Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa mieltä Tiukkiksen kanssa. Aivan liian laiha, eivätkä nuo tisut todellakaan näytä luomuilta.Originally posted by Tiukkis
PepsiGirl: haluatko ihan oikeasti näyttää tältä ? Kunhan kyselen mielenkiinnosta, tuo kun ei varmaan kovin monen punttimimmin ihannevartalo ole
Originally posted by PepsiGirl
Mä en ymmärrä, mitä hienoa on miehessä, jolla on plide (=bodarinainen). [/B][/QUOTE]
Oon varmasti herännyt tänään sillä kuuluisalla "väärällä jalalla", mutta tuo lause ei oikein aukea. Mitä ihmettä se siihen miehen "hienouteen" vaikuttaa, jos hänen naisensa on kehonrakentaja?
Originally posted by Natupelle
Ihanteet muuttuu oman kehityksen myötä.
Originally posted by Tiukkis
Ja vilma-liina, PG taisi tarkoittaa, että bodarinaiset ovat miehiä joilla on pilde...
(Sori sekoiluni näiden viestien kanssa, taisin minäkin herätä väärällä jalalla...)
Pakko kommentoida Pepsigirlin naisihannetta... tai pikemmin noita perusteluja. "Sopivassa suhteessa lihaksia, hyvän muotoiset olkapäät, liikkuessa lihakset näkyy, vahvat pohkeet, jne..." Tietty mikä on sopiva ja isoa on jokaisen itsensä määriteltävissä, mutta minun mielestäni ton Gisellen "lihaksikkuus" on kyllä aika olematonta. Tulee lähinnä mieleen Karita Tuomola noissa Apetitin mainoksissa salilla rehkimässä. Massaa ei voi rakentaa samalla kun painoa pudottaa, se on joko tai!!Originally posted by PepsiGirl
http://www.supermodels.it/bundchen/foto/001.jpg
Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... Mä en ymmärrä, mitä hienoa on miehessä, jolla on plide (=bodarinainen). Mutta tämä on vain mun mielipide.