Kavereita pakkikselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pitäis varmaan raahautua joskus jonnekin miittiin, tosin siinä vois käydä niin, että porukka vaan katsois että mitä tuo täällä tekee. :)

Kyllä täällä pari tuttua pyörii, buuffitus ja kimmo. Eipä muita.

Hihkaisu...

Jees, eli 'hihkaistaan' nyt Mikelle, että olet tavannut minutkin :)... Viime kesänä Wolfilla olit tekemässä jotain tappokyykky/jalkatreeniä Colemannin kanssa ja kävin moikkaamassa.

Ite oon törmänny osaan porukasta siellä Tampere-miitissä ja sen lisäks on joitakin joitten kanssa pidän enemmänkin yhteyttä, mutta he tietävät kyllä ketä ovat.

Tuolla Tampere-miitissä tuli monia nähtyä, mutta ihan huonon muistinkin takia luettelen vaan ne joiden kanssa on tullu soiteltua, tekstailtua tai privailtua, niin ei tuu kellekään paha mieli... :jahas:

Timba79
ZannaZ
Faidra
NuuNuu

Vois tähän lisätä vielä kaks joiden kanssa oon pari privaa vaihtanu, ja nähny irl. Eli geg ja Tyrone. Jos nyt muisti petti ja jätin jonkun mainitsematta, niin hihkaiskaa.

Timba79 on näistä se jonka kanssa tulee enemmänkin pidettyä yhteyksiä. Senkin höpsö... :love:

Mä tunnen tietääkseni vain kaksi henkilöä:

T-Mies
ja
e0100184

Vaasassa on varmasti paljon muitakin Pakkiksen lukijoita, ainakin Tikari tulee mieleen, mut eipä ole tullu tavattua.

Powerhousu sanoi:
Timba79 on näistä se jonka kanssa tulee enemmänkin pidettyä yhteyksiä. Senkin höpsö... :love:

Jep jep... :kippis1: Täytyykin seuraavaa settiä ruveta suunnittelemaan... :rock:

On täällä pari tuttua muutenkin, mutta niihin on tutustuttu muuta kautta ja sitten tullut ilmi että täällä liikutaan. Porin suunnasta saattaa olla kavereita jotain voisin tuntea jos livenä törmättäisiin, kuten myös täällä Jyväskylässäkin asuvia...

muutama tuttu täällä pyörii..
Sale <---reenikaveri
Mr.Crowley (en varma nickistä)
sit pari muuta joitten nickiä en muista, tai en oo varma ^^

Sumu sanoi:
Ei tietenkään. Mä vaan tiedän sut. Hohohohoh :D

MITÄ HELVETTIÄ. *yleistä hämmennystä*

Ilmianna itsesi, vaikka sähköpostiini, heti! :whip:

lasikuitujeesus sanoi:
No niin, katsokaa ja ihailkaa:

- Kerran näin Hulkin bussissa ja toisen kerran asematunnelin S-marketissa

Tämä pelasti päiväni :D

Tavannut olen (lähinnä viime kesän Tuskan yhteydessä):

Anamaki :love: :D
Iivili
Gillyanne
Ironbutt
Inertia
Treenaisko
JJJ
PMLats
Tommih (ehkä..)

ja mahdollisesti joitakin Kuopion palstalaisia tietämättäni.

Drugsta sanoi:
Tavannut olen (lähinnä viime kesän Tuskan yhteydessä):

Anamaki :love: :D
Iivili
Gillyanne
Ironbutt
Inertia
Treenaisko
JJJ
PMLats
Tommih (ehkä..)

ja mahdollisesti joitakin Kuopion palstalaisia tietämättäni.

Olitko muuten siinä alueen ulkopuolella varjomiitissä? Itse törmäsin siinä portin ulkopuolella ainakin seuraaviin:

Inertia
Ironbutt
Treenaisko
JJJ
PMLats

Wintikka - Ilkeä hippo
Bullhogan - Jedimestari
Prof

Siinä ne tais ollakki

Latest posts

Suositut

Back