Oisko kellään hyviä ideoita kyykkytekniikan parantamiseen pumpissa?
Salilla teen kyykyt aina smithissa, joten silloin tekniikka pysyy parempana kun tanko on tuettu, mutta ilman sitä tuntuu että kallistun aivan liikaa eteen. Eli ts. polvet menee huimasti varvaslinjan yli. Pumpissa tahtikin on niin nopea, että senkin takia tekniikka kärsii. Pari kertaa olen tietoisesti yrittänyt parantaa asentoa, mutta olen melkein pyllähtänyt maahan. :(
Mun mielestä kaikista parasta tuohon tekniikan parantamiseen olisi se, että jätät vaan sen smithin pois, koska salilla sulla on kaikki aika maailmassa harjoitella ilman pumppituntisarjojen musan tuomaa painetta pysyä tahdissa. Eli ala tekee kyykkyjä ilman tukea, pyydä vaikka salis ohjaaja kattelemaan miltä sun kyykky näyttää. Näkemättä miten teet, en pysty itse neuvomaan sen enempää. Muistat vaan alottaa sen verran pienillä painoilla, että pystyt keskittymään itse tekniikkaan. Pakkikseltakin löytyy kyllä kyykkyketju, josta uskoisin löytyvän mm. tekniikkavideoita, joita matkimalla voit löytää oikeamman liikeradan. Tekniikkaharjoituksiin panostaminen kyllä kannattaa, eli ei muuta ku hommiin siitä :whip: