Kavereita pakkikselta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Cloaca81, BigfatDynamo sekä Chaotic

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Risteilyllä tietty tuli aika moneen törmättyä, mutta noin muuten tällasten ihmisten kanssa tulee välillä törmättyä jossain:

ZannaZ
Pulla
Faidra
Emmah
Ällöpylly
aleksiL
AT

edit. ZannaZ siirretty listalla ylemmäs, ettei se tunne itseään huonoksi ihmiseksi... :)

Pakkotoiston kautta olen tutustunut Leelucky:yn, jonka kanssa tulee heitettyä juttua, suht säännöllisesti.

Leelucky sä oot asiallinen jätkä :).

noniin... pitkä lista luvassa:

Jatkuvuus

ja hänellekkään ole ikinä mitään sanonut, mutta tunnen vaan :)

Twinlab tais käydä tuossa toisella lähellä olevassa salilla. melkee jo tuttavuutta :lol2:

Humdidum, taas oma korteni kekoon ja kerron ketä tunnen/olen tavannut. Osa näistä seuraavaksi mainittavista ihmisistä on tuttuja, osa jopa hyviä ystäviä.

Mike, Tomi, Rintafile, Opiskelija, Wintikka, Ironbutt, JohnnyB, Batbug, Colemanni, Faidra, Zannaz, Persikka, Maiju, Richard75, Suni, MarkusH, DJacobs, Poser, Yusu, Niclas, Rocket, Jussi76, Bullhogan, Andro, JJJ, PmLats, Kahlaajalintu, Jylli81, Niina, Johan, BlackWhiteRose, Inkeri, Hippa, Fitnessgirl, man1ac, ZeiZei, Helie, Jonna83, Jouni Virtamo, hzero, lepex, Iivili, Metsälä.... Olis varmaan paljon muitakin, ei vaan millään jaksa muistaa, lista on pitkä.

Tietysti vois kiusallaan sanoa vielä seuraavaa: fish, mä tiedän kuka sä olet :evil:

edit: muutama nimi lisää

Viimeksi muokattu:
Mike sanoi:
Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.
Sumun mukana kävin kerran ihmettelemässä sinua silloin, kun vielä olit Non-Stopin ovella töissä. Tuli siinä jotain juteltuakin. Eli myös meikäläisen olet tavannut livenä. En tosin ihmettele, etten jäänyt mieleen. :D

Jylli81 sanoi:
Sumun mukana kävin kerran ihmettelemässä sinua silloin, kun vielä olit Non-Stopin ovella töissä. Tuli siinä jotain juteltuakin. Eli myös meikäläisen olet tavannut livenä. En tosin ihmettele, etten jäänyt mieleen. :D
Joo, sama pää kesät talvet, Jussi76 kanssa unohtui vaikka olen enemmänkin tekemisissä. Pitää lisäillä vain tonne.

Jaahas luetellaan sitten ketä mä oon irl tavannut, joitakin enemmän, toisia ohimennen esim. miiteissä.

Nta, Melly, Ironbutt, Tomi, Mike, Rintafile, Inertia, Pulla, Joona, Faidra, Emmah, NuuNuu, Leelucky, Kalimero, Sumu, Batbug, Sakael, ZeiZei, Colemanni, MBC78, Setae, Sakael, JJJ, PMLats, AT, AleksiL, Djacobs, Jussi76, Maxmussel, Hulkki, Johan, Vilma-liina, MillaMagia, Dogi, Dragon, Makew, Hippa, Willie, Rocket, Richard75, Kekkonen, Narukäsi, Lilith, Wendy, Metri, Gillyanne, Tiedz, Mariko, MarkusH, Late, Armageddon, AKT, Niina, Nina, Lepokatti, Kaitsu, Powerhousu, Kahlaajalintu, Geg, Afrodite, Jylli81, Blackwhiterose, Helie, Q.Bijou...

-edit- ei jaksa luetella, kenen kanssa oon enemmänkin tekemisissä, ko. henkilöt kyllä itse tietävät :)

En mäkään nyt kaikkia varmastikaan muistanut mainita... Mutjoo, aika monta on tullut tavattua... Varsinaisia "kavereita" onkin sitten vaikeampi alkaa sanomaan, luulen että ne joita pidän kavereina tunnistavat kyllä itsensä ja ne joita pidän vähemmän varmaan myös tunnistavat....... :rolleyes:

Sumu sanoi:
Humdidum, taas oma korteni kekoon ja kerron ketä tunnen/olen tavannut. Osa näistä seuraavaksi mainittavista ihmisistä on tuttuja, osa jopa hyviä ystäviä.

Mike, Tomi, Rintafile, Opiskelija, Wintikka, Ironbutt, JohnnyB, Batbug, Colemanni, Faidra, Zannaz, Persikka, Maiju, Richard75, Suni, MarkusH, DJacobs, Poser, Yusu, Niclas, Rocket, Jussi76, Bullhogan, Andro, JJJ, PmLats, Kahlaajalintu, Jylli81, Niina, Johan, BlackWhiteRose, Inkeri, Hippa, Fitnessgirl, man1ac.... Olis varmaan paljon muitakin, ei vaan millään jaksa muistaa, lista on pitkä.

Tietysti vois kiusallaan sanoa vielä seuraavaa: fish, mä tiedän kuka sä olet :evil:

Mutta missä on ZeiZei?! :eek:

mitvit?!mistä miiteistä ja risteilyistä te oikee puhutte :hyper: ite en tunne ku Freddyn..jonka kanssa tänne päätettiin rekisteröityä.. :D

Ajalta ennen palstaa tuttuja löytyy ainakin kaksi eli treenikaveri JiiTee ja pikkubroidi (Thor?)

Ainakin yksi sana vaihdettu:
Tomi
Mike
Jouni Virtamo
Kalimero
N.O.Kummonen
Pexxi
Raven
JJJ
MarkusH
ZeiZei
Olbe
Hulkki

Uskon nähneeni:
Djacobs
Ironbutt
Zannaz
Faidra
Rocket
Poser
PMlats
Inkeri
...

Mike sanoi:
Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.

Jauhot olen hakenut kahteen kertaan. :D

Täällä ei ole kuin 2 irl-tuttua. Kirjoittelevat sen verta harvoin, että enpä taida alkaa nimimerkkejä listaamaan.

Joona sanoi:
Risteilyllä tietty tuli aika moneen törmättyä, mutta noin muuten tällasten ihmisten kanssa tulee välillä törmättyä jossain:
Niin ja Jylli81:tä ei sovi unohtaa...

Tomin kanssa on pari kertaa nähty ja juteltu. Muita en oikeastaan tiedä. Kavereille oon kyllä pakkista mainostanut ja muutama on rekisteröitynyt tässä lähiaikoina.

Mayorssilla olis tarkoitus alkaa treenaamaan, niin eiköhän siellä sitten törmää pakkotoiston tyyppeihin :kippis1:

no yritän listata:

Leelucky
Andro
Mike
R75
Powerhousu
Dracone
Joona
Kekkonen
Kahlaajalintu
Inertia
ZannaZ