Kenen vartalon haluaisitte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
fitness_chantal_may2002b.jpg

Mä haluun tuollaiseksi! :haart: (Yeah, in my dreams..)

edit: Kuvan henkilö on nimeltään Chantal Parent..

Omasta vartalostani minäkin pidän, vaikka se onkin semmoista perisuomalaista persjalkais-mallia. Tässä riittää työmaata, eikä mielenkiinto harrastukseen pääse vahigossakaan täydellisyydenpelossa loppumaan! :whip:

Olis se karmee päivä, kun vieraassa kropassa heräisi! :eek:

Originally posted by Raven
Jos sitä jalkojenväliä tarkoitit, niin miksi jotain löysää haluta joka seisoo hyvällä tuurilla kerran vuodessa ja tarpeeksi kovassa tuulessa.

Terävästipä päättelit, ettäitjuuritarkoitin! Hyvä...:D

Sillon kun Holmesin viimeksi näin ennen kuolemaansa (kävi aina silloin tällöin naapurin kesämökillä kalassa tuolla Iniön saarella) ei kertonut että seisokki olisi vaan kerran vuodessa.

Originally posted by jarre55
Sillon kun Holmesin viimeksi näin ennen kuolemaansa (kävi aina silloin tällöin naapurin kesämökillä kalassa tuolla Iniön saarella) ei kertonut että seisokki olisi vaan kerran vuodessa.

Tilaas guule, Jarre, tommottis kapistus ittelles, gai sul visa löytyy mut alä ittees riko..

Arnoldin kroppa elokuvasta Conan The Barbarian olisi ihan kiva...
:nolo:

Originally posted by jarre55

(kävi aina silloin tällöin naapurin kesämökillä kalassa tuolla Iniön saarella)

:confused:
Missäs päin Iniön saarta sä oot oleskellu? Itekki tulee aina kesäisin vietettyä siellä jonkin verran aikaa.

Brock Lesnar! Hartiat ja epakkaat kunniaan!!! Se ukko on pienen paritalon kokoinen ja tissitkin on hieman neliakselista perakarrya pienemmat! Kylla ma viela joskus, tosin talla hetkella painitaan tuollaisen mun avatarissa olevan pulloharja-vartalon kanssa...

Originally posted by Waltteri
No alkuun kelputtaisin vaikka vapaaottelija Tuhkasaaren fysiikan.
Tuhkis
WHERE_S_THE_BEACH.jpg

Tuossa olisi niin optimaalisen tyylikäs yläkroppa, kuin meikäläinen vaan pystyy kuvittelemaan. Tuollaiseen kuntoon kun joskus pääsisi itse, edes lähelle, niin olisin todella tyytyväinen.

Käsittämättömän motivoiva kuva. Lähti taustakuvaksi samantien, niin voin ennen punttitreenejä palautella mieleeni miksi sinne salille oikein ollaan menossa.

Originally posted by Helie

Mä haluun tuollaiseksi! :haart: (Yeah, in my dreams..)

edit: Kuvan henkilö on nimeltään Chantal Parent.. [/B][/QUOTE]

wow..what a babe..and what a body..i want that kind chick..:haart: :haart: :haart:

Originally posted by Helie

Mä haluun tuollaiseksi! :haart: (Yeah, in my dreams..) [/B]

mä haluun tuollaisen! nyt!!! (Yeah, in my dreams..) ;)

Originally posted by VahvaJussi
Mitä erikoista tossa nyt on? :confused:
Ei siinä mitään erikoista ookkaan. Mutta on siinä mulle tavotetta vähäks aikaa.

edit: Toi kuva taitaa olla aika vanha. On se nykyään paremmassa kunnossa.

Mää haluaisi näyttä m.pöyhöseltä... Tosin muuten aika pelle tyyppi
Ja se Gunter oli kyllä vähä liikaa.. haluaako joku oikeesti olla sen
näkönen?? Ei millään pahala.:urjo:

Originally posted by Spidey
Mää haluaisi näyttä m.pöyhöseltä... Tosin muuten aika pelle tyyppi
Ja se Gunter oli kyllä vähä liikaa.. haluaako joku oikeesti olla sen
näkönen?? Ei millään pahala.:urjo:

Pöyhönen näyttää ihan hinttarilta. Tai no ei hintiltä, mutta neidiltä.
Oli vaan mun mielipide. Ei tartte alkaa itkee.

Ja tohon sun Guntteri mielipiteeseen. Että mitä enemmän katot kuvia/videoita isoista kehonrakentajista niin sitä paremmalta ne näyttävät.

Tässä strangerin tavoite... :wanha:

Liitteet

• nasser2.jpg
    nasser2.jpg
    51,1 KB · Katsottu: 585
Originally posted by Jylli81
Tuossa olisi niin optimaalisen tyylikäs yläkroppa, kuin meikäläinen vaan pystyy kuvittelemaan. Tuollaiseen kuntoon kun joskus pääsisi itse, edes lähelle, niin olisin todella tyytyväinen.

Käsittämättömän motivoiva kuva. Lähti taustakuvaksi samantien, niin voin ennen punttitreenejä palautella mieleeni miksi sinne salille oikein ollaan menossa.
tuo motivoi kyllä ja voimaakin tuhkiksel on aika vitusti:whip:

Suomalaisista vois mainita Samuli Perälän,suorituskyky huomioonottaen tietenkin.Toi tuhkasaarikin oli kyllä aika älytön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom