Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Ironbutt sanoi:
Sarjassamme villejä unia...

Näin viime yönä todella oudon unen.

Tapahtumat keskittyivät suureen messurakennuksen tapaiseen paikkaan.
Yhdessä halleista oli menossa psykedeeliset rave-bileet, ihmettelin mitä hemmettiä teen siellä – olenhan enemmän Tuska-fani.

Kävelin viereiseen tyhjään halliin, jonne oli kerääntynyt Pakkotoisto-jengiä. Keskellä hallia oli outo teline, joka muistutti ristikkäistaljaa.

Tomi huseerasi taljan vieressä kädessään nippu IKEASTA ostettuja noin metrin mittaisia rottinkikeppejä. Hän jakeli niitä muutamille henkilöille. Pakkotoistolaiset tungeksivat ristikkäistaljan ympärillä ja odottivat kiihkeästi jotain.

Äkkiä Tomi käskytti yhden Pakkotoistolaisista taljan luokse ja sitoi tämän kädet jollain remmeillä taljan kattopalkkiin. Sitten rottinkikeppi alkoi viuhua. Tomi piiskasi miespuolisen Pakkotoistolaisen tummanpunaisilla NAHKAHOUSUILLA verhottuja pakaroita kiihtyvään tahtiin, kunnes oli seuraavan vuoro.
Porukka oli ihan tohkeissaan ja he oikein jonottivat päästäkseen Tomin käsittelyyn. Olihan uusi keksintö (treenitekniikka?) pakko päästä testaamaan heti. Pari muuta rottinkikepin saanutta alkoi myös viuhtomaan omia treenattaviaan taljan eri päissä.

Katselin äimistyneenä porukan touhua mutta en uskaltanut tai kehdannut mennä Tomin luokse senkään jälkeen kun kaikki olivat jo päässeet kokeilemaan rottinkikeppiä. Ajattelin kokeilla rottinkikeppiä salaa kotona.

Tämän jälkeen porukka siirtyi hallin toiseen päähän, jossa oli saunatilojen sisäänkulku. Jostain syystä seuraava ohjelmanumero oli polkupyörien yhteispesusessio ALASTI suihkutiloissa. Pesuvälineenä käytettiin painepesuria. Älkää kysykö miksi...

Oliko tämä nyt varmasti unta? Arvatenkin kyseessä on ollut Mayor's after midnight -treenisessiot, johon vain harvoilla ja valituilla Pakkislaisilla oli pääsyoikeus. Sattuikos muuten ensimmäinen Tomin "ohjattavista" olemaan Rintafile? :jahas:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
joo omituisia unia... viime yönä näin unta että selailin pakkista ja siel oli sit semmon tredi otsikolla: "kenellä pisin muna?" vastaaja itse aloitti kovalla 30cm:n lukemalla mutta jopa 35cm tuloksia oli saatu. itse en vastannut..

tällaista tällä kertaa:D

Viime yönä näin erittäin todentuntuista unta, menin äkkinäisesti ostamaan Mersun ML270cdi citymaasturin vaikka juuri päivällä olin vertaillut eri vaihtoehtoja ja päätynyt ehdottomasti BMW X5 3.0 turbodieseliin...ajoin uutukaisella poukoiden pihaan ja isä tuli ovella vastaan sanoen "mitä sä tolla teet?" :D

Gillyanne sanoi:
Jepjep. On se hieno tunne, kun nousee "siivilleen"! :)

Sellaiset unet taas ei ole YHTÄÄN kivoja, missä huomaa yht'äkkiä olevansa hyvin vähissä vaatteissa tai täysin alasti jossain julkisella paikalla... :evil:

eIKÄS hauskoja yhtään myöskään ole sellaiset unissaanlentämiset ettei niitä pysty kontrolloimaan! Samalla oikeestaan tuntuu aivan kuin vatsanpohjaa kutittelis ja samalla sitten on sellane pelko et ei saatana..
Vähä kertoo kai mun elämästä...eikö siis oikein pysy raiteillaan tuo elämisen mahti;)
Base-hyppyyn pitäis kai pyrkiä,, ja et samalla nauttis siitä, siis unissaan:)

Ja muutenkin!

Kaikki tietää et on olemassa liito-oravia, mutta onko kukaan kuullut liitokarhusta!?
Minä olen.. ja olen kaiken lisäksi nähnyt sellaisen... unessani...

Tapoin kissanpennun paiskoen sitä takajaloista betonirappusia vasten ja verta lensi älyttömästi.
Olen eläinrakas ihminen enkä siis ymmärrä yhtään miksi tuollaista tein!? :nolo:
Samana yönä jouduin pimeässä huoneessa vieraan miehen kanssa tappelemaan(yritti tapaa minut)
ja itse yritin lyödä puukolla ja kuristaa sun muuta, ja verta oli tässäkin aivan sairaasti, tapeltiin kauan kunnes sain jonkin pitkän ruuvinomaisen kapistuksen survottua sen miehen silmään ja sen kautta aivoihin....
En muista milloin viimeksi olisin painajaisia nähnyt tai unia muutenkaan, rupesi vain itseä huolestuttamaan..
Aika väsynyt olen ollut viimeaikoina ja sitten kun kerkeää nukkumaan niin näkee tällaista

Baze sanoi:
eIKÄS hauskoja yhtään myöskään ole sellaiset unissaanlentämiset ettei niitä pysty kontrolloimaan! Samalla oikeestaan tuntuu aivan kuin vatsanpohjaa kutittelis ja samalla sitten on sellane pelko et ei saatana..
Vähä kertoo kai mun elämästä...eikö siis oikein pysy raiteillaan tuo elämisen mahti;)
Base-hyppyyn pitäis kai pyrkiä,, ja et samalla nauttis siitä, siis unissaan:)

Ja muutenkin!

Tolla tietosella unen näkemisellä on joku tieteellinen nimikin.
Ja peräti joku yhdistyskin jossa on perehdytty tähän ilmiöön.

Ne on huippuja. Olen kerran nähnyt sellaisen unen jossa selkeästi tiesin näkeväni unta. Juoksin sit mm. seinän läpi ja hypin katolta yms... harmi että oli niin vähän mielikuvitusta ja vähän aikaa, mitä sitä olisikaan keksinyt.

skarkka sanoi:
Tolla tietosella unen näkemisellä on joku tieteellinen nimikin.
Ja peräti joku yhdistyskin jossa on perehdytty tähän ilmiöön.

Ne on huippuja. Olen kerran nähnyt sellaisen unen jossa selkeästi tiesin näkeväni unta. Juoksin sit mm. seinän läpi ja hypin katolta yms... harmi että oli niin vähän mielikuvitusta ja vähän aikaa, mitä sitä olisikaan keksinyt.

ettei olisi vain Lucid-unet www.hoyhensaaret.tk tekniikoita ym..

Mä näen aika usein "todellisia" unia joista on vaikee sanoo et onks tää nyt unta vai ei, kun vaikuttavat niin todellisilta. Ja näen myös usein "selkounia" ennen yleensä tein unissa mitä halusin, mutta se alkoi käydä tylsäksi joten nykyään pyrin olemaan vaikuttamatta uneen millään tavalla, ne on paljon mielenkiintosempia sillä tavalla

:nolo: Näin tosi pervoa ja irstasta unta viime yönä. En kehtaa edes kertoa.
Ja sitten näin unta että lihoin ihan kamalaksi ihrapossuksi enkä jaksanut edes kävellä kauppaan kilometrin päähän, hikoilin, ähkin ja puhkin ja ahmin suolapähkinöitä (mistähän johtus...) ...

Joskus näen unia missä joku tuttu jahtaa minua pommin kanssa (sellanen piirretyistä tuttu pyöreä musta pommi sytytyslangalla :D).

Deja vu unia tuli jossain vaiheessa kaatamalla. Meni jonkin aikaa ja ne unessa nähdyt tapahtumat kävivät toteen.
Sais ne lotto numerotkin tulla. :)

Viime kerrasta on muistaakseni monta kuukautta aikaa.

En tiedä onko niin sairas uni, mutta kerrotaan kummiskin. Viime yönä näin sellaista unta missä olin tilannut pakkikselta heraa. Hetken kuluttua tilaamisesta Mike ja Tomi pudotteli tähän taloni lähettyville helikopterista kaikennäköisiä lisäravinnepussukoita. Ja lähdimme veljeni kanssa hakemaan herapussia. Huomasin heran lähettyvillä myös 3kilon G-mass pöntön ja nappasin sen mukaan vaikka se oli jonkun muun tilaama, jonka jälkeen Mike ja Tomi tuli etsimään kyseistä g-massaa talostani .

Missukka sanoi:
:nolo: Näin tosi pervoa ja irstasta unta viime yönä. En kehtaa edes kertoa.

Ooohh whyyyy!!?? :hyper: Ei tuollaista lausetta saa kirjoittaa! Kansa vaatii tietää mitä Missukka öisin fantasioi. :D

Aika hämmentävä uni oli viime yönä...tai siis jälkikäteen oli hämmentävä.
Koko yön mua jahtas saatana. Jonkun kaverin kans pakoiltiin sitä jumalauta vaikka minne vaan ei tuntunu tippuvan kyytistä. Aina jostain nurkan takaa hyökkäs.

Yritin pistää sitä hengiltä...mm hakkasin sitä kyynärpäällä naamaan niin että sen pää räjähti, mutta se tuli perkele aina takas.

Jos uni tuntuu vielä olevan järjen rajoissa niin se piru oli sellanen South Park-hahmo. Mutta siinä olin vakuuttunut että se oli itse Saatana. :)

Unikirjoista pitäis kuulema selvitä mitä unet tarkoittaa. Onkohan siellä kohta jossa lukee : "Kun South Park-hahmoinen saatana jahtaa sinua unessa, tarkoittaa se..."

Olis kiva vaan kuulla selitys.

Joo-o. Kyllä taas vitutti aamulla, kun olin nähnyt unen, jossa joku kusipäinen 10-vuotias läski kiusasi kaikkia pienempiään. No minä sitä aikani katsottua sanoin, että on muuten helvetin huono idea hakata ja nälviä pienempiään. No läskihän otti kimmoketta ja alkoi aukomaan päätä mulle. Tosissaan. Sitten alkoi haastamaan tappeluun, ja ajattelin opettaa ihrapallolle tapoja -oikeen isän kädestä.

Löin sitä naamaan ----> ei vaikutusta. Aivan kuin olisi lyönnit hidastuneet juuri ennen häneen osumista. Läski naurahtaa, ja alkaa pieksämään mua kuin vierasta sikaa ----> haneen. Sitten kaikki ilkkui ja nauroi mulle. Myös ne sen läskin kiusaamat reppanat.

:curs: :curs: :curs: :curs: :curs: PERKELEEE!! Aamulla vitutti aivan saatansti!!

Ei ollut eka kerta, kun tällasia unia nään missä omat lyönnit ovat olleet tehottomampia kuin... kuin... joku tosi tehoton hiiren tönäsy.

Märkiä yöunia

Varmaankiin pepsimainoskritiikistä johtuen toisessa threadissa... Näin unta että *melkein* sain Britney Spearsilta :hyper: Unessa tapahtui jotain todella omituista ja tapahtumapaikatkin oli jotain uutta. Ettei vain olisi ollut vaimo unessa, joka pilasi koko homman :D

Tää nyt on ihan "normaali" uni, mutta jännä miten unessa kaikki on niin helppoa ja itsestään selvää, kuten se että mennään tosta vaan tyttöystävän kanssa lainaamaan naapurin matkaenduroa (jossa on muuten 4paikkaa), jolla lähdetään havaijille, mutta kun alkuperäinen suunnitelma oli lähteä sinne nissan maximalla, niin päätin sitten vaihtaa sen Maximan 3litrasen moottorin siihen motariin jotain 5min.ennen lähtöä. Sen takia että riittäis tehot vähän paremmin. Hohoo..
Sit kun käydään siinä matkalla mun mummon luona niin siinä pihassa on kaikkia kawasaki ninjoja ja hayabusia, enkä ihmettele yhtään,vaan menen syömään sisälle grillattua broileria, joka muuttuukin yhtäkkiä mansikaksi siinä riisin seassa, enkä taaskaan piittaa yhtään vaan jatkan syömistä. Ja kaikki on ihan itsestän selvää siinä unessa! Ja ai niin, poliisit käytti siinä unessa salakielenään jotain maroon5:n sanoja.

Olkapää sanoi:
Ei ollut eka kerta, kun tällasia unia nään missä omat lyönnit ovat olleet tehottomampia kuin... kuin... joku tosi tehoton hiiren tönäsy.
Musta tuntuu tollaselta ihan valveillakin :(

Matsku sanoi:
Täs toukokuussa oli kyl yksi sairas uni..
olin punttisalilla ja siellä oli Martti Ahtisaari joka pisti saatanan
moisia tuloksia penkistä..Veti sarjoja aivan helvetin moisilla painoilla...
yhtäkkiä Tony Halme ilmesty sinne mutta näytti joltain saatanan maratoonarilta ja oli laihtunut varmaan 100kiloa..
sit se alko potkimaan säkkiin hirveitä karate-potkuja ja ääntelemään kuin Bruce Lee..
voi jumalauta mä nauroin seuraavana päivänä :lol2:

:lol2: Vähä mä nauroin tuolle... tuli koulun siivooja kysymään että onko kaikki kunnossa. huhhuh... paras pitkään aikaan. :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom