No en kenenkään vartaloa haluaisi. Oma kelpaa ihan hyvin. Typerä kysymys. :jahas:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Raven
Jos sitä jalkojenväliä tarkoitit, niin miksi jotain löysää haluta joka seisoo hyvällä tuurilla kerran vuodessa ja tarpeeksi kovassa tuulessa.
Originally posted by jarre55
Sillon kun Holmesin viimeksi näin ennen kuolemaansa (kävi aina silloin tällöin naapurin kesämökillä kalassa tuolla Iniön saarella) ei kertonut että seisokki olisi vaan kerran vuodessa.
Originally posted by jarre55
(kävi aina silloin tällöin naapurin kesämökillä kalassa tuolla Iniön saarella)
Originally posted by Waltteri
No alkuun kelputtaisin vaikka vapaaottelija Tuhkasaaren fysiikan.
Tuhkis
Originally posted by Helie
Mä haluun tuollaiseksi! :haart: (Yeah, in my dreams..)
edit: Kuvan henkilö on nimeltään Chantal Parent.. [/B][/QUOTE]
wow..what a babe..and what a body..i want that kind chick..:haart: :haart: :haart:
Originally posted by Helie
Mä haluun tuollaiseksi! :haart: (Yeah, in my dreams..) [/B]
Ei siinä mitään erikoista ookkaan. Mutta on siinä mulle tavotetta vähäks aikaa.Originally posted by VahvaJussi
Mitä erikoista tossa nyt on?
Originally posted by Spidey
Mää haluaisi näyttä m.pöyhöseltä... Tosin muuten aika pelle tyyppi
Ja se Gunter oli kyllä vähä liikaa.. haluaako joku oikeesti olla sen
näkönen?? Ei millään pahala.:urjo:
tuo motivoi kyllä ja voimaakin tuhkiksel on aika vitusti:whip:Originally posted by Jylli81
Tuossa olisi niin optimaalisen tyylikäs yläkroppa, kuin meikäläinen vaan pystyy kuvittelemaan. Tuollaiseen kuntoon kun joskus pääsisi itse, edes lähelle, niin olisin todella tyytyväinen.
Käsittämättömän motivoiva kuva. Lähti taustakuvaksi samantien, niin voin ennen punttitreenejä palautella mieleeni miksi sinne salille oikein ollaan menossa.