Kavereita pakkikselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
:curs: Mää en kyllä tuu ulos kaapista ennenkuin oon tarpeeksi iso :curs:

Tällaisena kynäniskana uskalla mihinkään miittiin lähtee...

Luultavasti täällä on ainakin yksi kamu ja sitten tuo VAIMO, jonka nikkiä en tunne :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vinyylipommi sanoi:
:curs: Mää en kyllä tuu ulos kaapista ennenkuin oon tarpeeksi iso :curs:
*klips*
Luultavasti täällä on ainakin yksi kamu ja sitten tuo VAIMO, jonka nikkiä en tunne :D
:offtopic: Tietääkö vaimo, et oot kaapissa? :D :piis:

Mike sanoi:
Pitäis varmaan laittaa pystyyn "Bongaa Mike" tredi.

Tuossahan olis ideaa :D Uusi harrastus korvaamaan vanha ja tylsä lintujen bongaus: BONGAA PAKKISLAINEN!

Oon tänä vuonna bongannu Miken jo ainakin American Dineristä, Wolfilta, rautatieaseman edestä ja Sammonkadulta liikennevaloista. Voittaako tällä jotain??

Eilen bongasin Coloradosta ainakin kolme metrisen MrMikeyn ja melkein puhuin sille. \o/

Lisäksi olen bongannut Tampereelta muutaman kerran Colemannin ja NuuNuun. Nuu-tappi-imurin olen myös tainnut joskus bongata Helsingin rautatieaseman laiturilta...

Ai niin. Bongasin alkusyksystä Kekkosen salin pukuhuoneesta.. alasti!! :jahas:

Pahoittelen tämän turhan ja älyttömän postauksen aiheuttamaa ärsytystä sekä myötähäpeää. Olen väsynyt :)

fish sanoi:
Tomi bongattu tänään Asematunnelista illalla johonkin aikaan.
Hohoo, näin jälkeenpäin kun miettii, niin tiedän kyllä kuka olet. Tai en tiedä nimeäsi, mutta sellainen sairrrraaan pitkä korsto käveli naispuolisen, vähän pienemmän korston kanssa vastaan, kun olin menossa 19.40 maissa K-Markettiin ostamaan suklaata. :)

Luulin nähneeni Miken tuskassa kun semmoinen iso korsto käveli vastaan mutta ei se sitten ollutkaan :)
- Luulo Mike
sitten näin muutaman tyypin Tuskassa joille en kuitenkaan ehtinyt jutella kun kaikki katosivat niin nopeasti.

Mie oon tavannu aika monta... hassua että suurin osa kavereista on nykyisin joko Pakkiksen kautta tulleita tai nykyisin pakkislaisia olevia... hmm... mä käännytän uusia pakkislaisia Mayorsin naisten pukuhuoneessa joka päivä...

Juha1 sanoi:
Luulin nähneeni Miken tuskassa kun semmoinen iso korsto käveli vastaan mutta ei se sitten ollutkaan :)
- Luulo Mike
sitten näin muutaman tyypin Tuskassa joille en kuitenkaan ehtinyt jutella kun kaikki katosivat niin nopeasti.
173cm ei kyllä ole minkään maan kielellä korsto. :D

Eipä taida olla täällä Kuopiossakaan kovin montaa aktiivi pakkis kaveria jotka tuntisin. Eli ei ole kavereita tullut tätä kautta.

o_virta sanoi:
Näin tänään salilla jonku potarin jolla oli pakkiksen paita päällä.
16-17 vuotias, lippis päässä ja teki keskitettyä hauiskääntöä hihattomalla paidalla ja tietty vatsalihaksia. Pistikö nuuskan loppureenistä huuleen?

Poislukien pakkis-risteilyn henkilöt olen tavannut/vaihtanut muutaman sanan:
-Tylerd
-Efuman
-Omna
-Iniz(joskus aikoinaan)
-DoDo
-Tomi

Tomi sanoi:
Hohoo, näin jälkeenpäin kun miettii, niin tiedän kyllä kuka olet.

Katseemme kohtasi, lämmin tuulahdus kävi läpi kehosi muuttuen pieneksi värähdykseksi niskassa kasvojeni jäädessä ikuisesti mieleesi... :love:

PS. pidetään tämä meidän välisenä salaisuutena :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom