Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jos ei kauhee läski niin tottakai saa olla ilman paitaa. mun mielstä vaikka sisätiloissakin, mut ravintolaan paita päälle ja vähän hienompiin paikkoihin. ihme porukkaa ku alkaa valittaa, kun joku kävelee kaupungilla ilman paitaa.

Minä olen sitä mieltä että kaupoissa ja muissa julkisissa sisätiloissa ne paidat päälle. Mutta jos esim. kävelen kesähelteellä kaupungin läpi, niin eipä sitä paitaa tule päälle laitettua ja suoraan sanottuna vitut välitän siitä pitääkö joku junttina vai eikö pidä.

Ja mitä tulee sukat ja sandaalit yhdistelmään, niin pidempää lenkkiä tehdessä hiertää paljon vähemmän jos on esim. ohuet varrettomat sukat jalassa, mieluusti kuitenkin ilman juuri sen hengittävyyden takia.

kropasta riippumatta aina yhtä pellen näköistä jos huitelee kaupungilla tai julkisissa tiloissa ilman paitaa,eri asia on työmiehet ja ne jotka vaikka lenkkeilevät fillaroivat,luistelevat yms.

Minä olen sitä mieltä että kaupoissa ja muissa julkisissa sisätiloissa ne paidat päälle. Mutta jos esim. kävelen kesähelteellä kaupungin läpi, niin eipä sitä paitaa tule päälle laitettua ja suoraan sanottuna vitut välitän siitä pitääkö joku junttina vai eikö pidä.

Ja mitä tulee sukat ja sandaalit yhdistelmään, niin pidempää lenkkiä tehdessä hiertää paljon vähemmän jos on esim. ohuet varrettomat sukat jalassa, mieluusti kuitenkin ilman juuri sen hengittävyyden takia.

lähes 100% samaa mieltä....

joten kun kuljen kaupungilla ilman paitaa ja pidän sandaalien kanssa sukkia olen kait sitten totaali juntti (jonkun mielestä) mutta ei tottapuhuen kiinnosta paskaakaan jos joku on minusta tuota mieltä :)

Samaa mieltä monen muunkin kanssa, torilla/rannalla/terassilla/ulkona muutenkin voi ihan hyvin olla ilman paitaa, sisä ja julkisissa tiloissa sitten vaatteet kiltisti päällä.

Samapa tuo miten juntilta näyttää joidenkin mielestä, itse en näe siinä mitään junttia jos on kuuma ja haluaa vähän helpottaa oloa.

Samapa tuo miten juntilta näyttää joidenkin mielestä, itse en näe siinä mitään junttia jos on kuuma ja haluaa vähän helpottaa oloa.

Niinpä ja mikä onkaan parempi tapa ottaa aurinkoa kun ulkona käveleminen? Ja paita päällä auringon ottaminen on vähän helvetin hankalaa, eikä sitä viitsisi paikallaankaan maata koko kaunista päivää kun voi muutakin tehdä. ;)

Näille paidattomille tarzaneille kysymys: Eikö teitä kiinnosta ollenkaan otta muita ihmisiä huomioon?

Kärjistetty esimerkki tähän väliin. Pakkislainen X perustaa threadin "Kännipäissä seinälle kuseminen, siistiä vai nou?" Sinne sitten muutama nokkela kirjoittaa, että hän ainakin kusee kännissä mihin haluaa, eikä kiinnosta ollenkaan jos se jotakuta häiritsee. Ahdasmielisiähän sellaiset ovat, jotka eivät ymmärrä tätä mainiota toimintaa!

Tässäkin threadissa nähdään, että suuri osa ihmisistä pitää paidatta heilumista julkisella paikalla tyhmänä toimintana. Jos sinua ei kiinnosta ollenkaan mitä muut ihmiset ajattelevat sinusta ja tekemisistäsi, voisit miettiä asiaa uudestaan. Jokaisellahan nyt on toki oikeus tehdä niinkuin haluaa, mutta muiden ihmisten huomioon ottaminen kuuluu hyviin tapoihin. Jos oma päättelykyky ei riitä tätä tajuamaan, kannattaa luultavasti hyväksyä se, että on huonokäytöksinen juntti.

Sille paidattomuudelle on omat paikkansa, tokihan rannalle, lenkkipolulle ja pihalle hommiin sopii mainiosti paidatta huhkaminen, mutta ottakaa nyt sinne julkisille paikoille mennessänne huomioon muut ihmiset. Suvaitsevaisuutta pitää olla, mutta jos sitä kaipaa, olisi syytä myös ottaa muut ihmiset huomioon.

Se oman navan ympärillä pyöriminen käytöstavat ja muiden ihmisten huomioiminen unohtaen on nimenomaan sitä junttiutta.

Aiheeseen sen enempää kantaa ottamatta, taitaa olla vaan ihan joku länsimaalainen juttu, että jos aurinko porottaa niin heti kaikki vaatteet pois. Eikös jossain aavikoilla jengillä ole vaikka minkälaista vaaleaa kaapua päällä, eikä paljasta ihoa näy ollenkaan? Ei ainakaan iho pala, eikä tule auringon pistosta.

Sitten itse aiheeseen. Itseäni ei haittaa paidattomat kulkijat, kunhan sisätiloissa pidetään paidat päällä.
Itse en voisi ilman paitaa kyllä kaupungilla tallailla, tuntuisi jotenkin junttimaiselta

En tiedä mitä shaaleja ihmisillä on paitoina, jos perustelevat sen pois ottamista julkisella paikalla sillä, että on kuuma. Onko se hirveän vaikeaa pukeutua tilanteen mukaan? Pistättehän te talvelläkin säähän sopivat kuteet päälle. Vaalea, hieman paksumpaa kangasta oleva väljä t-paita kyllä pitää ihmisen ennemminkin viileämpänä verrattuna paidattomuuteen.

Tietenkin jos ainoat paidat ovat ihoon liimautuvia karhu-t-paitoja, on asia eri, mutta silloin henkilön junttiutta ei liene edes tarpeen kyseenalaistaa.

Kyl tässäkin keskustelussa, toi metsäläis-mentaliteetti paistaa jengin kirjotuksista. Näyttää siltä, että kun asiat menevät mahdollisimman käytönnöllisesti, ja pääasia kun itellä mahdollisimman mukava fiilis, eli paskat siitä mitä muut ajattelee... Eli ei oteta muita huomioon pätkääkään. Ja edelleen olen sitä mieltä, että tää paidattomuus ja sukkahomma elää vahvemmin kehän ulkopuolella...

En tiedä mitä shaaleja ihmisillä on paitoina, jos perustelevat sen pois ottamista julkisella paikalla sillä, että on kuuma. Onko se hirveän vaikeaa pukeutua tilanteen mukaan? Pistättehän te talvelläkin säähän sopivat kuteet päälle. Vaalea, hieman paksumpaa kangasta oleva väljä t-paita kyllä pitää ihmisen ennemminkin viileämpänä verrattuna paidattomuuteen.

Tietenkin jos ainoat paidat ovat ihoon liimautuvia karhu-t-paitoja, on asia eri, mutta silloin henkilön junttiutta ei liene edes tarpeen kyseenalaistaa.

:worship: :worship:

Ja edelleen olen sitä mieltä, että tää paidattomuus ja sukkahomma elää vahvemmin kehän ulkopuolella...

Enkä minä yhtään ihmettele miksi tälläisten kommenttien kirjoittajia KEHÄN SISÄPUOLELLA pidetään :david: .

Vaikka olen turusta niin paita pysyy kaupungilla päällä.

Kyl tässäkin keskustelussa, toi metsäläis-mentaliteetti paistaa jengin kirjotuksista. Näyttää siltä, että kun asiat menevät mahdollisimman käytönnöllisesti, ja pääasia kun itellä mahdollisimman mukava fiilis, eli paskat siitä mitä muut ajattelee... Eli ei oteta muita huomioon pätkääkään. Ja edelleen olen sitä mieltä, että tää paidattomuus ja sukkahomma elää vahvemmin kehän ulkopuolella...

Hmm... Aloitajahan tuntuu edustavan varsinaista eliittiä :D

Nykyään tuntuu olevan outoa, jos joku läpsäyttää paljain jaloin kävellä vaikka pyörätiellä jne... ensin katotaan normaalisti ja sitten ku huomataan, että hetkinen kaverihan käyttää jotain "omaa oikeuttaan" ja läpsyttelee epähygieenisesti paljain jaloin, niin seuraava katse tuleekin jo suunnilleen, niin että suuntana tulisi olla ehketi tuo niin läheinen Niuvanniemi.

Onneksi itse en ole ielä tuolla tasolla, että voisin alkaa arvostelemaan muitten tekemisiä (kun tuskin ne minun yli kävelee ilman paitaa tai kenkiä). Mutta toivottavasti jos joskus näin käy, että alan avautumaan joka helevetin kissan paskasta, mikä on sattunut jäämään tielle, ymmärrän mennä peilin eteen ja miettiä, että onkohan nyt tarpeellista.

Onneksi ne kehätiet on tehty varoittamaan meitä metsässä asuvia olentoja lähestyvästä sivistyksestä.

Suomi on ollut ja tulee olemaan jeesustelijoiden luvattu maa, jossa saadaan olla kateellisia toisille ja muistetaan kytätä muitten tekemisiä, vaikkei ne oikeasti koskaan koskettaisi omaa elämää pennin vertaa. Luodaan mielipiteitä ja "pelisääntöjä" lauman mukana, kun se jonkun mielestä nyt vaan on sattunut olemaan oikein tai väärin.

Tätä ei siis ollut tarkoitettu threadin aloittajalle, vaan noin yleisenä kommenttina.

Terveisin, paljain jaloin vapaa aikoinaan läpsyttelevä juntti :rock:

Meillä täällä kehän ulkopuolella kaikki kävelee ilman paitaa, karhun lippis päässä ja vyölaukku lonkalla :david: . Suosittelen vierailua joskus sen kehän ulkopuolella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom