Wondadog sanoi:... niin olen tyytyväinen vaikka jäisin loppuelämäkseni tähän kuntoon.
Mites RiQ:n sigussa olikaan:
:whip:HUOM!!! - Kehitys loppuu tyytyväisyyteen - Ano
Ei ku hienoo että oot tyytyväinen. :thumbs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Wondadog sanoi:... niin olen tyytyväinen vaikka jäisin loppuelämäkseni tähän kuntoon.
:whip:HUOM!!! - Kehitys loppuu tyytyväisyyteen - Ano
Dippi sanoi:Toinen tämän tyylinen ratkaisu on, että syö usein ja säännöllisesti. Edellisissä yrityksissäni pizzan syöntiin johti usein se, että laiminlöin jonkun päivän aterian tai välipalan, ja sitten kun olisi pitänyt syödä se pikku paketti niin olikin jo niin kova nälkä että mielihalut vei pizzeriaan. Nyt kun on tullut syötyä päivisin lähes pakkomielteisesti aina kolmen tunnin välein ja pitänyt kirjaa syömisistään, niin eipä ole tullut hirveästi mielihaluja pizzerian suuntaan.
Kas. Erinomainen idea. Pitääpä ottaakin kuva tästä jokinorsutilasta nyt kun dietti on vasta alussa
KrisuK sanoi:Näin on, lähinnä siitä syystä että kyseisen safkan nappailu vie nälän aika hyvin, ei yksinkertaisesti pysty syömään enempää oksentamatta.
Ongelmina on että aika yksipuolinen ruokavalio voi alkaa vituttamaan ennemmin tai myöhemmin sekä mahdolliset "vieroitusoireet" hiilareista (päänsärkyä jne). Jos lipsuu niin hommahan onkin sitten pilalla.
Juu, kyllä se suunnilleen näin on Marchi. Tosin sen ruuan ei tarvitse olla välttämättä kauhean yksipuolista mutta se on omasta viitseliäisyydestä kiinni. Minä laiskana kaverina huolehdin vaan siitä että jääkaapissa oli aina kinkunsiivuja, paistia, kanankoipea ja juustoa yms. proteiini/rasva-pitoista safkaa ja popsin sitä iltaisin niin paljon kuin huvitti. Oikeastihan monet kasviksetkin sopii Atkinsin kanssa ihan hyvin mutta siinä joutuu jo käyttämään vähän vaivaa kun selvittää mitkä sopii ja mitkä ei. :DKrisuK sanoi:Näin on, lähinnä siitä syystä että kyseisen safkan nappailu vie nälän aika hyvin, ei yksinkertaisesti pysty syömään enempää oksentamatta.
Ongelmina on että aika yksipuolinen ruokavalio voi alkaa vituttamaan ennemmin tai myöhemmin sekä mahdolliset "vieroitusoireet" hiilareista (päänsärkyä jne). Jos lipsuu niin hommahan onkin sitten pilalla.
Ei kannata kato noita rantakuntoprojekteja kesällä aloittaa, vaan joskus maalis-huhtikuussa. Sitten se "rantakunto" onkin kesäkelejä varten valmis tuhottavaksi makkaralla, kaliijjalla ja jätskillä. :Do_virta sanoi:Kaikki jotka tällähetkellä laihduttavat: Eikö olekin todella vittumaista pyrkiä rantakuntoon näin kesällä. Kaikki muut vetävät jäätelöä ja olutta tantereella ja itse suurinpiirtein joutuu kieltäytymään kaikesta "mukavasta". No pienistä mukavuuksista on luovuttava suuremman hyvän takia.
laiskaluu sanoi:Juu, kyllä se suunnilleen näin on Marchi.
Atkins itse väitti että jos hiilarit on minimissä niin kalorimäärällä ei ole mitään merkitystä ja muistaakseni jossain kokeissakin on havaittu että vähähiilarinen laihduttaa paremmin kuin vähäkalorinen vaikka kalorimäärät siis olis vähän suuremmat.
Ei vaan, en suostu millään ajattelemaan, että raskausajan kilot vain jäävät olemaan ja niitä ei saa pois, vaan kyllä tässä sitä "elämäni kuntoa" ollaan tahkoamassa esiin. Ja laihduttaahan en nyt enää varsinaisesti halua.Jantunen sanoi:Ennen kun ostin litran suklaajätskiä niin sehän oikeen louskutti ja kuiskaili sieltä pakastimesta. Piti sitten mennä näyttämään kuka on isäntä ja horia koko paketti.

Itsekuri on tärkeä asia. Kuitenkin itsekuri vaatii motivaation, ja nämä kaksi yhdessä vaativat vielä tietotaitoa. Melko turhaa näin fitness-/bodyurheilijan dieetata pelkällä itsekurilla ja motivaatiolla, jos dieettauksen lainalaisuudet ovat hakoteillä. Nämä kolme asiaa yhdessä sitten ovatkin käytännössä avaimet menestyksekkääseen ja onnistuneeseen dieettiin.Kuki sanoi:Itsekuri on mielestäni laihduttajan tärkein väline.

B.O.S.S. sanoi:Mites RiQ:n sigussa olikaan: :whip:
Ei ku hienoo että oot tyytyväinen. :thumbs:
Miten punttitulosten kävi noin mahtavan laihdutuksen aikana?Timba79 sanoi:Itse tiputtelin taas alkuvuodesta n. 12 kiloa painoa pois, eli rasvaa poltin urakalla, nyt onkin edessä yritys kasvattaa massaa ilman että läskit pääsisi hyppimään silmille. Eli vähän tiukemmalla syklityksellä. Sellaisen ruokavalion olen löytänyt, jolla pysyisin tässä kunnossa, mutta se nyt ei käy kun haluun lisää pattia. :D
JFG sanoi:Miten punttitulosten kävi noin mahtavan laihdutuksen aikana?

Näin on, lähinnä siitä syystä että kyseisen safkan nappailu vie nälän aika hyvin, ei yksinkertaisesti pysty syömään enempää oksentamatta.
Tossa voi olla asian ydin, Atkins itse puhui erityisesti juuri sellaisesta "elämäntapaylipainosta" joka kertyy vuosien mittaan insuliiniaineenvaihdunnan häiriintyessä. Ja positiivisimmat kuulemani kokemukset onkin niiltä joilla ylipainoa on paljon (tai joilla on jo elämänkokemusta useammalta vuosikymmeneltä.. ;) )Miuku sanoi:Atkins/ketodieetti toimi mulla hienosti normaalipainoon saakka (BMI 21), mutta siitä alaspäin en sillä pääse ilman kalorien laskentaa.