Kokemuksesta voin sanoa, että henki kyllä osaa ton homman, eli siitä ei tarvi huolehtia.
Olin just tulossa sanomaan samaa :D.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kokemuksesta voin sanoa, että henki kyllä osaa ton homman, eli siitä ei tarvi huolehtia.
Meikäläisen jutuissa ei ole sitten päätä ei häntää ja hallitsen kaikki kosmiset jutut. Mutta voisin tulla neljänneksi.Tuo kolmas on hankala päättää kun pitää valita karhunmetsästys vs kosmiset jutut.
Kyllä se edelleen olisi raksakaarti, eli JimmyKimmel, Huppe, Samo, 69T, LoftYokel ja pari muuta jotka sinne aktiivisesti kirjoittelee kun ei jaksa muistella kaikkia nimimerkkejä.
Miehistä D.Yates, Carcayu ja nordci1977. D.Yates saisi toimia mun luottomiehenä, oikeana kätenä. Se antaisi muille luvan puhutella mua sellaisella pienellä nyökkäyksellä. Lisäksi se saisi aina kusilaarilla vemputtaa mun kukosta viimeiset kusitipat ulos. Carcayulta ammentaisin viisautta ja yrittäisin tulla edes puoliksi yhtä cooliksi tyypiksi. Nordcista en alkuunsa tykännyt, mutta nyt olen alkanut löytää pointtia jutuista. Tällä porukalla katsottaisiin Lampaansyöjät ja puhuttaisiin tunteista hieltä haisten.
[/I]
Jätkä vaan on katkera, kun annoin pakit viimeksi.En ainakaan Kimmelin kanssa.
Voih, miten mulla on mennyt kokonaan tällainen ohi? ... vaiko sittenkin :whip: Mutta vaikka Jimmy siellä omassa listassanikin on, oikeasti mua kyllä pelottais tavata Jimmy Kimmel livenä. Lähinnä sen takia, etten tiedä, mitä sen jälkeen kotona kertoisin.Alkuunsa olisi pientä kissatappelua ilmassa, mutta tilanne laukeaisi siinä vaiheessa, kun voitelisin itseni suklaakastikkeella ja heittäisin ilmoille repliikin musta kyllä riittää teille kaikille.
Wut?? :wtf:Delgado ja Kimmel silloin kun molemmilla on kuunkierto sopivassa vaiheessa. Ei tarvitsisi muuta viihdykettä. Tarjolla olisi tuntien epäpyhä eläimellinen akti vailla ihmisyyttä, kun käytäisiin läpi ihmisvartalon salaisimmatkin ontelot tuossa nuorten vartaloiden tuntemattomien vaarojen ja kumpujen odysseijassa.
Niin, siis Kimmelin ja Delgadon pehmo/hardcore esitys.Wut?? :wtf:
Delgaado tahtoo sanoa, että ei tässä nyt enään niin nuoria olla... :DWut?? :wtf:
Hah, minuun verrattuna kyllä :DDelgaado tahtoo sanoa, että ei tässä nyt enään niin nuoria olla... :D