Keiden Pakkislaisten kanssa istuutuisit pöydän ääreen?

Tuun khyl viikonloppuna sinne pääkaupunkiseudulle. ;) Kaikki kuuluu ryhmään, jotka tuntevat kuuluvansa siihen. :D

Ai tuut?? Missä ja millon? Silloha sitä jaksais ehkä tullaki stadii, ku olis mahis nähä PUNTTIMIMMI.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Liikaa jengiä. Mä en lähe mihinkää.

e. ainojoo se oli lainausmerkeissä, eli mä en onneks kuulu joukkoo. eiku

Mä voisin lähtee vahtimaan Daiinan daisukkeita ja juomaan kaljaa samalla. Oletan tietenkin että neiti D tarjoaa juomat, kun kuuluu korkeampaan palkkaluokkaan. hehe

Älkäähän ny. Tietenki kuulutte messiin. Jokainen tuokoot omat juomansa. :D

Ai tuut?? Missä ja millon? Yöelämään toivottavasti.

Noh, työasioissa oon siellä, mutta illat vapaana. Lauantaina vois kai käyä jossain. :D

Älkäähän ny. Tietenki kuulutte messiin. Jokainen tuokoot omat juomansa. :D

Noh, työasioissa oon siellä, mutta illat vapaana. Lauantaina vois kai käyä jossain. :D

Fuck yeah? Millä mielellä liikentees?

Fuck yeah? Millä mielellä liikentees?

Kattoopi jos en simahda ennen aikojani. :D Sunnuntaina pitää kuitenki aamulla olla taas terässä. :lol2:

Jee voidaan kaikki lähtee helsinkii ryyppää ku Pikku D lupas tarjota!

Näkisin että näillä mennään. Mistä tarpeeksi iso pöytä?!

inkku, ya-ya, Delgado, Ultimecia, kodari76, naksu, Cooper, MÖYKKYNEN, Vastizzz, Pandakarhu, Steffecent, Sukulaku, Kaapeli, DaVidum, Mur-Mur, afrolicious, varjoton, no-body, narrisonford, Chunky Monkey, Darvi, mskomu, S-kolmonen, Kopfschuss, carcayu, Peppe Halti, Ominous, jf1, Stagno, Zimpanssi, Disgust, Jerico, gaylord, pååtta, Naene, Dopey, reenailija, alppix, dammann, henki, ojr, NHB, aja_tollah, Mr.Muscle, mxm, gaylord, tikkuukko, Marinaadi, Heppi, -_Tane, tarkemo, Vurki, ibnz, iivili, Hippa, Lihatiski, Raineruf, Vee-ille

Kappas, mut on valittu kanssa listaan vaikka ihan tuore tulokas olenkin. Aikamoinen kunnia, mistä lie olet nimen sinne napannut. Omaan pöytääni voisin haluta Delgadon, Vilun ja Jimmy Kimmelin näin nopeiden ensivaikutelmien perusteella. En osaa tätä perustella sen kummemmin, heidän postaukset ovat vaan osuneet silmään palstaa selatessa ja niiden perusteella varsin mielenkiintoiset keskustelut saataisiin varmasti käyntiin.

EDIT: Itse tulisin tottakai Spelimiehen suurpöytään ilomielin, monia mieleenjääneitä nimiä sieltäkin löytyy.

Niistä pakkislaisista keitä en oo ikinä livenä nähny, ottaisin tst:n, Rankkurin ja jonkun mamun jota voitais sit pilkata porukalla.

Niistä pakkislaisista ketkä oon livenä nähny en ottais ketään, ihan paskaa sakkia.

Vilun, Mölliskön ja Voimasuomen kanssa Raxin pöytään.

Toi olis kyllä ihan toteuttamisen arvonen idea. Voin lähtee, jos mölliskö ei oo kännissä ja jättää sähkökärpäslätkänsä kotio.

Omaan pöytääni voisin haluta Delgadon, Vilun ja Jimmy Kimmelin näin nopeiden ensivaikutelmien perusteella.

Saataisiin aika rauhassa varmaan dokata kaksin, kun Kimmeli koittais koko illan päästä nuoleen Delggiksen anusta

Kyllä se edelleen olisi raksakaarti, eli JimmyKimmel, Huppe, Samo, 69T, LoftYokel ja pari muuta jotka sinne aktiivisesti kirjoittelee kun ei jaksa muistella kaikkia nimimerkkejä.

Sama porukka mulla. Voisin lisätä Kanuunan Vilhon mukaan, että päästäis samalla kyydillä kotikonnuille takasin.

Sama porukka mulla. Voisin lisätä Kanuunan Vilhon mukaan, että päästäis samalla kyydillä kotikonnuille takasin.

Ehdottomasti ja sitten on se yksi kaveri jonka nimimerkki alkaa C:llä ja jota minä en osaa kirjoittaa ulkomuistista. ;) Ja varmasti vielä muitakin.

Ehdottomasti ja sitten on se yksi kaveri jonka nimimerkki alkaa C:llä ja jota minä en osaa kirjoittaa ulkomuistista. ;) Ja varmasti vielä muitakin.

Ilman mutta joo. Cryscythe tai jotain muuta helppoa. Procastinationilla on kans asiaa, muistaakseni ilmastoinnin parissa jäänyt mieleen. Pari kivitalomiestä etelästä vois kans mahtua samaan pöytään. Samoin Herra Miranol tietää maaleista ainakin paljon :) Onhan täällä tosi monta asiallista tyyppiä.

Saataisiin aika rauhassa varmaan dokata kaksin, kun Kimmeli koittais koko illan päästä nuoleen Delggiksen anusta
Ei oo ollut tapana enään toista kertaa saman tytsyn kanssa...:rolleyes:

SerialLoser, henki ja weak ainakin kaljan ääreen ja sit joku Pakkiksen Kaatopaikan naistenkarkotin, että saatais sonnien kanssa kipotella rauhassa.

Sit voitais pitää mamuketjun Adolf-osaston kanssa kesäkinkerit jossain mökillä PekkaSiitoin-tyyliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom