Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kronosis sanoi:jätin turhat hiilarit pois ennen kesää
lomalla (3 vk) paino tippui 5 kg
eli ei leipää, perunaa, riisiä tai jauhoisia juttuja eikä sokeria..
välipaloiksi protsku pirtelöt jotka veivät myös makeannälän.... toimii..
paljon muutenkin protskupitoista.. kanaa kalaa..lihaa.. ja paaaljon kasviksia.. paprikaa (1 eur/kilo kaupassa= halpaa) sipulia, tomaattia, salaattia
No siinäpäs vasta muunnoksien muunnos. :Dkronosis sanoi:joo siis atkisnnin on vaarallinen mutta ite vedän muunnosta..
eli en vetele mitään överi rasvoja tai munia.. kanaa kasviksilla, lohta, seitä, tonnikalaa, raejuustoo, papuja, hedelmiä
Dippi sanoi:Mutta vielä on rasvaa jäljellä ja ainakin 5-7 kg pitäisi saada pois. :evil: Kannattaisiko pitää nyt välillä tuollaista +-0 kcal jaksoa, että kehon aineenvaihdunta normalisoituu ja sitten tiputtaa rauhallisemmin nuo loput kilot? Vai olisiko järkevämpää täräyttää loputkin läskit nopeasti pois ja siirtyä sitten plussalle lihasrakennushommiin?
Tomi sanoi:No siinäpäs vasta muunnoksien muunnos. :D
Et voikaan, ilman liittymistä VIP-jäseneksi. Hienon näköinen dietti sinulla. Tai pikemminkin tulokset :kippis1:NGV sanoi:BTW miten täällä laitetaan avatar? Olen uusi ja yleensä siihen on aina kelvannut kuvan linkki, mutta täällä en tajua miten sen voi laittaa
Toki sopii kaikenkokoisille, jos vaan sattuu pitämään. Tuo mun "muunnoksien muunnos" -juttu tuli siitä, että en ole ennen kuullut, että ketogeenisellä otettaisiin hiilareita hedelmistä. Ehkä se omena päivässä vielä menee, mutta että hedelmiä monikossa. Luulisi 100 g rajan paukkuvan aika iloisesti puhki.kronosis sanoi:älä nyt!!
nyt on 2 kk kulunut ja kesän jälkeen en ole punttikselle päässyt kun muutettiin ja pelkällä ruokavaliolla olen nyt laihtunut 4 kiloa lisää eli yht 10 kg!!
nyt kun oon köyhä niin oon syönyt vaan noita apetit keittoja ja tonnikalaa, prodepirtelöitä ja hedelmiä.
2 kertaa viikossa sit sortunu roskaruokaan mutta niinä päivinä ei sit muuta jaksakkaan syödä kun vatsalaukku on pienentynyt niin paljon
tiedän että tällainen dietti ei sovi sikaniska körmyille kalorien vähyyden takia ,mut tällaisille normeille varmasti..
oon nyt huomannut pientä kabotaalia kun gluta loppui...
mutta mulle on tärkeämpää olla laiha kun lihaksikas sillä kun saan nää rasvat pois niin alkaa tosi treenit!!
Mites VIP-jäseneksi päästään pitääkö siitä maksaa?Critter sanoi:Et voikaan, ilman liittymistä VIP-jäseneksi. Hienon näköinen dietti sinulla. Tai pikemminkin tulokset :kippis1:
NGV sanoi:Mites VIP-jäseneksi päästään pitääkö siitä maksaa?