Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onks sun mielestä junttimaista pitää sukkia tarrasandaalien kanssa? Nää on mielipide asioita.
Tuohon terasilla ilman paitaa oloon, niin eikös se ole kielletty muistaakseni ainakin Porissa ja Tampereellakin?En mä nyt ehkä esim. ostoksille lähtiessä tms. sisäympäristössä ilman paitaa kulkisi, mutta jos kruisii kaupungissa fillarilla, käy lenkillä tai vetää parkkiin johonkin terassille, puistoon tai rauhallisempaan paikkaan ulkona (ihan kaupungissakin) niin ketä se haittaa.
Näyttää ihan hiton tyhmältä ihan sama mikä kunto. Toki ymmärrän että pitää sitä coolina jos on jo valmiiksi se vyölaukku ja paksu kultaketju&suomileijonat ja muu pakollinen tilpehööri
Olen kyllä käynyt rantalomalla, vieläpä enemmänkin kuin kerran Lähinnä tarkoitin tässä Suomen olosuhteita. Oisko sekin ok, susta jos jengi painelis sokoksella kalsarit jalassa, koska on aika kuumailma..? Eli kun tulee kuumailma niin sen nimissä voidaan tehdä tällasasia asioita joita ei muuten tulisi tehtyä?
joopa joo. Esim etelaranskassa taitaa helleraja olla +40. Sita ennen on kylla tyurha kavella ilma paitaa, paikallinen poliisi kylla korjaa pois.
Eli siis törmäsit lähes 100% varmuudella meihin, jos tämä tapahtu helsingissä. itelle on todellakin normaalia että kuletaan ilman paitaa "kylillä" koska oon pienestä kylästä kotosin ja täällä kaikki kulkee ilman paitaa :D tosin mullakin oli paita siellä kalja kassissa että kun tuli kylmä/ mentiin kauppaan yms. nii vedin toki paidan päälle.Huppe sanoi:Tuosta tulikin mieleeni kun käveltiin tuossa viikonloppuna kävelytietä niin poikaporukka meni sitten kaljakassien kanssa jotain puistoa kohti. Keskimmäisellä oli tiukka ja hyvin treenattu kroppa kun taas reunimmaiset olivat "ei-treenanneita" ja toisella oli ihan kaljamahakin. Keskimmäinen oli ilman paitaa ja reunimmaisilla oli paidat. Ajattelevaista ja oikea-oppista, kuitenkin johtuen tästä suomalaisesta kulttuurista, tuli sellainen mielikuva että onpas "pröystäilevä" kaveri tuo keskimmäinen. Ei omaan päähäni mahdu tuo paidatta liikkuminen kaupungilla, ei sitten ei mitenkään vaikka olisi minkälainen kroppa tahansa.
Pitääkö 99% ihmisistä mun karvoja epäesteettisenä :itku:I
Sitä en kyllä ymmärrä, että jos on oikeesti karvanen ja lihava niin eikö sitä yhtään osaa ajatella, että 99% ihmisistä pitää ko. ulkomuotoa epäesteettisenä, joten voisi ajatella myös kanssaeläjiä.
Hmmm.. Itekki oon monesti miettiny miks ei talvella näy porukkaa kaupungilla ilman paitaa..Eli kun tulee kuumailma niin sen nimissä voidaan tehdä tällasasia asioita joita ei muuten tulisi tehtyä?
No mitä junttimaista siinä on? Et varmaan oo käynyt missään rantalomalla ikinä koska siellä varmaan menisit ihan sekasin kun kaikki kävelee kaupungilla ilman paitaa nauttii auringosta.
Hmmm.. Itekki oon monesti miettiny miks ei talvella näy porukkaa kaupungilla ilman paitaa..