Kertokaa sairaita yöunianne, osa 2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonza
  • Aloitettu Aloitettu
Näen itseasiassa paljon sairaita unia: olivat sitten lahtaamista, kauhua tai seksiä. Tässä taannoin seurustelin valaan kanssa. Olen myös ratsastanut bensatynnyrillä rautatietä pitkin tulevaisuuteen ja toki myös lentänyt antarktiksen yllä(siinä unessa olin 8-vuotias pikku poika) Usein olen jonkun muun ruumissa ja eri ikäinen kuin olen. Saanpahan ainakin kunnon jännitystä elämään yöaikaan. :rolleyes: Tässäpä yksi suosikki unistani. Uni tapahtuu omissa kotimaisemissa pienin muutoksin. :hyper:

Olen 40 mies, ulkonäköäni en kovin hyvin muista. Olen naimisissa ja mulla on Annika niminen 9-vuotias tyttö(olen itse Annika ) Kävelemme perheen kanssa kotimme vieressä olevaa hiekkatietä. Erään naapurin talon paikalla on omutuinen pikku hökkeli, jossa asuu paikallinen noitaukko. Oikeasti emme saisi mennä kurkkimaan, mutta mä oon kauhean utelias. Siellä mökissä on sellainen kuivanut naisruumis, joka yhtäkkiä herää. Silloin se ukko tulee paikalle ja häätää meidät pois. Olen tietysti kauheen peloissani. Mennään kotia. Tunnelma on ahdistava. Vintillä sängyn pinta väreilee kummasti. Kiskon peiton auki ja siellä on vain Annika. Tulee kauhee helpotuksen tunne. Tulen alas portaat onnellisena siitä, ettei siitä "kyläilystä" tullut mitään seurauksia. Kunnes: Seison portaitten alapäässä ja käsivarsilleni tippuu mädäntynyt ja multainen ruumis. Se avaa silmänsä ja sanoo: "Hei isä". :evil:

(Kyseessä oli 21-vuotiaana kuollut poikani)

Itsehän olen edelleen 21-vuotias tervehenkinen psykologian opiskelija naikkonen! Tästä unesta on jo aikaa vuosi pari, mutta kirkkaana on mielessä säilynyt.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi kiesus, normaalisti nään aika selkeitä unia joissa ei ole mitään yliluonollista mutta viime yönä oli vähän eri meininki. Isovanhemmillani oli aikoinaan lehmiä ja unessa olin lomailemassa mummoni luona. yksi lehmistä alkoi poikimaan ja menin katsomaan toimitusta. vasikka syntyi ihan normaalisti. hetken kuluttua eläinlääkäri sanoi että täältä tulee vielä toinen. samassa aloin tuntemaan vatsassani jotain omituista. kas perhanaa, se vasikka olikin minun mahassa ja alkoi pyrkimään ulos. mies kun olen niin synnytyselimet ovat tunnetusti pienet. jotenkin vasikka vaan sitten putkahti ulos. terve kahdella jalalla kulkeva otus jolla oli hiukset päässä valmiiksi! Pitäisiköhän puhua asiasta jollekin vai vaieta iäksi???

Mun erikoisin uni tuli varmaan nähtyä joskus 14 kesäsenä.
Elikkä asuin unessani vielä vanhempieni luona ja katselin peiliin. Tarkastelin siinä sit että kuinkahan on parta alkanu kasvaan. Noh, eipä sitä juurikaan ollu, mut yhtäkkiä huomasin et mulla oli sellanen ikäänkuin viilto siinä alahuulen alapuolella. Mä sit aloin sitä viiltoa räplään ja huomasin et perskeles, täähän lähtee tää iho rtepeen irti. Noh, siinä sit raottelin sitä viiltoa ja sieltä tuli sellasta keltästä mähmää. Mut tarpeex ku sain sitä sit raotettua sitä viiltoa niin huomasin et piruvie tos ihos mikä on tuol alla on jo parta ihan täyskasvusena :) Noh raottelin sitä sit siinä ja ihastelin et oispa mahtava saada tuo parta tuolta esiin, elikkä juoksinb tietes äidin luo keittiöön ja näytin sille kuinka mahtava parta mulla oli siel alemmas ihos. Mut äitipä sit ei innostunutkaa asiasta, joskaan se ei pitäny edes omituisena sitä et mun naamas oli hirveä repeämä. Se sit käski mun laittaan laastaril kii sen ihon et se mahtava parta leuka ei tulis näkyviin ja mä en saanu sitä muuttamaan mieltä vaikka kuinka kinusin. Olin vielä herätessänikin katkera äitille, halusinhan niin kovasti olla aikuinen.

näitä unia lukiessa kyllä saa nauraa välistä aika makeasti!välistä niin sairasta settiä että tosissaan panee miettimään pitäisikö sittenkin jättää se iltaprotsku ottamatta :lol2:

Mie näin viime yönä unta, joka jäi vaivaamaan... kaikkea ne hullut ihmiset eläimilleen tekee! Onkohan tämä esimakua tulevasta?

Olin jossain toimistossa, ilmeisesti kuitenkin joko eläinlääkärillä tai plastiikkakirurgilla, sillä siellä väsättiin liukuhihnalla silikoni-implantteja koiriin!

Yhdenkin mustan koiran naisomistaja halusi koirastaan entistä lihaksikkaamman näköisen, joten lekurit lisäili koiralle vähän lisää muotoja etulapoihin sekä takajalkoihin. Kyseessä taisi olla dobermann tai tavallista keveämpi rakenteinen rotikka. Aika hirmun näköistä ne oli siitä tekemässä - ja jostain syystä vielä ilman nukutusta. Viilto nahkaan ja reiästä silikonia sisään... Ja tietenkään ne ei sulkenut haavoja heti, kun piti mallata miltä ne "lihakset" näyttää... voe elämä sitä uikutuksen ja veren määrää - aargh!

"Lääkärit" veisteli silikoni-implanteissa sopivan muotoisia hygieniasta piittaamatta ihan jollain tavallisella mattopuukolla. Meikä tuijotti suu auki sitä touhua enkä voinut käsittää miten tuommoinen saattoi olla laillista - kauheta eläinrääkkäystä. Moraalinen krapula iski jo unessa.

Uijui!

Ei tämä nyt ihan uni ole, mutta jonkinlainen osittain todellisuutta-uni.
Olin viettämässä juhannusta jossain saarella, jossa oli kartano. Vieressä oli jokapuolella toisia saaria, joissa oli kartano ja kokko sekä pirusti porukkaa bilettämässä. Yhdessä vaiheessa sitten kävin vessassa. Tulen takaisin pihalle ja kaikki ovat poissa. Kuuluu jumalattoman ärsyttävä piipittävä ääni ja alan karjumaan täysillä erinäisiä kirosanoja, koska luulin, että muut tekivät minulle jotain källiä. Muutaman minuutin karjuttuani heräsin ja huomasin että herätyskello soinut muutaman minuutin. En tiedä sitten karjuinko oikeasti :D

Kerran sitten menin nukkumaan olohuoneen sohvalle farkut jalassa ja heräsin aamulla farkut jalassa omasta huoneesta, mutta olin vaihtanu alushousut ja vetskari oli auki. Mitään en ollut ottanut ja yksin kotona :)

WILD-unet on ihan hauskoja, jos onnistuvat. Eli tiedostaa nukkuvansa ja pystyy tekemään mitä haluaa. Usein käynyt niin, mutta ei ihan onnaa kaikki. Joskus yritin väkisin kuvitella jonkun naisen, tuloksena oli seksihirmu neljärintainen kyklooppi, hui saatana että pöyristytti aamulla :D

hmm... Mulla tuli tässä taannoisella viikolla sellainen uni että vasen kämmen oli penkkaamisen takia kovettunut (samalla tavalla kuin mitä kovettumia tulee kämmeniin) ja siitä lähti kokonaan nahkat, sellanen 3 milliä paksu ihokerros tuli revittyä irti :thumbs: että ei muuta ku takas penkkiä tekemään :D

Olkapää sanoi:
Ei ollut eka kerta, kun tällasia unia nään missä omat lyönnit ovat olleet tehottomampia kuin... kuin... joku tosi tehoton hiiren tönäsy.

Tuonlaiset unet on aivan perseestä, itsekin näen niitä tosi usein :curs:

No niin, mä näen yleensä todella omituisia unia, tämä tuli juuri nyt mieleen:
Olin jenkkijoukkojen mukana lähtemässä saigonista vietnamin sodan lopussa, olin laivassa joka lähti merelle päin. Joka puolella oli uppoamassa olevia jenkkilaivoja lentotukialuksista lähtien. Siinä sitten huomattiin, että tutkassa näkyy vietkongin sotalaiva. Mentiin sitä piiloon kahden saaren väliin. Tässä vaiheessa homma meni oudoksi. Meidän edessä oli puinen laiva, muistutti nooan arkkia tai jotain. Yhtäkkiä huomasinkin olevani sen puulaivan sisällä Miken ja Wintikan kanssa (kumpaakaan en ole nähnyt ikinä). Jenkit ja sotalaivat olivat kadonneet jonnekkin. Meitä piti vankina helvetin omituinen otus, se muistutti klonkkua taru sormusten herrasta, mutta oli voidellut itsensä vauvaöljyllä. Otus sanoi, että tappaa ja syö meidät, jos emme voita sitä sen määräämissä kilpailuissa. No mikäs siinä sitten. Ensin Mike ja Wintikka nostivat otuksen kanssa kilpaa penkistä. Otus voitti kummatkin aivan kevyesti, vaikka he nostivat aivan hirveät raudat. Sitten minun piti painia sitä vastaan. No sehän olikin hankalaa, otus oli aivan helvetin vahva ja vauvaöljy teki sen ihon liukkaaksi. Kerran sain siitä kunnon otteen ja koitin tappaa sitä hakkaamalla sen päätä lattiaan, mutta se pääsi irti. Keräilin siinä samalla katosta tippuvia bonusesineitä niinkuin jossain Super Mariossa. Jossain vaiheessa kyllästyin koko hommaan ja lähdin laivasta helvettiin katon läpi. Laivan katolla oli jostain syystä helvetisti vanhoja pelikonsoleita pahvilaatikoissa. Tässä vaiheessa heräsin :lol2:

No kerrotaanpas nyt uni jota näin pari aamua sitten kun olin käymässä vanhempieni luona. Nukuin sohvalla ja puhelimessa oli päällä torkkutoiminto ja puhelin herätti aina 10 minuutin välein. En milloinkaan täysin herännyt herätykseen vaan automaattisesti suljin puhelimen niin, että se soi taas 10 minuutin päästä. Aina tällöin uni häiriintyi sen verran, että siihen tuli mukaan jotain osia taustalla pyörivästä TV-ohjelmasta. Äitini oli katsellut nukkumistani ja miettinyt pitäisikö tuo herättää kun se haukkoo henkeään ja päästelee häiriintyneitä ääniä. Oli muuten jollain lailla ahdistavin uni jota olen ikinä nähnyt:

"Olin äidin, pikkusiskon ja jonkun geenitutkijan kanssa tutkimassa jotain geenimanipuloituja jättimäisiä vompatteja vanhempieni asunnon lähellä paikassa jossa oikeasti on moottoritie, mutta nyt siihen oli ilmestynyt jättimäinen räme. Ajelimme pitkin suota semmoisella isolla lautalla jonka perässä oli jättimäinen propelli ja päällä kuplavolkkarin kori. Yhtäkkiä kaukaa kuuluu valtava jysähdys ja kaukana näkyy iso sienen muotoinen savupilvi. Tiedän, että räjähtänyt kohde on vanhempieni asunto. Tässä vaiheessa kaikki lähtevät kiireesti uimaan rantaan. Tiedän, että isäni oli kotona asunnossa joka räjähti. Pikkusisko ei oikein osaa uida ja hukkuu matkalla. Jättivompatit syövät geenitutkijan. Pääsen äidin kanssa rantaan ja molemmat lähtevät ajamaan kohti kotia eri autoilla. Sitten tulee hetkeksi pimeää...
Herään vanhempieni pihalta. Talo on ehjä, eikä mistään räjähdyksestä ole jälkeäkään. Naamassa tuntuu jotenkin oudolta. Huomaan, että olen kiireellä ajanut vanhempieni auton takalasin läpi. Menen katsomaan peiliin ja huomaan, että minulla ei ole enää hampaita ja nenä sekä silmät ovat aivan väärässä kohdassa naamaa. Lisäksi takaraivosta törröttää auton peruutuspeili. Lähden paniikissa juoksemaan sisälle jossa vanhempani istuvat kaikessa rauhassa katsellen TV:stä ohjelmaa jossa geenitutkija tutkii jättivompatteja. Yritän kertoa niille, että pitäisi päästä lääkäriin ja olisi vähän kiire, mutta en pysty muodostamaan mitään ymmärrettäviä sanoja vaan pidän vain jotain ölinää. Osoitan naamaani joka muistuttaa veristä mössöä, mutta vanhempani eivät huomaa mitään. Aikani ölistyä äitini huomaa, että kaikki ei taida nyt olla kunnossa ja miettii, että pitäisikö poika viedä lääkäriin. Kuitenkin ennen lääkäriin lähtöä äidin täytyy laittaa korvakorut jotka on koottu ainakin sadasta pienestä palasta. Äiti alkaa hitaasti kaikessa rauhassa kokoamaan korviksiaan. Yritän mennä auttamaan, mutta sekoitan joka kerta kaikki palat ja äidin täytyy aina aloittaa alusta..."

Tuossa kohdassa heräsin aivan paniikissa ja hiestä märkänä. TV:ssä pyöri joku ohjelma jossa kerrottiin eläinten geenitutkimuksesta tms.

Tuli tossa viime yönä nähtyä aika kiero uni:

Menin mayorsiin puntille ja aloin tekeen penkkiä. Aloin tekeen tangolla ja sain joku 2 hikistä toistoo ja olin ihan paskana. Sitten ihmettelin että miten helvetissä en jaksa tangolla. Sitten Aki Mähönen tulee huutaan siihen viereen että "mitä vittua sä tässä teet, mee tonne nurkkaan keihästelineen viereen tekee!". Meen sit sinne nurkaan ja alan tekeen 80:llä. Aluks menee aika hyvin joku 8 toistoa. Sitten innostun ja pyydän jonku varmistaan että teen joku 12 toistoa. Joku äijä tulee mun taakse, mutta mähönen tulee mun viereen tekeen penkkiä ja kattoo silleen vitun kierosti. Alan sitten penkkaamaan silmät kiinni ja ekat pari toistoo menee ihan hyvin, mutta kun pyydän sitä äijää varmistaan niin se nostaa sen tangon pystysuoraan ja heittää nurkkaan. Oon ihan että mitä vittua. Mähönen alkaa huutaan täysiä "voi vittu, mitä sä teet??? Ota tost keihäs ja heiluta sitä vittu!" Sit lopputreenin heiluttelen keihästä nurkassa. Lopuks suihkussa kelaan että voi helvetti että oli paska treeni, mikä vois mennä enemmän pieleen.. No huomaan suihkussa että mulla on 5 nänniä. Onneks sitten heräsin.

Joskus intissä tuli aika kieroja unia, kun oli pitäny jotain luentoo unissaan. Ja kerran p-kaudella heräsin yksikön käytävältä kontaamasta peitto päällä.. Onneks noita ei kuitenkaan käy hirveen usein.

Edit. Niin ja ton armeijaan jälkeen on aina ollu semmosia vitun ärsyttäviä sota-unia, missä Suomi on ollu sodassa Venäjän kanssa ja me ollaan hyökkäämässä johonkin. Mutta mulla ei koskaan ole rynkkyä ja yritän aina ostaan sen jostain. Kerran esim. intersportista, mutta en löytäny ku pesismailoja. Sitten loppupeleis joudun ampuun niitä venäläisiä sormilla ja tekemällä pum-ääniä. Mutta mun sormiase on yleensä ihan paska.

njamnamie sanoi:
WILD-unet on ihan hauskoja, jos onnistuvat. Eli tiedostaa nukkuvansa ja pystyy tekemään mitä haluaa.

No pientä nipotusta. Eli Lucid-unet ovat niitä, missä tiedostaa nukkuvansa. WILD-uni on taasen Wake Induced Lucid Dream, eli lucid-uni mihin mennään suoraan hereilläolo tilasta.

Oma unohtaton uni oli samantapainen seikkailu, kun voisi kuvitella Die Hard - leffan olevan, tapahtumapaikkana vain oli Tampereen Koskikeskus, kauppakeskus missä on sellainen avara keskusaukio jota kiertää 4 kerroksessa kauppoja...
En muista alkua ja kaikkia yhtymäkohtia, mutta olin jäljittänyt tämän sihteerimme Eijan kaapanneen terroristijoukon 6 jäsentä kauppakeskukseen, missä ninjamaisesti etenin erilaisten kaiteiden, koristepuskien ja portaikkojen läpi heitä etsimässä, aseena tietysti vain ketteryyteni ja tarkkuuteni.
Hyvin leffamaisesti metsästin vartiossa olevia palkkasotureita yksittäin, hämäten heitä jotenkin, sitten takaa hiipien niskat naksauttaen, tai hiljaisen nyrkkitappelun jälkeen heidän rynkyllään kuristaen...
Viimeistä listittyäni hänen radiopuhelimesta tuli pomonsa ääni "mitä siellä tapahtuu", otin puhelimen ja sanoin tylyllä äänellä "pahin painajaisesi"...

Johtaja oli panttivankina olevan Eijan kanssa keskusaukiolla, pitäen asetta hänen ohimolla ja minua paniikissa huudelle. Tyylikkäästi roilasin jollain katosta roikkuvalla sähkökaapelilla (paikka oli erinäisten minuun kohdistuneiden tulitusten jäljiltä kuin myyrmanni) pahiksen takaa potkaisten hänet maihin. Siinä hetken käsikähmässä taisteltuamme kuin erikoisjoukkojen parhaat, se sai musta hetkellisen kuristusotteen. Yhtäkkiä sihteerini löi pahista takaa jollain laudanpätkällä, jolloin se kääntyi, iski Eijaa, mutta sillä hetkellä nappasin roilaamiseen käyttämäni sähkökaapelin, kiedoin sen pahiksen kaulan ympärille, ja pyyhkäsin jalat sen alta, ja hilasin kaverin noin 3 metrin korkeuteen ja pyöritin kaapelin jonkin rautarakenteen ympärille.
Ilmassa sätkiessään jannu piti kaksin käsin kaulassaan kiristyvää kaapelia yrittäen helpottaa hengitystään. Vielä kaiken kruunuksi kävelin sihteerin luokse, kysyin "oletko kunnossa?"... ..tytsi vastasi köhisten "joo, olen", käännyin kävellen vihaisesti pahista kohden tokaisten "sinun onneksesi", ja potkaisin sen häkkyrän kumoon johon sidoin kaapelin, jolloin kaapeli löystyi 2m verran, ja kaveri putosi noin metrin korkeudelle riippumaan elottomana "naks" äänen saattelemana.

Aamulla vielä huvitti miten yksi uni voi sisältää pahimmat kliseet kaikista toimintaleffoista... Olen kaiken lisäksi rauhaa rakastava mies joka en _ikinä_ ole tapellut... :hyper:

Vähän Eija repeili kun kerroin töissä tapahtuneesta.. :)

Aika usein tulee nähtyä sellasia kännäysunia, aikasta mukavia välillä. Unessa ryypätää joskus monta päivää putkeen. Kerran olin baarissa kavereiden kanssa ryyppäilemässä ja tuli oltua aikamoisessa seipäässä, sit yhtäkkiä meni muisti. Heräsin aamulla sängystä ja mietin et mitä vittua? Miten mie kotiin oon tullu, ja monelta?! Se tuntu niin todelliselta kun voi vaa tuntua..sit tajusin et untaha se oli!

Kerran oli sellane mukava uni, et leikkasin iteltä käden poikki tosta kyynerpään kohdalta. Menin näyttämää kättä äidille "Kato käsi läks irti, mut saa sen viel takasii". Loppupelistä se ei mennykää enää paikallee ja sit tuli paniikki, heräsin ja katoin heti kättä. Paikallaa oli.. :)

Kaivelinpa tämmösen ketjun esille, kun on alkanu lähinnä huvittaa nuo meikäläisen unet.. En niitä nyt ehkä sairaiksi voi sanoa, mut tää pakkis ilmeisesti alkaa jo vaikuttaa muhun melko kokonaisvaltaisesti. Vitutus-threadissa jo jotain mainitsin, viime yönä mä unissani seikkailin Tomin kanssa Tukholmassa. Tai oikeastaan se paikka ei oikeasti ole Tukholma, vaan se on sellanen "uni-Tukholma", jollaiseksi se muuttuu aina mun unissa. En muista tarkalleen koko unta, harmi. Joka tapauksessa päivä oli auronkoinen ja Tomi hyvin ruskettunut. Jollakin jenkkiautolla me ajeltiin. Omituista.

Jotain viikko sitten mun unessa Mike oli mulle muuttoapuna. Lisäks kävin hänen kanssaan salilla, joka muuten oli erään kaupungin Mc Donalds'issa. Tai siis sen paikalla, mäkkäri oli vaihtunut kuntosaliin.. :) Kaikkea sitä näkeekin... Myönnettäköön, että tässä unessa saattoi olla mukana joku pienoinen rakkaustarinan poikanen... :nolo: Aamulla kieltämättä huvitti...

fidi sanoi:
Tuli tossa viime yönä nähtyä aika kiero uni:

Menin mayorsiin puntille ja aloin tekeen penkkiä. Aloin tekeen tangolla ja sain joku 2 hikistä toistoo ja olin ihan paskana. Sitten ihmettelin että miten helvetissä en jaksa tangolla. Sitten Aki Mähönen tulee huutaan siihen viereen että "mitä vittua sä tässä teet, mee tonne nurkkaan keihästelineen viereen tekee!". Meen sit sinne nurkaan ja alan tekeen 80:llä. Aluks menee aika hyvin joku 8 toistoa. Sitten innostun ja pyydän jonku varmistaan että teen joku 12 toistoa. Joku äijä tulee mun taakse, mutta mähönen tulee mun viereen tekeen penkkiä ja kattoo silleen vitun kierosti. Alan sitten penkkaamaan silmät kiinni ja ekat pari toistoo menee ihan hyvin, mutta kun pyydän sitä äijää varmistaan niin se nostaa sen tangon pystysuoraan ja heittää nurkkaan. Oon ihan että mitä vittua. Mähönen alkaa huutaan täysiä "voi vittu, mitä sä teet??? Ota tost keihäs ja heiluta sitä vittu!" Sit lopputreenin heiluttelen keihästä nurkassa. Lopuks suihkussa kelaan että voi helvetti että oli paska treeni, mikä vois mennä enemmän pieleen.. No huomaan suihkussa että mulla on 5 nänniä. Onneks sitten heräsin.

Joskus intissä tuli aika kieroja unia, kun oli pitäny jotain luentoo unissaan. Ja kerran p-kaudella heräsin yksikön käytävältä kontaamasta peitto päällä.. Onneks noita ei kuitenkaan käy hirveen usein.

Edit. Niin ja ton armeijaan jälkeen on aina ollu semmosia vitun ärsyttäviä sota-unia, missä Suomi on ollu sodassa Venäjän kanssa ja me ollaan hyökkäämässä johonkin. Mutta mulla ei koskaan ole rynkkyä ja yritän aina ostaan sen jostain. Kerran esim. intersportista, mutta en löytäny ku pesismailoja. Sitten loppupeleis joudun ampuun niitä venäläisiä sormilla ja tekemällä pum-ääniä. Mutta mun sormiase on yleensä ihan paska.

Jaahas, en ookkaan näitä ennen lueskellu... Vittu että repesin :lol2:

Mä nään usein aika outoja unia. Kerrankin näin unta että kädessä oli joku känsä tms, ja sitten kun sitä alkoi ronkkimaan, niin sen sisällä olikin herkkusieni. Toistaiseksi ainoan pakkisunen näin tällä viikolla, Missukka oli Hockey Nightin juontaja ja kesken lähetyksen alkoi selostamaan jotain pakkikseen liittyvää.

Lhw sanoi:
Heräsin aina öisin(joskus pari kolmekin kertaa yössä) siihen että huoneessani oli muita seminaarissa läsnäolevia. Siinä sitten vähän häpeilin että oon ite pelkissä boxereissa (koska nukuin, mutta silti hävetti :D ). Nojailin varmaan kymmenen minuuttia aina olkapäähäni ja makasin sängyllä ja mietin et mitäs tässä... pitäsköhän heittää vaatteita päälle tms. Sen jälkeen ne ihmiset alkoi yksitellen katoamaan ja viimeiseksi katosi aina se jamppa joka oli seisonut nurkassa(siellä oli lamppu) ja sen jälkeen nukahdin taas.

Nää on tosi vittumaisia, mulle tulee noita usein jonku baari-illan tai kotipirskeitten
jälkeen vaikka olis ollut selvinpäin. Se on kumma että sitä ei vaan aluksi tajua olevansa omassa sängyssä vaan luulee olevansa jossain baarissa pelkkään peittoon kietoutuneena. Sitten kun tajuaa, on vähän :david: -olo.

Liekköhän jostain peleistä tullut, mutta osittaisen lucid-unen onnistuin tuossa yksi yö näkemään, eli unen jossa sain itse muokattua sitä hieman...hieman sairas se ehkä oli.

Olin tulossa baarista eräässä itä-suomen kaupungeista ja parkkipaikalle ajoi avoautolla joukkio yön-timoja. Siinä sitten tuli sanaharkkaa ja yks kaks mulla oli kädessä joku pistooli. Siinä unessa sitten lahtasin ne kaikki yön-timot siihen parkkipaikalle. Kuinka ollakaan, oli poliisisedät aivan siinä parkkipaikan vieressä ja takaa-ajohan siitä syntyi. Ensimmäinen juttu minkä sain muutettua, että yleisen tahmaamisen sijaan pääsin eteenpäin aivan helvetillistä vauhtia. Toinen juttu oli, kun poliisit alkoivat minua saavutta, että sain muutettua itseni joksikin helvetin puskaksi ja nehän juoksi sitten ohi (syke oli varmaan jotain 150). Muuntauduin sitten vahingossa takaisin ominpaan olomuotooni ja ne huomas mut taas. Hirveetä vauhtia juoksin karkuun ja hyppäsin sitten kanavaan. Tässä vaiheessa uni oli jo lopuillaan, mutta pystyin olemaan siellä kanavassa veden alla todella pitkään ja katselin sieltä pinnan alta kuinka ne sinivuokot minua siellä maankamaralla etsivät...

Lisää lucid-unista: Höyhensaaret

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom