Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Perustelkaa nyt jotenkin, muuten tämä on lista ja menee salaisiin kansioihin.

Joo, ei mitään pelkkiä nimiä enempää. Tästä lähin saavat deleteä surutta. Lukekaa tuo ketju tuolta alusta vaikka vanha onkin. Siellä oli omiakin vanhoja lätinöitä.

Ja jos viittis lukea aloituspostin, jossa kysytään kolmea (3) istujaa samaan pöytään.

Oma kolmikko tällä hetkellä olis varmaan Timo Kettunen, Paletaani ja siitepölytestosteronimies. Hammassuojat tarvis melkein ottaa mukaan.

Haluaisin tiettyjä tredejä seuranneena olla samassa pöydässä Fuhrerin ja Archeyn kanssa. Minä tosin olisin hiljaa ja kuuntelisin

e. Jaa kolmaskin vielä, ChildInTimella oli ainakin ihan järkevän oloisia juttuja. Me tultaisiin varmaan hyvin juttuun

Dragonin, Miken ja Hupen kanssa olis mukava käydä vetämässä lärvit. Miken kanssa humalassa aiheutettais pahennusta baareissa vapottelemalla mesta höyryä täyteen, dragon pilaa kaikki alkavat keskustelut argumentoimalla överisti ja huppe vetää kaljaa samalla jauhaen talonrakentamisen vittumaisuuksista :kippis1:

Pode,Delgado ja uusi tuttavuus Ann89. tytöillä olisi varmasti paljon annettavaa meikäläiselle, treeni jutut ja semmottii.
*Tää on sitten hyvä läppä jos mamma käy vakoileen ;)

Kukahan osaisi keskustella sekä autoista, naisista, kännyköistä, tietokoneista, jalkapallosta että yhteiskunnallisista asioista?

Joo varmaan joku luistaisi hyvin.

Olisi mukava istua joskus iltaa Vartti Mainion, Marcus Corvinuksen ja Reinzellin kanssa. Voisi tapahtua ihan hauskoja juttuja.

karstakeuhko (im memoriam) olisi ollut hienoa nähdä, koska toista karstaa ei tule. JP Fux pitäisi nähdä siksi, ettei ihkaoikeaa IFBB Prota tapaa ihan joka päivä. Big Evil on hieno mies, joten hänetkin olisi nähtävä.

Onko karstakeuhkolle käynyt jotain?

J88 nyt tietenkin ihan uteliaisuudesta ja petite aika lailla samasta syystä. :D Karstakeuhkoa en uskaltaisi tavata. Sitten Judohemmo85 voisi olla myös aika mielenkiintoista seuraa. Haluaisin tietää, tulisiko Judiksen jutuista mulle mun lapsuudenkotini mieleen. Lisäksi ovat tietenkin nämä muutamat pakkiksen kreikkalaiset patsaat, joita varmaan ei ole edes oikeasti olemassa, mutta ei niistä sen enempää. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom