Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Miesten iltaan D.Yates, Judohemmo ja Karstakeuhko. Pöytään lisäksi koppa kaljaa, pari kossua ja kirves. Siinä sitä oltaisiin elämän perimmäisten kysymysten äärellä eli kuka porukasta on todellinen kirvesmurhaaja.

WTF man?

Kyllä minä liputan raksamiesten telakoitumisillan puolesta. Ens alkuun Jimmy esitelmöisi mieleentulevista aiheista aina perinnerakentamisen hienouksista suklaahämiksen kairaukseen, Huppe "miten säädän ilmanvaihtokoneen" jne ja kun erimielisyydet on lopuksi selvitetty painimalla niin käydään Trimassin lämmittämään saunaan. Loppuillasta pistetään petäjää kumoon oikein urakalla runkovärkiksi ja seuraavana aamuna koko homostelulle jo naureskellaan. Kyllä pojat on aina poikia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ja tippaakaan valehtelematta Voimahousu ois ollu mun ykkösvalinta, koska ei ole ikinä avautunut houreisista postauksistani, joten turpaansaannin mahdollisuus moisen iltaman vietossa vähenis heti huomattavasti.
Jos totta puhutaan, niin en uskaltaisi ottaa sun kanssa hapanta. Vaikka sanotaan, että nauru pidentää ikää, niin kuolisin nauruun kolmessa minuutissa, jos jutut on livenä samanlaisia kuin täällä.

ysikymppinen, jto ja Paletaani tai Fuhrer

Siinä sitten kyselisin niin että niitä jo vituttaisi. Miken kanssa haluaisin toki istua... mutta mua vaan pelottais :nolo:

Kyllä se vois olla voidi, slarto ja eqqu joiden kans sais vaikka yhden juopotteluillan vietettyä mukavasti.. Ihan vaan puhtaasti herrojen kirjoitteluista on jääny sellainen kuva että vois tulla juttuun, sen kummemmin en ketään tunne/tiedä :D

Onhan tässä tosin tullu timba79 ja Hupen jututkin lähes aina luettua ja raksablogitkin seurattua tiiviisti, näiltä kavereilta voin sitten kysellä tyhmiä ja nuorempien kans rellestää :)

Eib, JP Fux ja Sahaaja olisi mun tämän hetken valinta "kolmen kimppaan", eli siis saman pöydän ääreen yhtäaikaa... Tosin vuonna 2005 olen jo sanut että haluisin istua NEUTRAALIN kanssa iltaa ja se pitää edelleen paikkansa :rock:

Sussa on Yates sellaista pienen miehen hiljaista, tukahdutettua tuskaa, joka odottaa sopivaa väylää purkautua ja kun se purkautuu, niin kirveen on syytä olla kaukana! :D Kirvesmurhaaja, jonka korttitalo odottaa sopivaa tuulen puuskaa.

P.s. :D

Kuvitellaanpa nyt, vaikka en tunnekaan ketään Pakkislaista, ainakaan tietoisesti:

Ekaksi pöydän ääreen pääsemiseksi tarvittais kuski. Sehän olisi tietenkin ilkka_83_, koska Camarolla saa piparien huomion ja lisäksi Ilikka on varmasti sen verran supliikkimies, että saa lauhduteltua muiden matkustajien apinoinnin poliiseissa herättämän mielipahan. Etupenkille otettaisiin vaikka Mike istumaan, koska hän nuorekkaana miehenä saisi hoitaa Camaron puoleensa vetämät nuoret friidut. Takapenkillä istuisivat allekirjoittanut ja SEAGRAM, jos sinne mahtuisimme. SEAGRAM, koska hän luultavasti kykenisi samalle kännisekavuuden tasolle kanssani. SEAGRAMIN kanssa hoitelisimme oikeat naiset. Ilta saattaisi hyvinkin päättyi siihen, että kuski ja vänkäri karkaisivat itse pöydän äärestä vittuuntuneina matkoihinsa kun SEAGRAMIN kanssa sörisisimme mukavasti kuin Fear and Loathingissa. Joko mennään?

Miehistä dammann, no-body ja Adrift
Naisista XairaX, Alyssa ja Tiopi

Edit: En pysty tähän, haluaisin tavata myös MissEvilEven, Bichon, Pyr0n, Ephen ja monta muuta!

Alyssan kanssa olis mukava taas ottaa kuppia ja kuunnella sen avautumista. Sitten voitais sammua lattialle ja saisin jälleen koko yön kuunnella sen kuorsausta. :haart: Viime kerrasta onkin jo aikaa. Kyllähän me ihan älyllistäkin keskustelua käytäisiin jossain välissä. Ihquu...

Columbun ja Vartti Mainion välistä oon heränny niin monta kertaa, etten välittäis taas ihan heti. On vaikee selitellä noita juttuja jälkeen päin läheisille.

Miehistä dammann, no-body ja Adrift
Naisista XairaX, Alyssa ja Tiopi

Edit: En pysty tähän, haluaisin tavata myös MissEvilEven, Bichon, Pyr0n, Ephen ja monta muuta!

Oho tämäpä yllättävää, joku olisi valmis keskustelemaan kanssani :D

Alyssan kanssa olis mukava taas ottaa kuppia ja kuunnella sen avautumista. Sitten voitais sammua lattialle ja saisin jälleen koko yön kuunnella sen kuorsausta. :haart: Viime kerrasta onkin jo aikaa. Kyllähän me ihan älyllistäkin keskustelua käytäisiin jossain välissä. Ihquu...

Columbun ja Vartti Mainion välistä oon heränny niin monta kertaa, etten välittäis taas ihan heti. On vaikee selitellä noita juttuja jälkeen päin läheisille.

Ihquu :haart: Kylla me varmasti viela jossain vaiheessa paadytaan kumoamaan cosmopolitaneja ja kuorsaamaan kilpaa. Auton kyytiin tuskin uskallat enaa tulla.

Jp Fux, apulus, Partsi87 - varmaa muitaki ois mutta ei tuu mieleen. Japetius tulisi käyttöhuoraksi koko illaksi.

Ilkka83 kuskiksi ja jakamaan tietämystä parhaista ruokapaikoista, koska mies on tankkauksen mestari.

^

Sä oot kyllä niin ihana, että tuskin ne haluaisi pelkästään keskustella sun kanssa.

Ei kai tää ollu mulle? Muuten mä melkeen punastun tämmösestä...

Oho tämäpä yllättävää, joku olisi valmis keskustelemaan kanssani :D

hah, meitsi ei kelpais ku kuskiksi pakkiksen rapamahoille että olehan tyytyväinen että punttimimmit haluaa etes jutella :)

Kaikkien muiden paitsi crommedin kun pelkään sitä niin hitosti.

Voisitta vokotella toistenne naisia ja seuraavana aamuna sitten vaihtoehtoisesti katsoa kumpi lähtee sinne lasareettiin vastaamaan teoistaan?

^

Ihan rauhassa. Jos olisin sun ikäluokkaa tai kaamea puuma, niin saattaisin yrittää pokata.

Huh nyt alkaa kuulostaa jo kohtalokkaalta :nolo:

hah, meitsi ei kelpais ku kuskiksi pakkiksen rapamahoille että olehan tyytyväinen että punttimimmit haluaa etes jutella :)

Mut jätkällä on sentään voimaa, mitä ei kaikilla muilla ole!

Ihquu :haart: Kylla me varmasti viela jossain vaiheessa paadytaan kumoamaan cosmopolitaneja ja kuorsaamaan kilpaa. Auton kyytiin tuskin uskallat enaa tulla.
Voin kertoo, et oon ollu melko hurjissakin takaa-ajoissa, mut mikään niistä ei vedä vertoja sun antamalle kyydille Mondeossa keskellä Helsingin keskustaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom