Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Tuota... mitenhän tän nyt selittäis. Olin läsnä tässä justiinsa viikon kestäneessä seminaarissa. Kaikkina muina öinä paitsi viimeisenä näin vähän outoa "unta", en oo varma olinko unessa vai hereillä tosin.

Heräsin aina öisin(joskus pari kolmekin kertaa yössä) siihen että huoneessani oli muita seminaarissa läsnäolevia. Siinä sitten vähän häpeilin että oon ite pelkissä boxereissa (koska nukuin, mutta silti hävetti :D ). Nojailin varmaan kymmenen minuuttia aina olkapäähäni ja makasin sängyllä ja mietin et mitäs tässä... pitäsköhän heittää vaatteita päälle tms. Sen jälkeen ne ihmiset alkoi yksitellen katoamaan ja viimeiseksi katosi aina se jamppa joka oli seisonut nurkassa(siellä oli lamppu) ja sen jälkeen nukahdin taas.

Osaispa joku selittää että miks...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tässä yksi yö tuli sitten nähtyä aika kipeä uni. Siinä unessa allekirjoittanut painia ähelsi naama punaisena Wintikan kanssa! Ei ole kyllä oikeassa elämässä mitään hajua Winsun ulkonäöstä, mutta siinä unessa Winsu oli sellainen sirkuksen voimamiehen oloinen kaveri, joka vittumaisesti virnuillen punoi meikäläisen kenttään joka kerta, vaikka koetin kaikki mahdolliset kuristusotteet ja lukot. Voi vain arvailla mistähän se moinen uni alitajuntaan hiipi :nolo:

Ja vielä tarkennuksena mainittakoon, että kyseinen painiottelu käytiin ilman minkäänlaisia homoeroottisia vivahteita, puhtaasti heteropohjalta... ainakin minun puoleltani :jahas:

Olin John Kerryn turvamies vaalitappion jälkeen (aikamoisen kyniksen olivat palkanneet). Jotenkin eksyin Bushin voitonbileiden ulkopuolelle. Bush hoiperteliki ihan juubassa kohta sieltä ulos ja simahti nurmikolle. Heitin sen monttupyörän päälle taakseni ja lähdettiin meneen. Matkal se heräs ja örisi, että minne ollaan menos, mut sammu saman tein taas. Päästiin nyt Kerryn bileisiin, joissa oli aika rauhallinen meno. Vein Georgen sisään ja vähän jotain juteltiin, mut sit se sammahti taas saman tien.

Seuraavana aamuna aattelin, että kai toi George tarvii palauttaa ja aloin pistään Suzuki PV:tä(oon 26-v.) kuntoon, että heitän sen.

.. Ja sit heräsin.

Olin pilvenpiirtäjän katolla (punatiilinen kerrostalo) ja melkein putosin kun se alkoi huojumaan jarruttaessaan liikennevaloissa...

Olin jollain pienellä luodolla yksin, kun mureenat hyökkäsivät. Siinä hetken aikaa yritin potkiskella niitä pois, mutta se oli perkeleen vaikeeta liukkaalla ja pienellä luodolla, niitä tuli vielä joka suunnalta! James Bond (Roger Moore) tuli jossain vaiheessa apuun ja tappelimme mureenoita vastaan selät vastakkain, kunnes heräsin.
Jännittävä uni, ovat muuten mureenat oikeastikin perkeleen pelottavia kaloja.
vas_vihermureena.jpg
:whip:

Viime yönä unessani lähin käymään pakkiksen kaupassa ostoksilla linnanmäellä(?) ja ostin jotain vitamiineja joissain karkkiaskeissa :) Myyjinä oli tietysti mike ja joku hyvän näkönen bodarimuija :D Se muija oli vaan isompi ku mike :eek:

Hahhaa, näin viime yönä unta, että olin jonkunsortin elokuvaohjaaja tjsp. No siinä sitten jotain filkkaa kuvattiin (vissiin olevinaan joku vähän yliluonnollinen jännäri?) ja näyttelin siinä myös itse. Sitten siinä unessa kävi ilmi, että olin olevinaan ollut mukana myös Sormuksen Ritareja tekemässä, ja sitten jo heräsinkin. Siinä herättyäni (tai siis en ollut vielä ihan kunnolla hereillä...) sitten unen jälkimainingeissa mietin, että pitääpäs tämän vkon lauantaina muistaa katsoa Sormuksen Ritarit, kun kerran olen siinä mukanakin ollut... ennenkuin sitten heräsin kunnolla ja tajusin, että untahan se vain olikin (harmi kyllä) :D

Ei nyt niin erityistä mutta kuitenkin...

Viime yönä näin semmosta unta, että olin jossain palomies-testeissä ja mut päästettiin johonkin huippu-firmaan sisälle pääovista. Kaikkialla oli pimeää mutta kiiltävät seinät ja hissit näkyi hyvin, sekä pitkät käytävät ovesta vasemmalle ja oikealle. Kysyin sitten joltain äijältä joka tuli perässä ovesta sisään "missä varasto on?" (minne ilmeisesti piti mennä) ja se sanoi näyttävänsä tietä. Äijä johdatti mut jonkun oven tykö ja sanoi että "tosta pääsee". Menin sisään ja siellä oli joku 3 äijää saunassa ja yksi toinen itseni kaltainen "kokelas" joka istui kuumassa saunassa pelkkä festarisadetakki päällään. Huomasin, että mullakin oli samanlainen ja sitten ne äijät huutaa että koko testi olikin joku pila pelkästään. Jäin sitten saunaan istumaan kun vähän ajan päästä sisään tulee mun muija ja joku toinen tyttö. Tein tilaa viereeni, että muija voisi istua siihen, mutta se menikin muualle istumaan. Aattelin hetken, että wtf ja sitten uni taisi loppua. Aamulla mietin unta ja kun tarkemmin muistelin, niin se mun muijakaveri ei edes näyttänyt nykyiseltä muijakaveriltani vaikka tunnistin sen unessa häneksi. Tosiaan on vissiin menossa poikki tytön kanssa ihan oikeassa elämässä, joten tossa lieni niistäkin tuntemuksista osviittaa mukana.

Ai niin. Muistinpa yht'äkkiä myös aikaisemman LOTR-aiheisen uneni (onkohan mulla joku fetissi LOTR:a tai mahdollisesti hobitteja kohtaan, kun tuossa leffanohjausunessakin olin vissiin jotain hobittia LOTR:ssa näytellyt tjsp)...? No anyway, tässä aikaisemmassa unessa harrastin 3somea Merrin ja Pippinin kanssa, ja kerroin tapahtuneesta myöhemmin jollekin tuttavalleni, joka kommentoi "cool, way to go girl" tjsp, ja siis nimenomaan englanniksi. :lol2::nolo:

Edellisyön unikin on vielä muistissa kun kerroin siitä kavereillekin. Taustaa tosielämästä: Olin ostanut kajarit ja kattelin niitä hiukan aiemmin päivällä. Avasin sitä kajaripiuhojen mutteria ja kattelin millainen johto sinne menee kun en ole uudemmista kajareista niin perillä. Lisäksi mulla oli kurkku hiukan turvoksissa.

Väänsin jotain mutteria raivolla ja näin samalla viittomakielisiä merkkejä varmaan viitisen kappaletta peräkkäin silmieni edessä (yksi käsi). Kun sain mutterin auki, hakkasin refleksin omaisesti tyynyä muutaman sekunnin ajan enkä pystynyt lopettamaan. Tossa tilanteessa mietin, että nyt on joku yliluonnollinen juttu ihan varmasti meneillään. Heräsin siitä sitten heti ja kun nielasin niin huomasin, että kurkku on ihan vitun kipeä eikä henki meinaa kulkea. Varmaan happi loppui tai jotain ja siitä johtui edellä mainittu. Hain buranan ja koitin jatkaa unia, muttei kovin helpolla onnistunut. Kello oli noin 4 yöllä tohon aikaan.

niitähän on monia,tämä ehkä oudoimmasta päästä..
suihkussa siinä unessa olin ja suihkupenkillä oli kaks porkkanaa, jotka muuttuivat miehisiksi elimiksi. (???)..
olin myös yhtenä yönä koira.

plastique sanoi:
suihkussa siinä unessa olin ja suihkupenkillä oli kaks porkkanaa, jotka muuttuivat miehisiksi elimiksi. (???)..

Hahahaa, eipä ole vaikeaa arvata, miten Freud tämän tulkitsisi :hyper:

Itse näin tässä hiljattain unta Pakkotoiston mimmimiitistä. Mimmejä oli paikalla useampia, keskustelimme hevistä (varsinkin Diablosta ???) ja tarkoitus oli tehdä juustofondueta. Että semmoista miittimeininkiä :D

no niih kun on perverssi mieli niin on tommosia unia.. :nolo:

Näin viime yönä unta että P. Diddy yritti kopeloida minua. En muista missä yhteydessä se tapahtui, mutta tapahtui se joka tapauksessa. Aamulla tunsin itseni likaiseksi ja hyväksikäytetyksi :whip: Voi vittujen kevät! Lähden lataamoon. :)

tässä viimesen parin vuoden aikana olen yrittänyt unessa tappaa itseni :hyper: en mitenkään ole kyllästynyt elämääni vaan ihan kokeilumielessä.se lähinnä vituttaa ku ei saa itseltään nirriä pois :D
esim. olen ajanut lasten kolmipyöräisellä pilvenpiirtäjän katolta alas..päättyi niin että tipuin jaloilleen alas kuin oisin hypännyt metrin pudotuksen ja heräsin..sitten olen melonut kajakilla vesiputouksesta.otti vain helvetisti masun pohjasta.sitten olen monesti ottanut isän auton ja ajanut sillä kovaa jossain moottoritiellä ja vetässyt sen johonki seinään---> aina vain herään omasta sängystä.Ja paras kaikista..tässä joku yö näin unta että menin pakkiksen kauppaan aukomaan mikelle :D no mike otti asian rennosti ja mentiin sitten pelaamaan laatikkoo sohvalle :lol2: tämä on jännä,vaikkken koskaan ole mikeä nähnykkää taikka käyny pakkiksen kaupassa...mutta nuo kuvat foorumilla ovat luoneet kuvaa alitajuntaan..outoa kyllä..

Tosi Läski..

Minun hirvein painajainen on kun jostain baarista iskin mukaan todella lihavan miehen jolla oli pitkä beige popliinitakki. Ja tietysti päädyin sänkyyn miehen kanssa ja kun mies vyöryi päälle niin se tuli kuin aalto joka puolelta ja kädet jäi ihran alla. En voinut hengittä, kauhuissani ajattelin vain että `miten minä olen voinut päätyä tällaisen alle` ihan paniikissa.
Kesti monta päivää unohtaa toden tuntuinen olo:urjo: :urjo: :urjo:
Aina välillä nään edelleen noita läskipainajaisia mutta usein ymmärrän kietäytyä myös unessa :nolo:

Mä oon myös nähny pakkiksen kaupasta unta. Tämä tapahtui silloin kun ensimmäisiä kertoja tiedotettiin että kauppa avataan.

Kauppa oli sellanen iso, ränsistyny talo korkean mäen päällä. Oli yö kun olin menossa sitä mäkeä ylös kohti kauppaa. Huomasin ettei ovessa ollut kahvaa, mutta sitten mike tuli avaamaan oven. Mike oli hieman Sami Tenkasen näköinen :D. Kauppa näytti sisältä todella isolta ja siellä myytiin elintarvikkeita. Ostin ainakin purkin maitoa. Pankkikortin kanssa taisi myös olla ongelmia. Kun menin kaupasta ulos, näytti kauppa ihan Citymarketilta tai muulta normaalilta ruokakaupalta. Yö oli vaihtunut päiväksi...

SA-int toimitti mulle pihalle ihmissuden asekaapissa. Menin pöljyyksissäni avaamaan sen ja sittenpä sai taistella urakalla että sen sai kiinni. Oli aika jännä se uni viimeiset puol tuntia (about).

täytyy laittaa korsi ketoon.

todella yleinen uni on sellanen missä tapan ihmisiä. enkä voi sille mitään, en voi vastustaa sitä ja ne tuntuu niin todellisilta että on ihan helvetin kamala olo aamulla. pari esimerkkiä:

näin unta että olimme perheen kanssa menossa tuttavaperheen luokse jouluna. kun pääsimme perille, siellä oli noin 50 kpl rippikoululaisia (joiden ikä oli noin 3v jostain syystä). tunsin jostain syystä kammottavaa vihaa niitä kohtaan ja ne ärsytti suunnattomasti. pyysin isoveljeäni hakemaan nämä rippikoululaiset alakertaan, minne minä menin edeltä odottamaan. (tässä vaiheessa tapahtumapaikat vaihtui lapsuudenkotiini) kun veljeni ohjasi rippikoululaiaset parijonoon eteeni, heillä oli päällään sellaiset tiernanpoikien asut. minulla oli kädessä painava noin kaksi metriä pitkä miekka, mikä oli ruosteessa ja tylsä. sitten käskin rippikoululaisia kävelemään pareittain eteeni ja työnsin miekan jokaisen läpi, mikä oli vaikeaa ja raskasta, koska miekka todella oli tylsä. kun homma oli hoidettu veljeni ja minä tajusimme että ruumiit pitää piilottaa. tähän käytimme pientä pyykkikoria mihin lopulta saimme 50 rippikoululaisten ruumiit. pyyhe piti laittaa päälle ettei äiti huomaa, mutta pelkäsimme että ruumiista lähtee haju joten oli kiire päästä turkuun uittamon hiekkarannalle mihin hautasimme ruumiit enkä sen enempää muista tuosta unesta.

toinen kerta oli, kun olin parhaan ystävän kanssa ryöstämässä jotain kauppaa tai koruliikettä. ystäväni tarjosi nuuskaa mikä olikin hevosenpaskaa. tietysti suutuin ja rupesin raivoamaan kuin örkki. hälytykset rupesivat soimaan ja me poistuimme liikkeestä vähin äänin. oli keskipäivä ja näimme mun entisen tyttöystävän kävelevän edessämme. kaverini sanoi et sun on pakko tappaa toi! no menin ja laitoin käteni olkapäälle ja toisella kädellä työnsin puukon selkään. sitte tajusin mitä olin tehny ja lähdin juoksemaan helvetisti karkuun samalla itkien. puukotuksen uhrin isä sai minut kiinni ja sanoi nyt tuli kuolemantuomio. koitin lyödä kaikilla voimillani mutta en osunut kertaakaan kunnolla. en muista enempää.

emmä nyt oikeesti noin tekis...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom