Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumun mukana kävin kerran ihmettelemässä sinua silloin, kun vielä olit Non-Stopin ovella töissä. Tuli siinä jotain juteltuakin. Eli myös meikäläisen olet tavannut livenä. En tosin ihmettele, etten jäänyt mieleen. :DMike sanoi:Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.
Joo, sama pää kesät talvet, Jussi76 kanssa unohtui vaikka olen enemmänkin tekemisissä. Pitää lisäillä vain tonne.Jylli81 sanoi:Sumun mukana kävin kerran ihmettelemässä sinua silloin, kun vielä olit Non-Stopin ovella töissä. Tuli siinä jotain juteltuakin. Eli myös meikäläisen olet tavannut livenä. En tosin ihmettele, etten jäänyt mieleen. :D
Sumu sanoi:Humdidum, taas oma korteni kekoon ja kerron ketä tunnen/olen tavannut. Osa näistä seuraavaksi mainittavista ihmisistä on tuttuja, osa jopa hyviä ystäviä.
Mike, Tomi, Rintafile, Opiskelija, Wintikka, Ironbutt, JohnnyB, Batbug, Colemanni, Faidra, Zannaz, Persikka, Maiju, Richard75, Suni, MarkusH, DJacobs, Poser, Yusu, Niclas, Rocket, Jussi76, Bullhogan, Andro, JJJ, PmLats, Kahlaajalintu, Jylli81, Niina, Johan, BlackWhiteRose, Inkeri, Hippa, Fitnessgirl, man1ac.... Olis varmaan paljon muitakin, ei vaan millään jaksa muistaa, lista on pitkä.
Tietysti vois kiusallaan sanoa vielä seuraavaa: fish, mä tiedän kuka sä olet :evil:
Hape sanoi:mitvit?!mistä miiteistä ja risteilyistä te oikee puhutte ite en tunne ku Freddyn..jonka kanssa tänne päätettiin rekisteröityä.. :D
Mike sanoi:Enempää ei äkkiseltään tule mieleen, joku joka on mut tavannut, vois hihkasta, olis kiva katsoa montako tyyppiä on tullut nähtyä.
Niin ja Jylli81:tä ei sovi unohtaa...Joona sanoi:Risteilyllä tietty tuli aika moneen törmättyä, mutta noin muuten tällasten ihmisten kanssa tulee välillä törmättyä jossain: