan toiselle puolelle niin siellä oli juuri aidan läpi ampumani afrikkalainen alkuasukas poppamiehen tamineissa..:wtf:

Viime yönä oli kyllä ihan jännä kokemus. Menin selälleni makaamaan sänkyyn. Olin siinä jonkin aikaa ollut (ei mitään hajua ajasta, ehkä ½-1h) ja yhtäkkiä kuulin kaikki omat ajatukset selitettynä itselleni omalla äänelläni, sekä näin välähdyksiä niistä. Oli jotenkin tosi outoa, kun samalla kun ajatteli jotain, niin siitä kuuli selitystä "ulkopuoliselta" omalla äänellään. Oli se kyllä ihan siistiäkin.
Sitten mukaan yhty muidenkin ihmisten ääniä ja kelasin, että nyt sitten napsahti päässä :D

Yhtäkkiä havahduin vaan, että ei tämä voi olla totta. No sitten 'heräsin' siitä ja kun tarkistin paljonko kello on, niin aikaa oli kulunut n.4h siitä kun menin sänkyyn, vaikka tuo systeemi tuntui vain parilta minuutilta.

Oli sinänsä huojentavaa herätä tuosta. Ihan kuin olisin ollu jossain unen/todellisuuden välitilassa, koska kokoajan oli sellainen fiilis, että makasin sängyssä.

Tuo mskp:n kuvailema fiilis on muuten aika ufo. Pari kertaa itellä ollu samanlainen fiilis, tosin noita ääniä en kuullu mutta jotain outoa mullakii oli. Toinen samantapanen kävi joskus kauan sitte. Menin vaa sänkyy ja kattelin pari minuuttia kattoo, sit omasta mielestä vaa ummistin silmät pariks sekunniks ja avasin ni olikii jo aamu... :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom