Kavereita pakkikselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
En ole jutellut irl kuin fastin ja blacebon kanssa. Expojen jälkeen j0ona on sahannu minun jalat ja keijoillu kakoseen zein avustuksella :(

Sam225T, Treenaillaan yhdessä sillon kun jaksan herätä aamulla salille ;D
Suni ja Markus
Mike
Jouni Virtamo
Andro
Miksi
Zen

Joitain tyyppejä nähny/tunnistanu

Poser
Tomi

Lisäillään kun tavataan......

IRL olen tavannut
rantapantteri (ex-moppe) <- reenikaveri
Beasti <- muuten vaan frendi
Tyrone <- sattumalta tuli vastaan

Voi olla että enemmänkin, mutta tietämättäni.. Täällä keskellä-ei-mitään on kumminki aika pienet piirit että.. ?

Meinasi ihan unohtua RiQ ja Pro-Pain!

Mull mitää kavereit koskaa ollu eikä tuu olemaa.. Semmost se o ku käy vaa salilla..

No niin, katsokaa ja ihailkaa:

- Kerran näin Hulkin bussissa ja toisen kerran asematunnelin S-marketissa
- Ja kerran näin yökerhossa tyypin pakkispaita päällä

Eli kyllä tämä foorumi on tuonut vipinää meikäläisenkin sosiaaliseen elämään. :)

lasikuitujeesus sanoi:
No niin, katsokaa ja ihailkaa:

- Kerran näin Hulkin bussissa ja toisen kerran asematunnelin S-marketissa
- Ja kerran näin yökerhossa tyypin pakkispaita päällä

Eli kyllä tämä foorumi on tuonut vipinää meikäläisenkin sosiaaliseen elämään. :)

Joo-o, jätkä on selvästi vakoillu Hulkendaalia :D .

En mäkään tunne ketään henk.koht. Kun katsoo peiliin niin huomaa, että ei kukaan mitään ole menettänytkään.

meikäläisen lista on aika lyhyt ja ytimekäs kun pakkisristeilyn jättää pois.. vaikka laskis ketä on vaan nähnytkin vartin jossain ja vaihtanut muutaman lauseen.. tomi, winsu, faidra, kahlis, pulla, poser, odu, kattila, zii, latsi, jjj, narukäsi, markus, hippa, buttis miehineen... siinä kai ne, pari luultavasti puuttuu, pistetään lauantain piikkiin..

Ite en tunne kuin Maximillianin, ollut pitkään tsemppaaja/motivaattori ja luottoystävä. Noin 1.5 vuotta sitten kun oltiin vielä samassa duunissa, näin sen usein kirjottelevan tänne, ja naureskelin aina että "ei juma, miten se jaksaa..."

Nooh, tosin itse olin ennen addikti autohifi/tuning-forumeihin, joten se siitä "hypokreettisuudesta"...

Porkkanaraastin sanoi:
Twinlab tais käydä tuossa toisella lähellä olevassa salilla. melkee jo tuttavuutta :lol2:

Tuu joskus urheilutalolle treenaan! Oon yrittäny miettiä kuka oot, mutta en kyllä osaa yhdistää. Ollaanko me nähty joskus?

Salilla ei hankita kavereita, siellä reenataan ja koska punttihommat on elämäntapana, ei niitä kavereita hommata muuallakaan.. Tuliko selväksi...

Snif.. I'm so lonely

En harrasta kavereita...
Tosin ei näin pieneltä paikkakunnalta nii montaa treenaajaa löydy että joku niistä vahingossa tänne eksyis.

Ps. Mutta ilmotelkaa ihmeessä jos ootte täältäpäin. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom