Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näkisin että näillä mennään. Mistä tarpeeksi iso pöytä?!

inkku, ya-ya, Delgado, Ultimecia, kodari76, naksu, Cooper, MÖYKKYNEN, Vastizzz, Pandakarhu, Steffecent, Sukulaku, Kaapeli, DaVidum, Mur-Mur, afrolicious, varjoton, no-body, narrisonford, Chunky Monkey, Darvi, mskomu, S-kolmonen, Kopfschuss, carcayu, Peppe Halti, Ominous, jf1, Stagno, Zimpanssi, Disgust, Jerico, gaylord, pååtta, Naene, Dopey, reenailija, alppix, dammann, henki, ojr, NHB, aja_tollah, Mr.Muscle, mxm, gaylord, tikkuukko, Marinaadi, Heppi, -_Tane, tarkemo, Vurki, ibnz, iivili, Hippa, Lihatiski, Raineruf, Vee-ille

Varmaan joskus jo vastattu, mutta tällä hetkellä jos pitäisi valita kolme niin ne olis Jimmy Kimmel, carcauy ja sitten joko tst tai Ultimecia.
Tuo kolmas on hankala päättää kun pitää valita karhunmetsästys vs kosmiset jutut.

Mä lähtisin kenen kanssa vaa joka ei illanistujaisissa rupee puhuu rahkan kalorimääristä tai muutenkaa bodyhifistelystä. Se, että kollit on niin kovassa kunnossa riittää siitä aiheesta. :D Enemmistö vois kyllä olla mimmejä :whip:

Kun on pienissä, niin voi vastata vähän kysymyksen asettelun ohikin. Eli:

- Kaljanjuontiin: SerialLoser, Rankkuri ja henki :rock:
- Heatseekerin kanssa voitaisiin pitää harrastepäivä kaiken pörisevän ja paukkuvan parissa
- Judiksen kanssa voitaisiin käydä uusiksi WW2 saksalaisten osalta

:)

Näkisin että näillä mennään. Mistä tarpeeksi iso pöytä?!

inkku, ya-ya, Delgado, Ultimecia, kodari76, naksu, Cooper, MÖYKKYNEN, Vastizzz, Pandakarhu, Steffecent, Sukulaku, Kaapeli, DaVidum, Mur-Mur, afrolicious, varjoton, no-body, narrisonford, Chunky Monkey, Darvi, mskomu, S-kolmonen, Kopfschuss, carcayu, Peppe Halti, Ominous, jf1, Stagno, Zimpanssi, Disgust, Jerico, gaylord, pååtta, Naene, Dopey, reenailija, alppix, dammann, henki, ojr, NHB, aja_tollah, Mr.Muscle, mxm, gaylord, tikkuukko, Marinaadi, Heppi, -_Tane, tarkemo, Vurki, ibnz, iivili, Hippa, Lihatiski, Raineruf, Vee-ille
Hei, määki oon jonku listalla! Viimesenä tosin, en oo tulossa.

Kyllä se edelleen olisi raksakaarti, eli JimmyKimmel, Huppe, Samo, 69T, LoftYokel ja pari muuta jotka sinne aktiivisesti kirjoittelee kun ei jaksa muistella kaikkia nimimerkkejä.

Kyllä se edelleen olisi raksakaarti, eli JimmyKimmel, Huppe, Samo, 69T, LoftYokel ja pari muuta jotka sinne aktiivisesti kirjoittelee kun ei jaksa muistella kaikkia nimimerkkejä.

Joku rakennusaiheinen tietovisa pitäs järkätä jossa jokainenvoittas, kun kaikki ovat aina oikeassa. :lol2:
Palkinnoks ois kossua ja kaljaa.

Varmaan joskus jo vastattu, mutta tällä hetkellä jos pitäisi valita kolme niin ne olis Jimmy Kimmel, carcauy ja sitten joko tst tai Ultimecia.
Tuo kolmas on hankala päättää kun pitää valita karhunmetsästys vs kosmiset jutut.

Epäiletkö sinä, että karhunmetsästyksessä ei ole mitään kosmista?

Mä valkkaisin pelkän MissEvilEven ja voimahalailisin sitä pöydän alla.

Viettäisin mielelläni iltaa "Pakkisfrendieni" kanssa ja niiden kanssa, jotka jaksaa hölöttää kilpaa Pakkiksen irc-kannulla. :haart: :kippis1: Joko mennään?

Viettäisin mielelläni iltaa "Pakkisfrendieni" kanssa ja niiden kanssa, jotka jaksaa hölöttää kilpaa Pakkiksen irc-kannulla. :haart: :kippis1: Joko mennään?

Vaikken kuulukkaa toho ryhmää ni jos asuisit etelämpänä ni mentäs todellaki ;)

Vaikken kuulukkaa toho ryhmää ni jos asuisit etelämpänä ni mentäs todellaki ;)

Tuun khyl viikonloppuna sinne pääkaupunkiseudulle. ;) Kaikki kuuluu ryhmään, jotka tuntevat kuuluvansa siihen. :D

Liikaa jengiä. Mä en lähe mihinkää.

e. ainojoo se oli lainausmerkeissä, eli mä en onneks kuulu joukkoo. eiku

Mä voisin lähtee vahtimaan Daiinan daisukkeita ja juomaan kaljaa samalla. Oletan tietenkin että neiti D tarjoaa juomat, kun kuuluu korkeampaan palkkaluokkaan. hehe

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom