Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo kolmas on hankala päättää kun pitää valita karhunmetsästys vs kosmiset jutut.
Meikäläisen jutuissa ei ole sitten päätä ei häntää ja hallitsen kaikki kosmiset jutut. Mutta voisin tulla neljänneksi.

Jaottelinkohan mä jo viimeksi tämän kahteen osaan..? Todennäköisesti.

Miesten kanssa on kiva juoda kaljaa ja parantaa mailmaa (lue:puhua tisseistä ja perseistä). Naiset ei ymmärrä mitään kaljan juomisesta, mutta niillä on niitä muita apuja... Näin ollen kaksi eri settiä:

Miehistä D.Yates, Carcayu ja nordci1977. D.Yates saisi toimia mun luottomiehenä, oikeana kätenä. Se antaisi muille luvan puhutella mua sellaisella pienellä nyökkäyksellä. Lisäksi se saisi aina kusilaarilla vemputtaa mun kukosta viimeiset kusitipat ulos. Carcayulta ammentaisin viisautta ja yrittäisin tulla edes puoliksi yhtä cooliksi tyypiksi. Nordcista en alkuunsa tykännyt, mutta nyt olen alkanut löytää pointtia jutuista. Tällä porukalla katsottaisiin Lampaansyöjät ja puhuttaisiin tunteista hieltä haisten.

Naisista Emmah, Kirssi ja vaikka Aikuinen Nainen. Emmah on niiiiiiiiiiin ihana, että mun sydämeen sattuu pelkkä ajatuskin hänen kauniista kasvoistaan. Kirssi kulkee ympäriinsä lampaankokoinen vaahto housuissaan ja koska nelikossa on oltava vähintään yksi, joka osaa nussia, niin Aikuinen Nainen. Alkuunsa olisi pientä kissatappelua ilmassa, mutta tilanne laukeaisi siinä vaiheessa, kun voitelisin itseni suklaakastikkeella ja heittäisin ilmoille repliikin musta kyllä riittää teille kaikille.

Kyllä se edelleen olisi raksakaarti, eli JimmyKimmel, Huppe, Samo, 69T, LoftYokel ja pari muuta jotka sinne aktiivisesti kirjoittelee kun ei jaksa muistella kaikkia nimimerkkejä.

Pitäs oikestaan muistella kaikki nimimerkit ja pitää miitti porukalla? Toki kokoontuminen jonkun (itse) rakentamaan taloon?

Delgado ja Kimmel silloin kun molemmilla on kuunkierto sopivassa vaiheessa. Ei tarvitsisi muuta viihdykettä. Tarjolla olisi tuntien epäpyhä eläimellinen akti vailla ihmisyyttä, kun käytäisiin läpi ihmisvartalon salaisimmatkin ontelot tuossa nuorten vartaloiden tuntemattomien vaarojen ja kumpujen odysseijassa.

En ainakaan Kimmelin kanssa. :rolleyes:

Miehistä D.Yates, Carcayu ja nordci1977. D.Yates saisi toimia mun luottomiehenä, oikeana kätenä. Se antaisi muille luvan puhutella mua sellaisella pienellä nyökkäyksellä. Lisäksi se saisi aina kusilaarilla vemputtaa mun kukosta viimeiset kusitipat ulos. Carcayulta ammentaisin viisautta ja yrittäisin tulla edes puoliksi yhtä cooliksi tyypiksi. Nordcista en alkuunsa tykännyt, mutta nyt olen alkanut löytää pointtia jutuista. Tällä porukalla katsottaisiin Lampaansyöjät ja puhuttaisiin tunteista hieltä haisten.
[/I]

En ainakaan Kimmelin kanssa. :rolleyes:
Jätkä vaan on katkera, kun annoin pakit viimeksi.

Se ei, ystäväiseni, ole korrektia tulla ovelle koputtelemaan tuhannen päissään liukuvoidetuubi sekä muovikassillinen kumidildoja kainalossa ja ystävällisen torjunnan jälkeen alkaa hajoittamaan paikkoja. Ei korrektia.

Alkuunsa olisi pientä kissatappelua ilmassa, mutta tilanne laukeaisi siinä vaiheessa, kun voitelisin itseni suklaakastikkeella ja heittäisin ilmoille repliikin musta kyllä riittää teille kaikille.
Voih, miten mulla on mennyt kokonaan tällainen ohi? :love: ... vaiko sittenkin :whip: Mutta vaikka Jimmy siellä omassa listassanikin on, oikeasti mua kyllä pelottais tavata Jimmy Kimmel livenä. Lähinnä sen takia, etten tiedä, mitä sen jälkeen kotona kertoisin.

Uusien tuttavuuksien lisäksi ois kyllä mahtavaa pitää joskus sellaiset kunnon oldskool-illanistujaiset :rock:

Delgado ja Kimmel silloin kun molemmilla on kuunkierto sopivassa vaiheessa. Ei tarvitsisi muuta viihdykettä. Tarjolla olisi tuntien epäpyhä eläimellinen akti vailla ihmisyyttä, kun käytäisiin läpi ihmisvartalon salaisimmatkin ontelot tuossa nuorten vartaloiden tuntemattomien vaarojen ja kumpujen odysseijassa.
Wut?? :wtf:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom