Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuolla parhaat huomautukset threadissa muutama teini kertoi hengailevansa kaupungilla ilman paitaa. Mikäs on täällä yleinen mielipide asiasta? Itse pidän asiaa todella junttimaisena, omaat sitten millaisen kropan tahansa...
No mitä junttimaista siinä on? Et varmaan oo käynyt missään rantalomalla ikinä koska siellä varmaan menisit ihan sekasin kun kaikki kävelee kaupungilla ilman paitaa nauttii auringosta.
Kaikenmaailman rimpulat ja läskit voi kävellä ilman paitaa ja kukaan ei sano mitään, mutta auta armias jos omaat vähääkään lihaksikkaamman kropan nii jopas oot leuhka ja itseäs täynnä oleva heppu :(
Täällä suomessa ei olla totuttu siihen, että ollaan vähillä vaatteilla jos on kuuma ja aurinko paistaa.
Kaikenmaailman rimpulat ja läskit voi kävellä ilman paitaa ja kukaan ei sano mitään, mutta auta armias jos omaat vähääkään lihaksikkaamman kropan nii jopas oot leuhka ja itseäs täynnä oleva heppu :(.
En mä nyt ehkä esim. ostoksille lähtiessä tms. sisäympäristössä ilman paitaa kulkisi, mutta jos kruisii kaupungissa fillarilla, käy lenkillä tai vetää parkkiin johonkin terassille, puistoon tai rauhallisempaan paikkaan ulkona (ihan kaupungissakin) niin ketä se haittaa.
Ja jos haittaa niin so not. Onhan se ihan kauheeta. Mennään saunaan alasti vieri viereen, mutta auta armias kun näkyy joku kaupungissa +30 helteessä ilman paitaa. Kauheaa, alastomuus on syntiä.
Rannalla voi olla ilman paitaa sekä uima-altaalla. Kaikkein junteinta mitä voi tehdä on olla ilman paitaa kaupungilla, vielä juntimpaa ehkä jos on farkkusortseissa (ilman paitaa) ja tästä vielä pykälän juntimpaa että mahan päällä on vyölaukku.
Rannalla voi olla ilman paitaa sekä uima-altaalla. Kaikkein junteinta mitä voi tehdä on olla ilman paitaa kaupungilla, vielä juntimpaa ehkä jos on farkkusortseissa (ilman paitaa) ja tästä vielä pykälän juntimpaa että mahan päällä on vyölaukku.
Pikkusen eri asia toi saunajuttu, jol ei oo tän aiheen kanssa mitään tekemistä. Ihan täysin rinnastettavissa olevat jutut? hohhoijaa..
Öö, kummassakaan ei ole siis kyse alastomuudesta ja siihen suhtaumisen eroista eri tilanteessa? Ok.
Siis ei voi olla totta :lol2: Ihme stressiä jengi repii, jos joku on ilman paitaa kaupungilla, voi kauhistus :D Varmana se kuvittelee itestään liikoja kun pitää tuolleen pullistella. Kuuma ei tietenkään voi olla
Mieluummin ilman paitaa kesällä olen, musta paljon oksettavampi näky on kainaloista ja selästä ihan litimärkä ihoon liimautuva paita. Hajuhaitatkin tällaisella paidalla ovat hiukan eri luokkaa :urjo: Jos ilman paitaa oleva ihminen aiheuttaa :urjo: reaktion, niin miten ihmeessä pystytte rannalla liikkumaan, silmät kiinni jonkun talutettavana vai? :D Ja miten se, että ollaan kaupungisssa, yhtäkkiä muuttaakin asian?
Suurimpana syynä itse ainakin näen joko kateuden tai suomalaisille niin tutun ajatuksen: "Mikä vittu toiki luulee olevansa" ;)
Edit: Aika hyvin näyttää mielipiteitä olevan tästä asiasta, 14 kertaa katsottu ketjua ja 13 vastausta, jonkin sortin ennätys?
Sori mä en ehkä selittäny tarpeeks tarkasti. Alastomuuteen suhtautumisesta eri tilanteissa? Mun mielestä ei voi mitenkään rinnastaa näitä asioita: Ollaan saunassa alasti ja ollaan kaupungilla ilman paitaa? Kysymyshän on ihan eri tilanteesta... Siis alkuperäinen kysymys oli, että mitä mieltä olette ilman paitaa kaupunki olosuhteissa olemisesta? Ja mainitsit , et hui kauheeta ollaan saunassakin alasti...
Hahaha niin perinteinen duunariluukki. Yliruskettunut mies, farkkushortsit ja kauppa.
No en mä nyt tyhmä ole, mutta voisitko sä jo perustella miksi se on junttimaista?
Mä kun tossa jo perustelin miksi se ei ole musta junttimaista jos ei mennä sisätiloihin.
Mun mielestä siinä ei ole isoa eroa. On täysin suvaittua mennä saunassa esim. vieraan samaa sukupuolta olevan ihmisen viereen alasti istumaan, mutta muussa tilanteessa se paljas yläkeho on aivan kauheeta? Musta tossa on selvä ristiriita.Vaikkakin se on eri tilanne. Mikä siitä tekee niin junttimaista juuri kaupungissa, vaikka ollaan muuten niin sinut alastomuuden kanssa. Eikö kyse ole edelleen siitä alastomuuteen suhtautumisesta.
Siis repiikö joku oikeasti pelihousunsa jos pyöräilee tai käy lenkillä kaupungissa ilman paitaa, istuu puistossa ilman paitaa tai kävelee ylipäätänsä kävelee kapungin halki ilman paitaa.
Mutta joo, mä lähdenkin tästä nyt tontille, siellä saan vielä tänä iltana istua alasti verannalla saunan jälkeen ja juoda oluen olematta juntti.