2g prodea per rasvaton painokilo, WTF
Aina suositellaan että bulkilla pitäis syödä about 2g protua per painokilo, mutta täälläki ku noita ihmisten ruokailuja lukee niin useampi vetää ainaki sen 3g per painokilo hyvänä esimerkkinä Hulkki, joka esim. vääntää melkeen 4g protua per rasvaton painokilo tai jotai tonneppäin eli mihin se 2g perustuu ja jos se on totta ni miksi yksi tämän palstan ravintoguruimmista jätkistä vetää tuplamällit. Moni on muistaakseni kirjoittanut että liika proteiini varastoituu fläsäks ja tämän nyt Matti Meikäläinen jo taitaa ymmärtää. Onko Hulkilla sitte vaa nii paljo kovempi tarve että täytyy niin paljo protua saada eikä keräänny fläsäks. Onha noita tietty muitaki ku Hulkki esim. minä syön varmasti ainkai 3-4g protua per rasvaton painokilo eikä oo pahemmi fläsää tullu. Tämä nyt on helppoa ku ei paina ku 61 kiloo, josta rasvaa? Itse nyt en ole hyvä esimerkki kun olen parhaassa kasvuiässä missä tarvitaan prodea paljon jo pituuskasvuun, mutta löytyyhän näitä, nyt vaan en muista. Voisiko joku selventää asiaa.
Veikkaan että vastaus on se että se 2g on se vähittäis määrä ja kovaa treenaavat kulkevat omia polkujaan. Eikös nyt, jokainen tosi pakkislainen treenaa 110 lasissa eli mitä täällä tuollaista 2g vaalimaan ku sitä ei kukaan noudata. Vai noudattaako. Ollaanko minä ja Hulkki ja monet muut tyhmiä häh (vitsi).
Taisin tässä käydä yhden miehen keskustelun, mutta ei se mitään. Eikun vastaamaan.
Jos tämä kysymys sotkee tämän threadin täysin ni modet voi poistaa koko roskan, mutta mielestäni tämä kuitenkin on ihan käypä kysymys tähän threadiin.