Mitenkäs jatkuu muitten tänvuoden kauppikseenpyrkijöitten luvut?
Itse ollut nyt aika kipeenä tässä pari-kolme päivää, ja viimeviikko oli helvetillisen kiireinen ja rankka, onneksi ei samanlaista tulekaan ihan pian, oon aika hyvin onnistunut puuhaamaan kesätyöt siten, ettei ne häiritse valmistautumista, alotin jo nyt, ja firmasta joustetaan.
Valmennuskurssi-ilmottautuminen lähti viime torstaina menemään, tosin laskua ei ole vielä näkynyt postiluukussa, ja kurssia ootan innolla. Nyt tänään on jo vähän parempi olo, ja sen kunniaksi, kun on taas elämä voitolla, pystyy taas ihan täysipainoisesti lukemaan. Motivaatiokin tuntuu kasvavan vaan päiväpäivältä. Kokeeseenkaan ei ole kuin 4kk enää, toisaalta pelottaa helvetisti, toisaalta.. oon sitä jo 7kk ootellut, ja valmistautunut.
Saas nähdä miten tässä nyt käy. ;)
Iha suhteellisen hyvin on mun mielestä asiat kuitenkin uponnut nuppiin. Strategia&johtaminen tuntuu oikein hyvältä, kansantalous ja laskis samoin, matikka ei niinkään, mutta kyllä ne lineaariset optimoinnit ja joustolaskut kulkee, rutiinia vaan lisää, ja markkinointi. no se on mulle arvoitus..