Kenen vartalon haluaisitte?

Samppolle ihan kommentiksi,että Tuomolalla näytti oikeasti olevan jäntevyyttä ja niitä lihaksiakin... Miten noita nyt voi verrata,kun toinen on anorektisen laiha,eikä varmasti ole treenannut pätkääkään ja toinen on käsitykseni mukaan treenannut kumminkin jo vuosia...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by jarre55
Haluaisin John Holmesin vartalon . Ainakin joltain osin.

Jos sitä jalkojenväliä tarkoitit, niin miksi jotain löysää haluta joka seisoo hyvällä tuurilla kerran vuodessa ja tarpeeksi kovassa tuulessa.

Originally posted by Phat
Lyhyt, lihava mies jolla 25cm meisseli.

Juu ja karvainen kun ite perkele, mutta se ei oo tahtia haitannut. No joo olihan toi vähän :wanha: . Oikeesti Lee Labradan kroppa huippuaikoinaan tuollaiset viisi senttiä venytettynä ois se minkä mä valkkaisin.

Tykkään Karoliina Puralan fysiikasta, lisäksi mimmi on kehittynyt uskomattoman paljon muutamassa vuodessa. Asenne kohdallaan :worship:

Giselen tisut näytti aika muovisilta. No, hän on muutenkin kaukana kauneusihanteestani..

Suvi Murtolan kroppa miellyttää kovasti näin kotimaisilta lavoilta haettuna ja Susanna Rantasen fysiikka myöskin.
Ulkomaisista staroista en muista ikinä kenenkään nimiä, mutta lähinnä Body Fitness-kilpailijattaret on jees.
Ja pakko vielä yhtyä aika moneen mielipiteeseen että se Gisele (muistinko totakaan oikein...) jonka kuvia tuossa näyttää olevan , on aivan karmea ilmestys! Laiha kuin mikä, mielummin vähän läskiä lihan päällä kuin tuollainen heinäseiväs :evil:

Originally posted by Raven
Jos sitä jalkojenväliä tarkoitit, niin miksi jotain löysää haluta joka seisoo hyvällä tuurilla kerran vuodessa ja tarpeeksi kovassa tuulessa.

No, okei sitten, vaihdetaan. Mä haluan Denise Masinon jalkovälin.:jahas: :whip:

Originally posted by Viivi
Susan Curryn kroppa olis jotain mitä vois tavoitella........

Joo no sit mä heräsin ja päästin kissan ulos,

eipän taida olla hyvinkään paljon mahdollista tässä maassa :itku:

Juu, ei tietenkään ole mahdollista tässä maassa. Ei ainakaan jos kaikki ajattelee noin.
"Turha mun on edes yrittää tulla tollaseks, kun en kuitenkaan onnistu."

Nyt otat ittees niskasta kiinni ja päätät että oot kolmen vuoden päästä samanlainen. Ei kai se maa siihen vaikuta minkälaiseks voi kehittyä?
Ei muuta kun vähän :whip: , :thumbs: ja :haart:

Musta toi näyttää ihan mieheltä...:rolleyes: Mutta siitä annan ko mammalle pisteet, että toi on ainoa bodarinainen, jonka olen nähnyt poseeraavan erittäin NAISELLISESTI, elegantisti ja tyylikkäästi! Nilkan kaaresta ja asentojen linjakkuudesta päättelen, että toi on joskus lapsena harrastanut balettia tmv.

den1.jpg

Ben Johnson, eikä vain ulkonäköä vaan ominaisuudet myös.

PepsiGirl: Miten nuo ammattinaisbodarin maskuliiniset piirteet nyt liittyy mihinkään mitenkään? Pointti tässä oli että oma ihanteesi ei täytä edes omia kriteereitäsi.

Tässä olis aika nätti roppa. Vois tytötkin tykätä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom