Kenen vartalon haluaisitte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pahan kysymykse pistitte.. mutta kyllä se varmaan tohon arskaan kuitenkin menee :worship:

Toinen vaihtoehto olisi ehdottomasti Priest koska hänellä ja allekirjoittaneella pituus on aika samaa luokkaa.

Nii ja joku pyys jotain kuvii Dammesta!??

Liitteet

• jc van damme2.jpg
    jc van damme2.jpg
    24,9 KB · Katsottu: 691
Originally posted by Hannibal
Tässä olis aika nätti roppa. Vois tytötkin tykätä.

Eh, juuh! :haart: :) Tuossa olis taas sellainen turvaa tuova puolisko tähän rinnalle. Mun miehen pitää pystyä takaamaan mulle turvallisuutta, jos mun jalata ei välttämättä reagoi joka käänteessä yhtä nopeasti, kuin olisi tarvetta..

Originally posted by Tahvo Tohveli
Abs of steel, baby !! Toivottavasti ei tulisi pää mukana, on sen verran tapaturma-altis kaveri. :D

Ja kun nyt kerran sitä tässä kysytään, niin tässä minun vartalotavoitteeni :Serge Reding

Tapaturma? Eikai se ole tapaturma,kun ei satu,kun sivusta katsojiin :lol2: Satumainen onni pitäs tulla myös mukana...

Joku väliunelma kroppa vois olla Steve Reeves isommilla jaloilla, ja ultimate unelma fysiikka on jotain Frank Zane / Tom Platz tyyppistä.

En muista kenenkään "julkkisten" nimiä, mutta täältä pakkiksesta muistan upean selkäkuvan nimimerkillä sporttityttö, sportgirl tai joku -tyttö (en muista sitäkään nimeä), vaaleat letit.

Hänellä oli sellainen kroppa, minkä itsekin haluaisin (vaan en taida koskaan saada). Haluaisin reilut lihakset ja olla "sopivan rasvainen" eli ei mitään kisarasvaprosenttia :)

Tämä siis ei käytännössä ole varmaan mahdollista koskaan mulla... hmph, pöh.

Originally posted by MissFlightattendant
Eh, juuh! :haart: :) Tuossa olis taas sellainen turvaa tuova puolisko tähän rinnalle. Mun miehen pitää pystyä takaamaan mulle turvallisuutta, jos mun jalata ei välttämättä reagoi joka käänteessä yhtä nopeasti, kuin olisi tarvetta..

Voi HELVETTI!! Sä sanoit sen jo tuolla Cutlerin kuvan kohdalla!!?? Jos joku nyt lyö tähän Colemanin Mr O. 2003 kuvan niin lupaatko sanoa vielä kerran tuon??:david: :david: :david:

Originally posted by Powerhousu
Juu, ei tietenkään ole mahdollista tässä maassa. Ei ainakaan jos kaikki ajattelee noin.
"Turha mun on edes yrittää tulla tollaseks, kun en kuitenkaan onnistu."

Nyt otat ittees niskasta kiinni ja päätät että oot kolmen vuoden päästä samanlainen. Ei kai se maa siihen vaikuta minkälaiseks voi kehittyä?
Ei muuta kun vähän :whip: , :thumbs: ja :haart:

Joo mä nyt tarkotin lähinnä sitä että jos mulla olis varaa lopettaa duuni ja suomessa olisi mahdollista hankkia kunnon sponssit.

Suomen maassa se vaan ei valitettavasti tällä harrastaja ja kilpailija määrällä onnistu, ei sponsseilla riitä intoa ja saatikka sitten mielenkiintoa edes treenivaatteitten lahjottamiseen tuleville tai jo olemassa oleville fitness yms. kilpailijoille.

Ja meneppä pyytämään rahaa jotta sais treenata tosissaan (puhumattakaan siitä mitä muita panostuksia laji vaatii menestyäkseen tai päästäkseen kyseiseen kuntoon )

Heti jos joku maksaa mulle siitä että hankin itelleni mää vaan reenaan ja reenaan ja reenaan promise you !

Vielä toistaiseksi treenaan vähän vähemmän tosissaan, ( lue ihan helvetisti ) ihan kivalla menestyksellä tosin, mutta pitkä on matka ja kivinen tie ...

Janina Frostelin kroppa mulle! Tämän jälkeen rassaisin itseäni aamusta iltaan, enkä poistuisi enää kotoa, IKINÄ!

Kroppa? Ei naamaakin? Näyttäs varmaan aika mielenkiintoiselle. Pääsisit ainaki sirkukseen töihin sitte... :D Tai "alalle"...

Originally posted by Viivi
Joo mä nyt tarkotin lähinnä sitä että jos mulla olis varaa lopettaa duuni ja suomessa olisi mahdollista hankkia kunnon sponssit.

Nohnoh. Ei tollaseen kuntoon pääseminen vaadi töiden lopettamista, jos ei sit oo fyysisesti raskas työ, salillakin menee enintään 1.5 tuntia päivässä, ja ravinnosta voi huolehtia siinä sivussa. Ei noita lihaksia kuitenkaan hankita lenkkipolulta, ja koko päivän kestävistä jumpista. Taitavat vaan hidastaa kehitystä.

Kyllähän lisäravinteisiin ja vaatteisiin menee tietenkin rahaa ilman sponsseja, mutta ei voi mitään. Oikeessa oot, ei täältä niin vaan sponsseja hommata.

Mutta sehän tässä oli ideana, että pitää uskoa itseensä, ja ajatella että jonakin päivänä minä voin olla samanlainen. Ei oo mikään ihan mahdoton tehtävä. Vaatii vaan kovaa kuria, kovaa treeniä, ja sitä uskoa. Ei kannata heti lannistua, ja ajatella ettei täältä suomesta ole ennekään tullu noin kovia kilpailijoita. Mikset sä vois olla ensimmäinen?

Tässä tavoittemisen arvoinen vartalo, tietysti tämän vuoden kunnossa vielä parempi. Kovasti töitä edessä jos haluan olla nelikymppisenä samassa kuosissa, onneksi aika ei ihan heti lopu kesken :D

Platz "Legs The" Tom

Laitetaan linkki vielä Tom Platz Harmi vaan, Platz tuntui olevan kymmenisen vuotta liian aikaisin kilpailemassa, kun nyt ovat muutkin friikin kokoset ja tiukat tyypit lavalla jokseenkin enemmän kuin silloin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom