EI ole. Uskotko puhetta vai tuonko jalan haisteltavaksi?Eikös tuo kevyehkö kenkämalli ole tehty ihan sitä varten, että jalka saa hengittää?(Sisätyö uskoakseni asia erikseen.)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
EI ole. Uskotko puhetta vai tuonko jalan haisteltavaksi?Eikös tuo kevyehkö kenkämalli ole tehty ihan sitä varten, että jalka saa hengittää?(Sisätyö uskoakseni asia erikseen.)
Itse olen ainakin vasta Suomessa nähnyt kyseistä toimintaa (vaikka Suomi muuten kiva paikka onkin
Oisko kuitenkin tilanteenmukainen pukeutuminen tärkeintä? Mun mielestä on ihan ok jos joku painelee ilman paitaa vaikkapa jossain lähiössä tai pientaloalueella helteillä, mutta kaupungin keskustassa se ei nyt ehkä oo ihan näyttävintä. Oli sitten hieltä haiseva sikaläski tai MM- tason pikajuoksija.
rannalla, puistossa paidattomuus ok.. mut keskel kaupunkia, kaupoissa, julkisissa kulkuneuvoissa, terasseilla EI !
Oltiin kaveriporukalla pitserian ulkopuolella syömässä pitsaa ilman paitoja. :(
Oon kai sit juntti.
Ainakin naiset mieluusti ilman paitaa vai onko jollain sitäkin vastaan?
Ainakin naiset mieluusti ilman paitaa vai onko jollain sitäkin vastaan?
Oon muutes huomannu kuin oma vaatetus vaikuttaa mihin naiset kattelee. Mulle menee yleensä näin:
1. Pitkät housut ja paita->naiset kattoo silmiin
2. Lyhyet shortsit->naiset kattelee johonkin navan alapuolelle
3. Paitakin vielä veke->naiset kattelee muualle
Ellit voi kommentoida, muista ei niin väliä!