Kavereita pakkikselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Wintikka sanoi:
Heh, Mikellä oli aika hyvä lista, mun on on paljon pienempi:

Itse Demoni Mike
Sexy Tomi
Bullhogan, mestarini tällä hetkellä
Chd <- kynis
Andro <- naksuveikko
Yusu<- naksuveikko
Rintis <- lol
Richard75<- valtava
Opiskelija <- Einstein
Sumu
Niclas
JJJ<- valtava
Pmlats
Kakku
S225T <- Sammo kavereiden kesken
Hkuja
Phy73
MarkusH <- biisoni
Kahlaajalintu

Pakkikselta en pahemmin muijia tunnekaan. Tosin naaman huomioonottaen, se ei ole mikään ihme ;-)

Et sit kehdannu tunnustaa nähneesi mut. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omaa listaa on
Wintikka (vaikkei se kehtaiskaan myöntää)
Bullhogan
Bouncer (ex-duunipaikan ilopilleri)
siinäpä ne... no tietty ex-palstalaisista olis vielä Kami listan jatkona

Mike
Tomi
Bullhogan
Andro
Rintafile
Richard75
Opiskelija
Sumu
Niclas
JJJ
Pmlats
Kakku
Kahlaajalintu
ZannaZ
Faidra
Ironbutt
Rocket
Suni
Hulkki
Wintikka
Jussi76
Läissy
Odu
Jouni Virtamo
haaveri
Hapero
Hyzenthlay
GoA
Kattila
Late^
Ozie
Wilu

Voi olla et joitain unohtu

Mike sanoi:
Missäs välissä olemme tavanneet? Olen joitakin tavannut, mutta nimimerkki ei ole tullut kyllä asiaksi.
Ei tainnu nimimerkit tulla puheeksi. Toit mulle muutama viikko sitte avaruusruokaa siihen keskustan tuntumaan ensin harhailtuasi muhkeaäänisen sporttiekkerin kanssa bulevardilla ennen ku pääsit oikeaan osoitteeseen. Kyllä me siinä tovi samalla juteltiin henkeviä. Meijerillä sen jälkeen ollaan törmäilty muutamaan otteeseen.

JoAT sanoi:
*klips*
Vaasassa on varmasti paljon muitakin Pakkiksen lukijoita, ainakin Tikari tulee mieleen, mut eipä ole tullu tavattua.
:hyper: Meikä muistetaan ees jostain !
Ollaan mahdollisesti saatettu jossain nähdäkin, on Vaasa sen verran pieni paikka. Oon vaan armotta niin pieni hankihyttynen, ettei muhun kiinnitä huomiota :itku: . Ehkä jonain päivänä saan kauan kaipaamani lihakset... Pitäisiköhän kirjoittaa Joulupukille :jahas: .

She Devilin kanssa käyty kerran salilla, muita en oo tavannut.

Mike sanoi:
Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.

Tavattiin tänään Mike meijerillä, sulla oli tottakai pakkispipo päässä, muuten
en olisi välttämättä tunnistannut vaikka kuvan olinkin susta nähnyt.

Nämä olen tavannut/jutellut:
Kalimero
Maxmussel
Mike

Tunnistannut:
Ironbutt

DJacobs:n kanssa olen jutellut Mayorsin tiskillä kesällä. Ei varmaan silti olla kavereita.
Tomin kanssa käveltiin melkein nokat vastakkain kesällä Vallilassa Emk:lla. En usko, että meistä tuli kavereita. :D
Yanglei:n kanssa ollaan tehty piruutta yhdessä, kun olimme pikkupoikia. Ollaan yhä hyviä kavereita.

efuman sanoi:
Omaa listaa on
Wintikka (vaikkei se kehtaiskaan myöntää)
Bullhogan
Bouncer (ex-duunipaikan ilopilleri)
siinäpä ne... no tietty ex-palstalaisista olis vielä Kami listan jatkona

Et sitten kehdannut mainita tuntavani minua :jahas: vaikkei nyt silleen tunnetakkaan.

psali sanoi:
Tavattiin tänään Mike meijerillä, sulla oli tottakai pakkispipo päässä, muuten
en olisi välttämättä tunnistannut vaikka kuvan olinkin susta nähnyt.
Eihän mua kukaan tunne, kaikki luulevat että olen joku talon kokoinen norsu.

Tjaah... Enpä tunne täältä ketään, ainakaan tietoisesti. Tässä päivänä eräänä bongasin Tomin metrosta, oltiin samassa vaunussa. Mukana menossa oli myös Lapsikuoro Helvetistä. :)

Mike sanoi:
Eihän mua kukaan tunne, kaikki luulevat että olen joku talon kokoinen norsu.

Mun yks kaveri on nähny siut (se jolle veit sen monitorin), totes vaan että "Oli vähän pumpissa se siun tuttu!!?!?211"

:)

Kettään en täältä tunne IRL, mutta kunhan posti on kiikuttanut mulle Pakkis-pipon ja -paidan niin eiköhän niitä hihasta nykijöitä ala tulemaan (toivottavasti ainakin).

Timustaja sanoi:
Mitäs Mike eilen Tapiolassa oikeen oleili..? :eek:
Luulis että sinne ei vahingossa kuitenkaa eksy..
Karmivaa... :twilightzone:
Seuraavaksi: Vilma-liina, sinut on nähty eilen klo 18:30:47 paikallisen kuntosalin edessä. Päälläsi oli sininen talvitakki ja päässä kuppainen lippis. (Eri kuin edellisenä päivänä.) Juoksit kiireesti autoon, jonka rekisterinumero oli BIG-000 ja kaasutit tiehesi suunnaten keskustaan päin. Minne olit menossa?

Mike sanoi:
Pitäis varmaan laittaa pystyyn "Bongaa Mike" tredi.
2.10.2004 klo 10:00 - 11:00 välillä näin ohi ajavasta autosta sinut pysäköimässä Tampereella Kuninkaankadulle, selityksiä?!?! Stalker?

Mike sanoi:
Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.
HIHK! :D

Lisäks ainakin:
Colemanni
DJacobs
jiimanni
random
geisar

Olikos muita... En ainakaan muista.

Tikari sanoi:
:hyper: Meikä muistetaan ees jostain !
Ollaan mahdollisesti saatettu jossain nähdäkin, on Vaasa sen verran pieni paikka. Oon vaan armotta niin pieni hankihyttynen, ettei muhun kiinnitä huomiota :itku: . Ehkä jonain päivänä saan kauan kaipaamani lihakset... Pitäisiköhän kirjoittaa Joulupukille :jahas: .

She Devilin kanssa käyty kerran salilla, muita en oo tavannut.
Pitää varmaan perustaa Pakkiksen Vaasan porukalle joku tapaamis-systeemi. Siellä voidaan sitten juoda palkkaria ja vertailla kehitystä. ;)

Ei Vaasas opi tuntemaan hirveesti raudankolistelijoita jos käy vaan yhdellä salilla. Se on ainakin mun synti. Soska rulettaa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom