Kaupunkiolosuhteissa ilman paitaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Vargas
  • Aloitettu Aloitettu
Eikös tuo kevyehkö kenkämalli ole tehty ihan sitä varten, että jalka saa hengittää?(Sisätyö uskoakseni asia erikseen.)
EI ole. Uskotko puhetta vai tuonko jalan haisteltavaksi?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän ketjun voisi näppärästi yhdistää "Helsingin asuinalueet" keskusteluun, eli missä tulee sanomista paidattomuudesta, missä ei. Tuskin sitä Zyskowiczin Benkku Strindbergin tessulla kovin hanakasti rintakarvojaan esittelee (eikä lienee varaakaan), mutta meillä pahamaineisissa lähiöissä sitä voi joko olla ilman paitaa tai vaikka topparotsissa keskellä kesää, eikä kukaan katso vinoon. Moinen vapaamielisyys ei tietenkään ole kaikkien mieleen.. :D

Edit: Itse toki pukeudun AINA korrektisti Itä-Helsingin kansallispukuun: Salihousut, kivipesty farkkurotsi, vitsikäs t-paita, purjehduskengät sekä F1-lippis. (unohtamatta salihousujen lahkeiden päälle vedettyjä tennissukkia..) ;)

Arabimaissahan on saatanan kuuma,ei ne sielläkään alasti kulje.
Eli kyllä se valkoinen kaapu päällä on helteellä toimiva asu.

joo, no en kaupungilla ilman paitaa kulkis.

eri asia kun esim tulee reenaamasta, niin on kiva antaa kesän kuivattaa ja vähän ottaa aurinkoo siinä ennen ku menee julkisiin kulkuvälineisiin, pysäkillä sit paita päälle.

Oisko kuitenkin tilanteenmukainen pukeutuminen tärkeintä? Mun mielestä on ihan ok jos joku painelee ilman paitaa vaikkapa jossain lähiössä tai pientaloalueella helteillä, mutta kaupungin keskustassa se ei nyt ehkä oo ihan näyttävintä. Oli sitten hieltä haiseva sikaläski tai MM- tason pikajuoksija.

Samaa mieltä. Ja myös tuonne metroon, en voisi kuvitella näkeväni paidattoman miehen metrossa(/dösässä/sporassa)... no, ainakin saa tilaa itselleen, sen lähelle tuskin mennään istumaan.

Keskustassa en siis haluaisi nähdä alastomia ylävartaloita (en kyllä julkisissakaan), mutta sitten on mielestäni ihan yksi hailee miten ihmiset muualla pukeutuu. Naapurissa asuu nuori mies perheineen, olen usein sen kanssa samaan aikaan pihalla pihahommissa. Mukava mies, vaihdamme kuulumiset ja jatkamme askareita. Nyt kun oli tosi kuuma, se teki kivihommia paidatta. Kun saavuin paikalle se tervehti ja kipasi hakemassa paidan. Ihmettelin hetken ja totesin että ehkei ne kaikki miehetkään viitsi hillua paidatta jos muita on paikalla, vai oliko se joku kohteliaisuus. Musta kyllä omalla pihallaan saa pitää tasan mitä huvittaa.

rannalla, puistossa paidattomuus ok.. mut keskel kaupunkia, kaupoissa, julkisissa kulkuneuvoissa, terasseilla EI !

Samaa mieltä

Kerran olin hesess syömässä ja sinne tuli eräs mies ilman paitaa, ei sekään ole kovin fiksu paikka ilman paitaa olla. Kyllä toiste ruokailua pitäis sen verran ajatella, et ruokapaikkoihin laittaa paidan päälle.

Olin viime viikolla pankissa 3 aikaa. Pankki oli täynnä. Hiki virtasi. Hermot olivat kireällä ja sitten saapuu 17v kundi ilman paitaa istumaan viereen ja haisemaan. Lisäksi sillä oli t-paita kyllä kädessä, jolla se sitten alkoi tuulettelmaan.

Onneksi tuli vuoro lähes samantien minulle, niin eipä tarvinut alkaa ihmettelemään, mutta kyllä vähän ihmetytti että onpas porukalla pokkaa.

Ainakin naiset mieluusti ilman paitaa vai onko jollain sitäkin vastaan?

Oon muutes huomannu kuin oma vaatetus vaikuttaa mihin naiset kattelee. Mulle menee yleensä näin:
1. Pitkät housut ja paita->naiset kattoo silmiin
2. Lyhyet shortsit->naiset kattelee johonkin navan alapuolelle
3. Paitakin vielä veke->naiset kattelee muualle

Ellit voi kommentoida, muista ei niin väliä!

Ainakin naiset mieluusti ilman paitaa vai onko jollain sitäkin vastaan?

Oon muutes huomannu kuin oma vaatetus vaikuttaa mihin naiset kattelee. Mulle menee yleensä näin:
1. Pitkät housut ja paita->naiset kattoo silmiin
2. Lyhyet shortsit->naiset kattelee johonkin navan alapuolelle
3. Paitakin vielä veke->naiset kattelee muualle

Ellit voi kommentoida, muista ei niin väliä!

Kyllä se varmaa riippuu aikalailla mitä sieltä paidan alta löytyy et katteleeko mihin suuntaan :D Ja joillekin se on vaa mahdotonta kattoa, koske se koetaa jotenki syntisenä :D Mä kyllä varmasti katson ihan häpeilemättä jos kundilla on hyvä kroppa ja se hengailee ilman paitaa :rolleyes:

Ite kävelen sinne sun tänne ilman paitaa - ja farkkushortseissa :D itseleikatuissa. En tietenkään kaupungilla tai muitten seurassa. Ja saaristossa tietenkin aina ilman paitaa vaikka ihmisiä olisikin enemmän.

Tottakai ilman paitaa voi kaupungilla olla,kuhan muistaa kauppoihin sen päälle laittaa.Eilen oli yks herra ravintolas syömäs ilman paitaa,pikkusen vitutti.Olis pitäny käydä mainittemas...ite ku söin sivistyneesti pakkiksen numeroitu paita päällä :)

Onhan se vähän juntin näköistä olla kaupungissa ilman paitaa. Mutta ei siinä mitään, ei mulla mitään juntteja vastaan ole. Niitä ihmisiä en voi käsittää jotka tuijottaa "voi vittu mikä jätkä" -ilmeellä ku joku(yleensä vähän reenatumpi) mies pörrää ilman paitaa julkisella paikalla, tai parhaassa tapauksessa heittää jotai haistattelu-läppää ohi kuljettuaan. Sit ymmärrän et ahistaa jos joku menee tyyliin aurinkorasvaisena ja hikisenä ravintoloihin tai kauppoihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom