Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

HAHAHHA Ilkka ei sun tarttis koko iltaa autossa istua. :D :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä istuisin pöytään alter egojeni kans. Kysyisin miten niillä menee ja katsoisin kuka jois koviten. Joku nainen vois mahtua jos pöytään menee 5 henkeä..

Columbun ja Vartti Mainion välistä oon heränny niin monta kertaa, etten välittäis taas ihan heti. On vaikee selitellä noita juttuja jälkeen päin läheisille.
Herkkä rakkausviesti editoitu pois bännien pelossa... Mainittakoon, että se liittyi jotenkin sun pyllyyn ja poranteriin. :haart:

Mä pistäisin saman pöydän ääreen Timo Kettusen, Paletaanin ja dammannin. Kuuntelisin kun ne höpäjää ja tekisin muistiinpanoja. :D

Okei, edellinen viesti meni plörinäks koska en sääntöjä lukenu, mutta nyt ajattelin täräyttää vähän parempaa analyysiä.

Kolme samaan pöytää valitsemaani henkilöä olisivat; Slarto, Nurmikson ja Ilkka_83_.

Slarto sen takia, että kyseisen herran tunnen siviilistäkin ja meininki toimii hyvin yhteen. Huippu äijä!

Nurmikson, koska ikä täsmää ja sen verran mitä juttuja lueskellu niin vaikuttaa todella hyvältä äijältä. Sitäpaitsi tarvitaanhan me aina yhtä suomenmestaria.

Ilkka sen tähden, että asuu suhteellisen lähellä ja osaisi varmasti meille mestareille valita optimaaliseen makroainejakaumaan pohjautuen oikeat pikaruokapaikat Oulusta. Mm. Troijan kebabit sun muut. Myös helvetin ylimielinen asenne siimoja kohtaa olisi tärkeä kun me kireän lihaksikkaat urokset kuljailtas pitkin Oulun katuja.

Tää on kyl vaikia. Valitsisin kuitenkin nyt ens alkuun JP Fuxin, Ilkka_83_:n ja Sahaajan. Oon aina halunnut hengata IFBB Pro:n kanssa, Ilkan seurassa en kokisi niin valtaisaa ruokamorkkista ja jälleen pääsemme myös tähän autoseikkaan, niin oon aina halunnut saada kyydit Camarolla (puhumattakaan että voisin itse toimia kuskin roolissa ;)), ja Sahaaja nyt vaikuttaa muuten niin hyvältä tyypiltä (salkkari-faniudesta huolimatta). Voisin myös ihastella heidän valtaisan lihaisia ja atleettisia kroppiaan.

Olen nyt pääsiäisenä kaikille kavereilleni(niitä on varmaan 1,5) laitellu viestiä että voin olla kuskina jos ostavat bensat niin ei. Ovat vissiin niin köyhiä(niinkö en itse olisi) ja eivät arvosta kunnon höpinää olleskaan.

Oma kolmikko tällä hetkellä olis varmaan Timo Kettunen, Paletaani ja siitepölytestosteronimies. Hammassuojat tarvis melkein ottaa mukaan.

ysikymppinen, jto ja Paletaani tai Fuhrer

Siinä sitten kyselisin niin että niitä jo vituttaisi

Mä pistäisin saman pöydän ääreen Timo Kettusen, Paletaanin ja dammannin. Kuuntelisin kun ne höpäjää ja tekisin muistiinpanoja. :D

Hoh, kyllä minä voisin jokaiseen noista pöydistä istua :kippis1:

Omia pöytäkokoonpanoja ois kyllä vaikka kuinka paljon. Nyt kun on viimeaikoina tullut enimmäkseen höpöteltyä noita ravintojuttuja niin ekana tulee mieleen että Fuhrerin ja Pullan kans pitäis päästä samaan pöytään :D Voisin aloittaa julistamalla niille että Poliquin monesti sekoilee ravintojutuissa ja huijaa ihmisiä vetämään tarpeettomia määriä kaikenlaisia turhia lisäravinteita.

...vartin turpasaunan jälkeen saisin keräiltyä kamppeeni ja syljeskeltyä irronneet hampaat suustani, jolloin voitaisiin siirtyä vaikka salille treenaamaan. Siellä voisin opastettuna vetää jonkin sairaan maitohappokylpyjalkatreenin minkä seurauksena pitäis olla kuukausi rullatuolissa.

36gued.jpg

Olen nyt pääsiäisenä kaikille kavereilleni(niitä on varmaan 1,5) laitellu viestiä että voin olla kuskina jos ostavat bensat niin ei. Ovat vissiin niin köyhiä(niinkö en itse olisi) ja eivät arvosta kunnon höpinää olleskaan.

Ottaisin sut kuskiksi anytime! Ja maksaisin toki bensat. Jp Fux vois tulla mukaan ja joku toinenkin lepposa tyyppi siemailemaan Pirkka-olutta.

Hupen pöydässä olisi varmasti hyvät tarjoilut. Kunnon sapuskaa ja muutama hyvä olut kyytipojaksi. Pöydän antimia nautittaisiin sivistyneen keskustelun siivittämänä, aihealueiden pyöriessä jossain naiset-auto-matkailu-linjalla :)

Ottaisin sut kuskiksi anytime! Ja maksaisin toki bensat. Jp Fux vois tulla mukaan ja joku toinenkin lepposa tyyppi siemailemaan Pirkka-olutta.

Columbun vois ottaa siihen toiseksi tyypiksi. Ei ois liian ahdasta Ilikan autossa sitte.

Pyssy olisi ainakin pöydässä, sitten siihen start lisäksi. Kolmas onkin sitten paha valinta. Tepe, Xairax, Ephe, Mike, Nyyssölä tai joku muu.

Kuvitellaanpa nyt, vaikka en tunnekaan ketään Pakkislaista, ainakaan tietoisesti:

Ekaksi pöydän ääreen pääsemiseksi tarvittais kuski. Sehän olisi tietenkin ilkka_83_, koska Camarolla saa piparien huomion ja lisäksi Ilikka on varmasti sen verran supliikkimies, että saa lauhduteltua muiden matkustajien apinoinnin poliiseissa herättämän mielipahan. Etupenkille otettaisiin vaikka Mike istumaan, koska hän nuorekkaana miehenä saisi hoitaa Camaron puoleensa vetämät nuoret friidut. Takapenkillä istuisivat allekirjoittanut ja SEAGRAM, jos sinne mahtuisimme. SEAGRAM, koska hän luultavasti kykenisi samalle kännisekavuuden tasolle kanssani. SEAGRAMIN kanssa hoitelisimme oikeat naiset. Ilta saattaisi hyvinkin päättyi siihen, että kuski ja vänkäri karkaisivat itse pöydän äärestä vittuuntuneina matkoihinsa kun SEAGRAMIN kanssa sörisisimme mukavasti kuin Fear and Loathingissa. Joko mennään?

Katos en ole tätä ketjua hetkeen lukenut, mennään vaan:)

Hmm... tämäpäs on vaikea rasti. Ensimmäiseksi vaikkapa T-byrd. Perusteena voisi olla se, että Byrdi saisi esitellä mulle tarkemmin pääkaupunkiseudun metallisceneä. Tokana voisi olla no-body. Sellaisen ihmisen, joka kykenee noin viiltävään ja hauskaan itseironiaan on pakko olla asiallinen tyyppi. Kolmas... sanotaanko vaikkapa Bisley/Mike -combo. Ihan mielelläni oisin kärpäsenä katossa räkättämässä, kun ne kuvaa gymlogia :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom