Ihan hyvin on alkanut. Nyt oon lukenut markkinoinnin kirjan 2 kertaa, laskiksen 2, organisoinnin 2, matikkaa käyn läpi, ja kansiksen oon lukenut nyt tällä lukukerralla 3kertaa. Nyt on sellanen muutos lukemisessakin, että mä yritän samalla tehdä noita entisiä tehtäviä, ja opetella yhtäaikaa, ja luen useampaa kirjaa joka päivä, tällähetkellä menossa kansantalous ja organisointi, ettei tuu liian pitkiä välejä lukukerroille.
senlisäksi nyt noita vanhoja kokeita oon treenannu, ja tosiaa matikka on selkiytynyt. Valmennuskurssille ilmottautumista en ole vielä tehny, mutta mulla on kaksi kurssivaihtoehtoa, mistä 90% varmuudella menen toiseen
e: täytyy sanoa, että nyt on elämän ehdottomasti kovin motivaatio tähän, ja oikeesti on löytäny sen mielenkiinnon kunnolla, että kirjoja itseasialla lukee todella mielellään, eikä kokoaikaa mieti tyttöjä, viinanjuontia, autoja, autoja, moottoripyöriä, autoja, naisia, vaan pystyy 100% keskittymään siihen mitä lukee, ja laskentatoimi on ehdoton suosikki, sitä jaksaa kyllä päntätä aamusta vaikka iltaan asti, se on hyvä kirja. kansantaloustiede samaten, vaikka etukäteen vituttaa se aineistokoe siitä. matikka on haaste, ja mä tykkään haasteista, kyllä nyt pystyy senkin varmasti hanskaamaan. markkinoinnista en niin perusta, mutta kyllä sekin menee, johtamisen kirjan alku on vähän takelteleva, mutta sivulta 20 eteenpäin kirja on todella mielenkiintoista.