Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitenkäs on muilla lukemiset edistyneet? Nyt tuli ittel ainaki semmone vaihe, ettei oikeen jaksa kiinnostaa. Mielenkiinto/aika menee liiaks täällä pakkiksella viihtymiseen
Minkälainen on muuten toi markkinoinnin kirja teidän mielest? Jotenki mun mielest tuntu vaikeelt ja et edellinen kirja olis muka ollut paljon helpompi.
Mä ainakin pidän tosta markkinoinnista, mielenkiintosta luettavaa ja tulee sellasia *ahaa* -elämyksiä aina välillä.
Lyhyesti: suurin osa on intrassa salasanojen takana tai tietyillä laitoksilla sieltä ostettavina saatanallisina paperiprujuina. Apua? Ei. Suurin osa luentomateriaaleista on tilkettä, jotta saadaan rahastettua reppanoita.Seuraavaa ajattelin kysyä joltain kauppatieteilijältä: onko teidän kurssien luentomonisteita netissä nähtäväillä, ja oisko sellasten ettimisestä ja opiskelusta mitään apua pääsykokeisiin?
Mutta vielä on päättämättä se, että pudotanko kuitenkin lappeenrannan pois, että saisi 2 ensisijaisuuspistettä joensuuhun yhden sijaan.
Helsinki mulla ei tuu kysymykseen korkean hintatason vuoksi, tampereella ei ole mun mielee olevaa pääainetta, turku ei nappaa, oulu on ihan helvetin kaukana, tosin serkku asuis siel, ni oispaha ainaki yks tuttu kaupungissa, ja lappeenrannassa on suomen halvin bensa. Tai paremminkin siellä on mua kiinnostavana seikkana raja niin lähellä, että venäjän vuosiviisumi lähtee samantien hakuun, jos sisäänpääsykirje kolahtaa postiluukusta.