Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Niin houkutteleva kuin tuo rakentajien sauna + paini-ilta olisikin, niin pelkään kyseessä olevan vain ja ainoastaan perin homoeroottiset iltamat. Siellä olisi nakua miestä rypsiöljyllä voideltuna telakoitumassa. Siitä voisi tulla parit morkkikset.

Mulla olisi pari eri settiä ihan puhtaasti erilaisista näkökulmista eli miehet ja naiset. Naisten kanssa voi tehdä sellaisia juttuja, joita ei kiinnosta miesten kanssa tehdä ja miesten kanssa voi sitten istua iltaa, joka naisten kanssa on yksinkertaisesti perseestä.

Naisten iltaan istuttaisiin Mankin, T-Byrdin ja Petiten. Luvassa olisi kovan luokan irstailua, jossa vietäisiin Petiten neitsyys edestä ja takaa. Mankille sairaanhoitajan vermeet, T-Byrdille ranskalaisen sisäkön ja Petitelle katolisen koulutytön...

Miesten iltaan D.Yates, Judohemmo ja Karstakeuhko. Pöytään lisäksi koppa kaljaa, pari kossua ja kirves. Siinä sitä oltaisiin elämän perimmäisten kysymysten äärellä eli kuka porukasta on todellinen kirvesmurhaaja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Judehommon ja karstakeuhkon kanssa haluaisin viettää saunailtaa, ja ehkä mahdollisesti painia alasti. Voisimme myös keskustella erillaisista treenisysteemeistä ja fitneksestä noin yleensäkkin.

Mie voisin keskustella henkeviä ladybirdin, spritin, ellyn ja petiten kanssa. Voitais puhua Suomen porokannan hiilidioksidipäästöjen vaikutuksista Suomen kokonaisvaltaiseen asemaan globaalissa ilmastonmuutos keskustelussa ja ottaen hieman kantaa ajoneuvojen polttoainekustannusten kansainvälisistä vaikutuksista logistiikan kilpailukykyyn elintarvikemarkkinoilla Lapin kolmessa suurimmassa kunnassa.

Mie voisin keskustella henkeviä ladybirdin, spritin, ellyn ja petiten kanssa. Voitais puhua Suomen porokannan hiilidioksidipäästöjen vaikutuksista Suomen kokonaisvaltaiseen asemaan globaalissa ilmastonmuutos keskustelussa ja ottaen hieman kantaa ajoneuvojen polttoainekustannusten kansainvälisistä vaikutuksista logistiikan kilpailukykyyn elintarvikemarkkinoilla Lapin kolmessa suurimmassa kunnassa.

Äijä on salettiin joku konsultti. :D

Niin houkutteleva kuin tuo rakentajien sauna + paini-ilta olisikin, niin pelkään kyseessä olevan vain ja ainoastaan perin homoeroottiset iltamat. Siellä olisi nakua miestä rypsiöljyllä voideltuna telakoitumassa. Siitä voisi tulla parit morkkikset.

Mulla olisi pari eri settiä ihan puhtaasti erilaisista näkökulmista eli miehet ja naiset. Naisten kanssa voi tehdä sellaisia juttuja, joita ei kiinnosta miesten kanssa tehdä ja miesten kanssa voi sitten istua iltaa, joka naisten kanssa on yksinkertaisesti perseestä.

Naisten iltaan istuttaisiin Mankin, T-Byrdin ja Petiten. Luvassa olisi kovan luokan irstailua, jossa vietäisiin Petiten neitsyys edestä ja takaa. Mankille sairaanhoitajan vermeet, T-Byrdille ranskalaisen sisäkön ja Petitelle katolisen koulutytön...
Just ajattelin tulla kirjoittamaan että minun pöydässäni olisi Jimmy Kimmel ja hänen kaksi vapaavalintaista naista. Sitten vain katselisin rauhassa olutta siemaillen oppia ottaen, sitä miten kunnon pelimies saa naiset tekemään mitä hävyttömämpiä juttuja :D

Jaahas, nyt ollaan vaikeiden kysymysten äärellä. Offtopiccia kyllä siinä mielessä etten kyl jaksais vaan pöydän ääressä röhnöttäytyä.

Äijät:
Heatseeker olis kyl mielenkiintoista tavata. Pakko siitä on löytyä jotain savolaista syntyperää tai joku lievähkö mielivipu, koska eihän kukaan terve henkinen motöristi - Hondamies toivo lumisadetta enää maaliskuun loppu puolella :D :piis:

Por0nsarvi aka Pyr0 pitäis kans nähä mopoilun merkeissä joku kerta ja kuunnella turinoita sieltä pohjoisen korpimailta.

The boss aka Tepe83 ois kans varmasti mielenkiintoinen persoona ja siltä varmaan juttua ja suuria elämän viisauksia riittäis :D

Kauniimpi sukupuoli:
Alyssan kanssa pitäis tietenkin päästä klubille partyilemaan wubbawubbaa! :dance2: Varmaan muutenkin hauskoja juttuja kerrottavana kun sellanen maailmanmatkaaja ja blondi :lol2:

Santsin aka Sanzen ralliauton kyytiin tietty! :rock:

ja tietenkin Böördis aka Tipi aka T-Byrd pitäis nähä uudestaan jos vaikka uskaltautuis juttusillekkin :D :nolo: Vaikka johki kesäiselle heavyfestarille hyvän musiikin merkeissä.

Heatseeker olis kyl mielenkiintoista tavata. Pakko siitä on löytyä jotain savolaista syntyperää tai joku lievähkö mielivipu, koska eihän kukaan terve henkinen motöristi - Hondamies toivo lumisadetta enää maaliskuun loppu puolella :D :piis:

Löytyy molemmat:D

Kunhan kesä tulee niin pidetään se bike meet, sitten näät.

Nimimerkit Joo, lotjake93 ja tst. Näiden miehien kans olis mukava joskus istua samaan pöytään ja tilata helvetisti alkoholiiiii.

Nimimerkkien Sepsis, Clashh ja Speedwolf kanssa olisi hienoa olla samassa pöydässä. Monesti olen ollut, ei kai tässä enempää tohdi pyytää kjeh kjeh.

Judohemmo on kyllä mukava kundi, mutta en kyllä uskaltaisi samaan huoneeseen hänen kanssaan. Pettymys tosilaiffissa varmasti molemminpuolinen.

Alyssa. Fiksun olonen tyttö/nuori nainen jonka mm. opiskelu jne on mielenkiintosta kuunneltavaa.
Jakob. Mitä kirjotuksia seurannu, niin ajatusmaailma jonki verran samanlainen ku mulla.
Rautaperse. Osottanut yhdessä ketjussa oman fiksuutensa kadehtittavalla tavalla.

Thompzonin kanssa keskustelisin kiivaasti vedon saloista ja raw-voimailusta, pro-painin kanssa metallimusiikista ja smugun kanssa vetäsisin kännit päälle, kun se kerta minut ryyppyseurakseen kelpuuttaisi. Moonta muutakin ottaisin samaan pöytään, mutta nuo nyt aluksi.

Mä ottaisin Hupen, Jami2003:n ja Raskolnikovin. Ihan ensimmäisenä Huppe vedetään alasti, voidellaan oliiviöljyllä, puetaan pelkkään essuun ja lykätään hellan eteen. Sillä välin kun Huppe väntää sapuskat, juttelen Jamin kanssa henkeviä ja vähän vähemmän henkeviä ja siinä sivussa Raskolnikov heittää väliin jotain ihan vetelää läppää. Jokaiselle tietysti kori kaljaa ja perhekossu ja kaikki äijät savusaunan lauteille. Kukaan ei poistu ennen kuin kaikki on juotu.

Pode,Delgado ja uusi tuttavuus Ann89. tytöillä olisi varmasti paljon annettavaa meikäläiselle, treeni jutut ja semmottii.
*Tää on sitten hyvä läppä jos mamma käy vakoileen ;)

Aina sie kirjotat miun nimimerkin väärin :jahas:

Mutta toki, voitaisiin ainakin keskustella gluteus maximusten oikea oppisesta kasvatuksesta. Heti sen jälkeen kun olen juonut itseni mukavaksi.

Nyt meinaa lentää laatta, no sama se leffa on ämpäri jalkojen välissä kuin ilman ämpärii.

Mä ottaisin Hupen, Jami2003:n ja Raskolnikovin. Ihan ensimmäisenä Huppe vedetään alasti, voidellaan oliiviöljyllä, puetaan pelkkään essuun ja lykätään hellan eteen. Sillä välin kun Huppe väntää sapuskat, juttelen Jamin kanssa henkeviä ja vähän vähemmän henkeviä ja siinä sivussa Raskolnikov heittää väliin jotain ihan vetelää läppää. Jokaiselle tietysti kori kaljaa ja perhekossu ja kaikki äijät savusaunan lauteille. Kukaan ei poistu ennen kuin kaikki on juotu.

Awwww, mä oon niin otettu. Ja tippaakaan valehtelematta Voimahousu ois ollu mun ykkösvalinta, koska ei ole ikinä avautunut houreisista postauksistani, joten turpaansaannin mahdollisuus moisen iltaman vietossa vähenis heti huomattavasti.

Pyssy lähtis messiin ku se on mulle olusen auki ja Sniffari, jota kohtaan tunnen outoa hengenheimolaisuutta ja seksuaalista vetoa.

Naisista ei oo niin väliks. Ne on semmonen riesa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom