Kenen vartalon haluaisitte?

Originally posted by Spidey
Mää haluaisi näyttä m.pöyhöseltä... Tosin muuten aika pelle tyyppi
Ja se Gunter oli kyllä vähä liikaa.. haluaako joku oikeesti olla sen
näkönen?? Ei millään pahala.:urjo:
Jotkut on ehkä väärällä foorumilla:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by tommih
Pöyhönen näyttää ihan hinttarilta. Tai no ei hintiltä, mutta neidiltä.
Oli vaan mun mielipide. Ei tartte alkaa itkee.
En itke, mutta minusta tuntuu, että tommih on vain kateellinen, koska Markus on niin hyvännäköinen. :haart:

Ja oikeesti Markus on tosi mukavakin, mitä hänen kanssaan oon muutaman kerran jutellut. Tosi jalat maassa -tyyppiä ja kova puhumaan.

Originally posted by Jylli81
Käsittämättömän motivoiva kuva.

No, todellakin. En laittanut ihan taustakuvaksi, mutta arkistoin motivaattoreiden joukkoon pahan päivän varalle. :thumbs:

Toisaalta kun asiaa vielä mietitään,niin Nykäsen Matin vartalo vois olla myöskin aika kova juttu.
Ajatelkaa,irtonainen lantio ja se pää.
Kampauskin on niin ajaton:rolleyes: :david:

Originally posted by Tomi
En itke, mutta minusta tuntuu, että tommih on vain kateellinen, koska Markus on niin hyvännäköinen. :haart:

Joo siis se on ihan sairrraaan hyvännäköinen sen super puhtaalla iholla ja pepsodent hymyllä!:kuola:

Originally posted by Waltteri
Ja tosta voi vilkuilla Sappin tiedot http://www.prowrestle.tv/bobsapp/profile.html
"The best time of 100m competition:
11'03" 11'08 11'18"
Bench press:300Kg
Reach:86cm Neck:69cm
Chest measurement:153cm
Stomach:107cm Thigh:94cm
Arm:65cm Shoes size:45cm Span:35cm "

OMGXX0R!!
:eek: Onkohan tuo penkki RAW-penkki vai paidan kans? Mitä toi span tarkottaa btw?

Originally posted by Jylli81
Tuossa olisi niin optimaalisen tyylikäs yläkroppa, kuin meikäläinen vaan pystyy kuvittelemaan. Tuollaiseen kuntoon kun joskus pääsisi itse, edes lähelle, niin olisin todella tyytyväinen.

Käsittämättömän motivoiva kuva. Lähti taustakuvaksi samantien, niin voin ennen punttitreenejä palautella mieleeni miksi sinne salille oikein ollaan menossa.

Mites tommonen kunto??? ja lähinnä malli???
http://digilander.libero.it/mikementzer/Oliva12.jpg

Originally posted by Deat
"The best time of 100m competition:
11'03" 11'08 11'18"
Bench press:300Kg
Reach:86cm Neck:69cm
Chest measurement:153cm
Stomach:107cm Thigh:94cm
Arm:65cm Shoes size:45cm Span:35cm "

OMGXX0R!!
:eek: Onkohan tuo penkki RAW-penkki vai paidan kans? Mitä toi span tarkottaa btw?

Onko Sapp sen näköinen kaveri,että laittaisi penkkipaitaa päälleen ja vielä opettelisi nostamaan sillä? Kyllä tuo on RAW-penkki,jos nyt pitää paikkansa......

samaa mieltä jyllin ja kumppanien kanssa et tuhkiksella on mielestäni 10+ fysiikka...uskomatonta!

Originally posted by muffy
Ja teille hempukoille jotka haluu luikun lättäpersekropan niin tässäpä teillekin jotain mietittävää:

Hommahan toimii siis siten että tytöllä yksinkertaisesti kuuluu olla perse. Jos sitä ei ole niin ihan turha hienostella. Piste.

:worship:

Once you go black, you never go back.

Originally posted by Olbe
Onko Sapp sen näköinen kaveri,että laittaisi penkkipaitaa päälleen ja vielä opettelisi nostamaan sillä? Kyllä tuo on RAW-penkki,jos nyt pitää paikkansa......
Ei toki, meinasin vaan että jos toi tulos on totta, ja Sapp vaikka jostain hommail tarpeeks suuren penkkipaidan ja opettelis sen käytön, niin eiköhän siitä suht kova penkkimies saatas.:) Mutta tossa saattaa kyllä ollai jenkkilisät mukana.

Mutta mennäänpä aiheeseen. Lähinnä jonku Tuhkiksen tai Lesnarin (se WWE-painija) fysiikkaa tavottelen. Voima on tosin mulle tärkeämpi ku kehon ulkomuoto mutta molempi parempi.

Originally posted by Missukka
No en kenenkään vartaloa haluaisi. Oma kelpaa ihan hyvin. Typerä kysymys. :jahas:
Just nii silviisii. And that's it. *pippadadappap pippip*

Originally posted by Tomi

Ja oikeesti Markus on tosi mukavakin, mitä hänen kanssaan oon muutaman kerran jutellut. Tosi jalat maassa -tyyppiä ja kova puhumaan.

Ei niin, että olisit nyt super idoli, mutta missäs yhteydessä ja mistä olet Markuksen kanssa keskustellut?

Suomalaisista Marjo Krishin kroppa on aika bueno. Varsinkin toi vatsan seutu, jossa itsellä on kehitettävää. Olen aika newbie, joten en ole seurannut näitä "ihannevartaloita". Mutta tavoite on saada "edes-jotain-Marjo-Krishiin-päin".;)

Liitteet

• c_poole03.jpg
    c_poole03.jpg
    28,6 KB · Katsottu: 478

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom