Kenen vartalon haluaisitte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Re: Kenen vartalon haluaisitte?

Originally posted by Tiukkis
PepsiGirl: haluatko ihan oikeasti näyttää tältä ? Kunhan kyselen mielenkiinnosta, tuo kun ei varmaan kovin monen punttimimmin ihannevartalo ole :rolleyes:
Samaa mieltä Tiukkiksen kanssa. Aivan liian laiha, eivätkä nuo tisut todellakaan näytä luomuilta.

Kaksi Jarmoa eli Jarmot Virtanen & Laine. Ne huippukunnossa ja ilman loukkaantumisia.:worship:

Härre guud... täytyy kyllä sanoa, että missään tapauksessa EN haluaisi näyttää tuolta PepsiGirlin toivevartalolta. Monien vuosien treenit menis ihan hukkaan, ja muutenkin, ei täytä mitään kriteerejä meikäläisen ihannevartalosta.

Aluksi kelpaisi edes oma vanha kroppa, esim. vuoden takaa... ja sitten jos oikein saisi valita, niin esim. kenen tahansa tän vuoden Olympian Figuren finalistin kroppa tähän osoitteeseen, kiitos!

Noh, mul nyt ei ollut tollanen kuva mielessä, kun Giseleä ajattelin, mutta kyllä mä tostakin kuvasta tykkäsin. :worship: Ei se mun mielestä ole LIIAN laiha. Ottakaa huomioon, että se on sikapitkä. Koko vartalo on "jäntevä" ja kuitenkin näköinen, vaikka onkin todella hoikka.

Vaikka bodarimiehet ovat superseksikkäitä, niin samanlaista ihailua mussa ei herätä bodarinaiset. Ja miksi sitten hengaan täällä... -No siksi, että saisin omiin naruihin muotoa!:itku:

Unelmissani olisin Stan McQuay - ei ainoastaan lihaksiston takia, vaan enemmänkin fysiikka+ulkonäkö:
SMcQuay.jpg

Mutta tämä saattaa olla kyllä se maksimi, mihin minä pystyn (ja tähtään):
kengeorge.jpg

001.jpg

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... Mä en ymmärrä, mitä hienoa on miehessä, jolla on plide (=bodarinainen). Mutta tämä on vain mun mielipide.

Ja vanha totuushan on, ettei makuasioista voi kiistellä. Tai voi, mutta lopputulos on :wall:

Edelleen silti pakko kommentoida tota Giselen kuvaa. Mun silmään ihminen on kyllä laiha, jos polvi on paksuin kohta koivessa...
Tollasen vartalon saa suht helposti, (toki mittasuhteet voi olla jotain muuta, mutta periaatteessa kuitenkin), lopettaa vaan syömisen ja odottaa rauhassa. Niin ja jos rinnat katoaa siinä odotellessa, niin niitähän nyt saa rahalla.

Itse en todellakaan ole mikään super-muskeli-mimmi, enkä edes wanne-be sellainen, tavoitteena kuitenkin treenatun näköinen kroppa, ja pattia oikeissa paikoissa oikea määrä... mikä se sitten kenenkin mielestä on.

:piis: &:haart:

:offtopic:

PepsiGirl: Minä taas en tajua, että jos itsekin haluat "muotoa naruihin", niin miksi sitten pidät "esikuvanasi" mallia, jonka naruissa ei ole muotoja?

Tämäkin kysymys siihen tuttuun punttimimmityyliin, eli :piis: and :haart: vaan ;)

Jou, älkää nyt niin kovasti ihmetelkö näitä 50Cent ja Gisele-ihanteita. Ihanteet muuttuu oman kehityksen myötä. Muistan ihan elävästi reilu kymmenen vuotta sitten kun Marky Mark näytti hirveeltä karpaasilta omaan silmään ja nyt kun katselee silloisia tai tämän hetken kuvia niin empä ihan heti toivoisi olevani yhtä heiveröinen vaikka kroppa Markilla ihan komea onkin.

Susan Curryn kroppa olis jotain mitä vois tavoitella........

Joo no sit mä heräsin ja päästin kissan ulos,

eipän taida olla hyvinkään paljon mahdollista tässä maassa :itku:

:offtopic:

Originally posted by PepsiGirl
Mä en ymmärrä, mitä hienoa on miehessä, jolla on plide (=bodarinainen). [/B][/QUOTE]

Oon varmasti herännyt tänään sillä kuuluisalla "väärällä jalalla", mutta tuo lause ei oikein aukea. Mitä ihmettä se siihen miehen "hienouteen" vaikuttaa, jos hänen naisensa on kehonrakentaja?

Originally posted by Natupelle
Ihanteet muuttuu oman kehityksen myötä.

Toi on kyllä totta. Ja myönnetään, itsekin joskus ennen salielämää olisin varmaan halunnut narukintut, mutta enpä halua enää :)

Ja vilma-liina, PG taisi tarkoittaa, että bodarinaiset ovat miehiä joilla on pilde...

(Sori sekoiluni näiden viestien kanssa, taisin minäkin herätä väärällä jalalla...)

Originally posted by Tiukkis
Ja vilma-liina, PG taisi tarkoittaa, että bodarinaiset ovat miehiä joilla on pilde...

(Sori sekoiluni näiden viestien kanssa, taisin minäkin herätä väärällä jalalla...)

Aaaiivan.. taitaa mulla vasta nyt karista viimeiset rähmät silmänurkista :lol2: Täällä varmaan sekoillaan lähipäivinä paljon ja lahjakkaasti, nimittäin masuasukin laskettu aika meni jo vähän aikaa sitten, eikä mitään kiirettä tunnu olevan tähän maailmaan.. huokaus... odottavan aika todellakin on piiitkä.

Originally posted by PepsiGirl
http://www.supermodels.it/bundchen/foto/001.jpg

Toinen tykkää äidistä ja toinen tyttärestä... Mä en ymmärrä, mitä hienoa on miehessä, jolla on plide (=bodarinainen). Mutta tämä on vain mun mielipide.
Pakko kommentoida Pepsigirlin naisihannetta... tai pikemmin noita perusteluja. "Sopivassa suhteessa lihaksia, hyvän muotoiset olkapäät, liikkuessa lihakset näkyy, vahvat pohkeet, jne..." Tietty mikä on sopiva ja isoa on jokaisen itsensä määriteltävissä, mutta minun mielestäni ton Gisellen "lihaksikkuus" on kyllä aika olematonta. Tulee lähinnä mieleen Karita Tuomola noissa Apetitin mainoksissa salilla rehkimässä. Massaa ei voi rakentaa samalla kun painoa pudottaa, se on joko tai!!

Itse en myöskää ole mikä bodarinainen-fani, mutta kyllä nyt noiden kahden väliltä täytyy joku minulle sopiva välimuoto löytyä! Eli jos on sopivasti lihasta ei haittaa vaikkei rasvat oliskaan auswitch-tasolla!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom