Hullupaviaani
Banned
Edes minä en ole niin ääliö että kaupungissa kulkisin ilman paitaa. Sen sijaan housuitta monesta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
helppoa elämää jos tässä on jonkun pahin huolen aihe
Minä olen sitä mieltä että kaupoissa ja muissa julkisissa sisätiloissa ne paidat päälle. Mutta jos esim. kävelen kesähelteellä kaupungin läpi, niin eipä sitä paitaa tule päälle laitettua ja suoraan sanottuna vitut välitän siitä pitääkö joku junttina vai eikö pidä.
Ja mitä tulee sukat ja sandaalit yhdistelmään, niin pidempää lenkkiä tehdessä hiertää paljon vähemmän jos on esim. ohuet varrettomat sukat jalassa, mieluusti kuitenkin ilman juuri sen hengittävyyden takia.
Samapa tuo miten juntilta näyttää joidenkin mielestä, itse en näe siinä mitään junttia jos on kuuma ja haluaa vähän helpottaa oloa.
En tiedä mitä shaaleja ihmisillä on paitoina, jos perustelevat sen pois ottamista julkisella paikalla sillä, että on kuuma. Onko se hirveän vaikeaa pukeutua tilanteen mukaan? Pistättehän te talvelläkin säähän sopivat kuteet päälle. Vaalea, hieman paksumpaa kangasta oleva väljä t-paita kyllä pitää ihmisen ennemminkin viileämpänä verrattuna paidattomuuteen.
Tietenkin jos ainoat paidat ovat ihoon liimautuvia karhu-t-paitoja, on asia eri, mutta silloin henkilön junttiutta ei liene edes tarpeen kyseenalaistaa.
Ja edelleen olen sitä mieltä, että tää paidattomuus ja sukkahomma elää vahvemmin kehän ulkopuolella...
Kyl tässäkin keskustelussa, toi metsäläis-mentaliteetti paistaa jengin kirjotuksista. Näyttää siltä, että kun asiat menevät mahdollisimman käytönnöllisesti, ja pääasia kun itellä mahdollisimman mukava fiilis, eli paskat siitä mitä muut ajattelee... Eli ei oteta muita huomioon pätkääkään. Ja edelleen olen sitä mieltä, että tää paidattomuus ja sukkahomma elää vahvemmin kehän ulkopuolella...