Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
Mulle oli ihan uusi juttu, että joku voi ärsyyntyä mun pukeutumisesta. :confused:

Mutta olisihan se pitänyt tajuta.
Että pukeutumalla osoitamme kunnioitusta kanssa eläviä kohtaan. Niinhän se oli.

Jatkan siis samassa asussa.

Ja täytyy tunnustaa vielä yksi juttu, ennenkuin lähden salille.

Olen vääntänyt kyykkypaskat julkiselle paikalle ja käynyt ilman paitaa kaupassa toistuvasti. Alan myös kaljuuntua... pitäiskö laittaa pipo päähän, ettei kukaan loukkaannu?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta onko se kuumalla viileintä olla ilman paitaa? Siinähän palaa iho. Luulisi, että joku löysä t-paita tai joku tooga voisi olla vilpoisempi hepene. :)

Nooh, juntilla on helpompaa. :) Ei tartte välittää mistään jeesusteluissa ja miettiä onko se nyt soveliasta kulkea ilman paitaa. Ja junttina olo EI tarkoita sitä ettei muita otettaisi huomioon. Totta kai kaupoissa, tungoksessa jne vedetään paita päälle mutta ei sen takia että paidatta kulkeminen olisi junttimaista. Tartteeko sitä aina välittää siitä mitä muut ajattelevat?
Ja kertoisko joku mitä vikaa junteissa on?
Hienostelut vittuun! :piis:

Edelliselle postaajalle tämä. Voit sä sanoa itseäsi myös moukaksi jos se tekee sulle paremman olon. Tottahan se oma perse on tärkein, mutta lue sinäkin vaikka koko ketju alusta läpi.

Portugalissa (O'Porto) tuli pikkasen noottia kun treeneistä kuljettiin lähes 40 asteen helteessä hotellille ilman paitaa. Katolinen maa kun on niin ihmiset eivät oikein sulata vartalon paljastelua julkisella paikalla. Suomessa se paita tavallisella kaupungilla pyörähtelyllä pysyy kyllä päällä, mutta festarit/mehujuhlat saattavat kyllä tehdä poikkeuksen tähän.:kippis:

Ite en ole paidatta kun kotipihassa ja toki rannalla, myös joskus työpäivän jälkeen autoon mentyäni otan paidan pois. Ajan kyllä aika syrjä teitä että kukaan ei nää, eli en varmaan ole juntti :rock:
mutta eipä minnuu haittaa jos ihmiset paidatta kadulla kävelee.

Itse en ole paidattomana ulkona lähinnä kuin omalla pihalla.

Paidattomuus julkisilla paikoilla herättää näköjään kyllä kumman voimakkaita tunteita. Tästä threadistä tuli mieleen se, kun kovimpien helteiden aikaan käväisin kaupassa ja kassajonossa takanani tuli mies shortseissa ja ilman paitaa. Päästyään kassalle, tämä pyyteli myyjältä anteeksi paidattomuuttaan ja selitteli pitkään, miten vaimo käski mennä kauppaan ja heti. :D Jäi vain mieleen, kun itse en kokenut tuota paidattomuutta mitenkään outona tai erityisen mauttomana. Enemmänkin tuo selittely oli outoa.

Jahas, ilmeisesti kaikki muut on niin täydellisiä että ottavat aina muut ihmiset huomioon, eivätkä tee mitään muita ihmisiä ärsyttävää :D
Helvetti, on se hienoa että on niin täydellisiä ihmisiä että ne tietävät mistä minä esim. ärsyynnyn ja ottavat sen huomioon.

Voi jeesus sentään. 'Muiden ihmisten huomioon ottaminen', ei kai joku oikeasti väitä että ihmiset käyttäytyvät kaupungissa käytöksen kultaisen kirjan mukaan.

Eikö suvaitsevaisuus sitten ole toisten huomioon ottamista? Ai niin, eihän se tietenkään ole :D

Inska, voi sitä ainakin yrittää käyttäytyä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

-edit. Ei mitään, ei kai sitä juntilta voi odottaakaan sivistynyttä käytöstä. Mutta ne voitaisiin kaikki pyrkiä keräämään vaikka Keravalle.

Inska, voi sitä ainakin yrittää käyttäytyä. Mikä siinä on niin vaikeaa?

-edit. Ei mitään, ei kai sitä juntilta voi odottaakaan sivistynyttä käytöstä. Mutta ne voitaisiin kaikki pyrkiä keräämään vaikka Keravalle.

:worship: :worship: Voisin avustaa muutossa:)

Öö, juntiksi arvosteleminen/haukkuminen on siis sivistynyttä ja suvaitsevaa käytöstä, kuten myös itsensä pitäminen muita parempana on sivistynyttä ja epäitsekästä käytöstä. Okei, ei mulla muuta :D

Tuota tuota... Kyllä mä pidän itseäni näitä paidattomia tarzaneita parempana ihmisenä pukeutumisen suhteen. Vai viittaatko itseesi tuolla?

Anteeksi Inska kultapossusein jos nyt otit henkilökohtaisesti tähän threadiin kommentointini, lupaan myötäillä mielipiteitäsi jatkossa.

Mun pitäis selkeesti alkaa käyttää enemmän hymiöitä kun otin ilmeisesti niin henkilökohtaisesti tämän :lol2:

Kun noita aiempia viesteja luin, niin siellä oli niin paljon ristiriitaisia kommentteja samoilta kirjoittajilta, että voin jatkossakin ottaa paidan pois helteellä sopivassa paikassa kapungissa ilman huonoa omatuntoa.

Se on muuten aina yhtä jännä huomata, miten ne ensimmäinä asioista huomauttavat ja valittavat ihmiset on niitä 'suvaitsevampia'...

Nooh, juntilla on helpompaa. :) Ei tartte välittää mistään jeesusteluissa ja miettiä onko se nyt soveliasta kulkea ilman paitaa. Ja junttina olo EI tarkoita sitä ettei muita otettaisi huomioon. Totta kai kaupoissa, tungoksessa jne vedetään paita päälle mutta ei sen takia että paidatta kulkeminen olisi junttimaista. Tartteeko sitä aina välittää siitä mitä muut ajattelevat?
Ja kertoisko joku mitä vikaa junteissa on?
Hienostelut vittuun! :piis:

Samaa mieltä. Mutta meidän toki pitää hyväksyä myös muut mielipiteet, varsinkin hygienian takia usein on hyvä käyttää monissa paikoissa vaatteita (esim. salilla ym.). En mäkään töissä olisi ilman paitaa. Pitää kuitenkin muistaa myös että vaatteiden päätehtävä on lämmittää. Eli jos ei häpeä kroppaansa ja tarkenee, niin miksi ei saisi olla vähissä pukeissa? Sen takia että jonkun jupin mielestä se on junttimaista tai esim. vähemmän "eurooppalainen tapa"? Mä olen yleensä vähemmän trendikkäissä kuteissa ja/tai vähissä vaatteissa ettei vaan kukaan luulisi että olen juppi! ;) Tai no oikeesti syy on se, että vähäpukeisena tai rennoissa kuteissa on miellyttävämpi olla imo kuin muotivaatteissa, puvuissa tms.

Älkää ottako herneitä nenään. Jokaisella on mielipiteensä. :piis:

:offtopic: Jos kaikkien suomalaisten pitäisi olla lämpimällä kelillä ilman paitaa, niin ei olisi suomessa enää n. luokkaa 60% ylipainoisia...Löysät vaatteet joilla voi piilottaa paskat syömiset ja inaktiivisuuden pitäisi kieltää, tai niistä pitäisi maksaa erillistä veroa :)

No kyllä minä tuon kupuni upean paljastan aina tilaisuuden tullen. Mutta empä metrossa/kaupassa tms. julkisessa paikassa porhastele ilman paitaa. Mutta esim. Kävelytiellä voin ihan hyvin tallustaa ilman tuota hikeä lisäävää vaatetusta. Enkä tajua miten se voi jotakuta sitten muka niin paljoa vaivata?
En ainakaan mitään junttimaisuutta siinä näe.

Toisaalta eipä tuo sekspäkki näykään et kait mä oon sen takia oikeutettu kävelemään vaikka munasillaan :D

Jos kaikki Hollywoodin miestähdet alkaisivat kulkemaan kaduilla ilman paitoja niin siitä syntyisi melko varmasti ja melko nopeasti muotivillitys. Tämän villityksen saavuttua Suomeen alettaisiin paitoja riisumaan enemmän kaduilla. Myös siellä kehän sisällä.

Puoliksi :D

rafael, ynnämuut "paita päälle ja heti!" -ihmiset on ehkä katkeria ja kateellisia ihmisiä ja siks on elämän ja kuoleman kysymys: "et kun mä en viitti mahani takia niin kukaan muukaan ei saa olla paidatta julkisilla paikoilla". mua se ei ainakaan häiritse yhtään ja on oikeastaan tosi mukavaa katsella hyvännäköisiä tyttöjä vähissä vaatteissa. eikä sillä ole mitään tekemistä käytöstapojen kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom