Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Herkkä rakkausviesti editoitu pois bännien pelossa... Mainittakoon, että se liittyi jotenkin sun pyllyyn ja poranteriin. :haart:Columbun ja Vartti Mainion välistä oon heränny niin monta kertaa, etten välittäis taas ihan heti. On vaikee selitellä noita juttuja jälkeen päin läheisille.
Mä pistäisin saman pöydän ääreen Timo Kettusen, Paletaanin ja dammannin. Kuuntelisin kun ne höpäjää ja tekisin muistiinpanoja. :D
hah, meitsi ei kelpais ku kuskiksi pakkiksen rapamahoille että olehan tyytyväinen että punttimimmit haluaa etes jutella
Pillerikauppias, skeptikot ry:n toimitusjohtaja ja ydinfyysikko samassa pöydässä. :wtf:
Oma kolmikko tällä hetkellä olis varmaan Timo Kettunen, Paletaani ja siitepölytestosteronimies. Hammassuojat tarvis melkein ottaa mukaan.
ysikymppinen, jto ja Paletaani tai Fuhrer
Siinä sitten kyselisin niin että niitä jo vituttaisi
Mä pistäisin saman pöydän ääreen Timo Kettusen, Paletaanin ja dammannin. Kuuntelisin kun ne höpäjää ja tekisin muistiinpanoja. :D
Olen nyt pääsiäisenä kaikille kavereilleni(niitä on varmaan 1,5) laitellu viestiä että voin olla kuskina jos ostavat bensat niin ei. Ovat vissiin niin köyhiä(niinkö en itse olisi) ja eivät arvosta kunnon höpinää olleskaan.
Ottaisin sut kuskiksi anytime! Ja maksaisin toki bensat. Jp Fux vois tulla mukaan ja joku toinenkin lepposa tyyppi siemailemaan Pirkka-olutta.
Kuvitellaanpa nyt, vaikka en tunnekaan ketään Pakkislaista, ainakaan tietoisesti:
Ekaksi pöydän ääreen pääsemiseksi tarvittais kuski. Sehän olisi tietenkin ilkka_83_, koska Camarolla saa piparien huomion ja lisäksi Ilikka on varmasti sen verran supliikkimies, että saa lauhduteltua muiden matkustajien apinoinnin poliiseissa herättämän mielipahan. Etupenkille otettaisiin vaikka Mike istumaan, koska hän nuorekkaana miehenä saisi hoitaa Camaron puoleensa vetämät nuoret friidut. Takapenkillä istuisivat allekirjoittanut ja SEAGRAM, jos sinne mahtuisimme. SEAGRAM, koska hän luultavasti kykenisi samalle kännisekavuuden tasolle kanssani. SEAGRAMIN kanssa hoitelisimme oikeat naiset. Ilta saattaisi hyvinkin päättyi siihen, että kuski ja vänkäri karkaisivat itse pöydän äärestä vittuuntuneina matkoihinsa kun SEAGRAMIN kanssa sörisisimme mukavasti kuin Fear and Loathingissa. Joko mennään?