Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Omallaki kohalla on alapää trimmattu nykyisin "aikuisviihteen" alalla tunnetun neidin toimesta..pakko myöntää, et noi pirunsarvet kaverin yläpuolella on saanu moneltaki eri taholta kiitosta :thumbs: Tähä tää maailma o menossa...enne riitti pelkkä iso kalu...¨

edit: piti sanoo, et vaakamambon askeleiden hallinta...jotenki lipsahti..

Pakko oli nostaa tää vanha (ehkä kaikkien aikojen yksi parhaista) ylös, mutta tuli vaan mieleen (saattaa olla todella :wanha: ), että miksei TOMI sun avatarissa lue :

SHAVING PRIVATE RYAN

Anteeksi :nolo:

Hiukset lähti aika vauhdilla, hartioilta aika lyhyiksi ;) Eipä ollut vuodenajalla mitään merkitystä ton kanssa, ajattelin vain että 13kk kasvatus saa riittää. Kyllä siinä kaverit katsoivat vähän pidempään kun kadulla tuli vastaan, oli aika dramaattinen muutos.

Kassikarvat kerran ajettu. Tuli vedettyä jollain käsikäyttöisellä pelillä, kait parran ajoon tarkoitettu. Halpa hotellin peli, ei todellakaan mikään kallis ja tekninen vempain. Päivän oli ihan siisti, mutta sitten alkoi verestää kun kutitti niin maan perkeleesti. Tuskin oli edes käytetty peli, koska pussissa oli vielä kun sen käsiini sain.

Kainalokarvat tällä hetkellä yhtä kitukasvuiset kuin etiopialaisen lihakset. Vähän yrittää puskea, mutta aika avuttomia ovat. Pitäisi kait ajella pois.

Rintakarvoja jos olisi, niin en varmasti ajaisi pois.[sarcasm]Olisi aika :david: fiilis kävellä sellaisten kanssa rannalla tiukan penkkihauis session jälkeen [/sarcasm]

Pakko kysyä ku en hätäsellä selauksella löytäny... että millä te pallikarvat oikeen poistatte?
Vastataan ny ite kyssäriinkin: Naama ja kainalot aina sileenä!!!

Jeme sanoi:
Pakko kysyä ku en hätäsellä selauksella löytäny... että millä te pallikarvat oikeen poistatte?
Vastataan ny ite kyssäriinkin: Naama ja kainalot aina sileenä!!!

Mach3 täällä on kovasti kehuttu

:offtopic: Siis onko totta että isot raavaat miehet ajelee oikeesti säärikarvansa :zzzz: Kyllä ton pallinkarvojen yms. karvojen ajon ymmärtää jotenkin, mutta että SÄÄRIKARVAT!! Eikö se oo vähä niinq naismaista :david: (nyt siis puhun ns. "normaaleista punttaajista", en kisa potareista)

kerran tuli kokeiltua kuumavahaa sääreen:D
Yksi liuska riitti. Sattui ihan simona

twinlab sanoi:
:offtopic: Siis onko totta että isot raavaat miehet ajelee oikeesti säärikarvansa :zzzz: Kyllä ton pallinkarvojen yms. karvojen ajon ymmärtää jotenkin, mutta että SÄÄRIKARVAT!! Eikö se oo vähä niinq naismaista :david: (nyt siis puhun ns. "normaaleista punttaajista", en kisa potareista)

Tomilla ei ole (tai ainakaan ollut) säärikarvoja, joten niiden ajelu on varma miehuuden merkki :D

Enpä muuten ole säärikarvoihin koskenut terällä. Voisi olla aika alaston olo ilman noita paria hassua karvaa (?).

thymorg sanoi:
Tomilla ei ole (tai ainakaan ollut) säärikarvoja, joten niiden ajelu on varma miehuuden merkki :D
Mä hiutaisen kesäisin 2-3 kk välein jalkakarvat poikki ja pinoon ihmissusiefektin välttämiseksi. Slarban varren ja shiny disco ballssit ajelen pari kertaa viikossa. :rock:

Vaimo halusi leikata ni sheivasi rinnan, selän, ja boltsit, parran leikkasin itse.
Sääriin enkä käsiin aio koskea.

twinlab sanoi:

Hääää. Miesten kiharaiset säärikarvat on seksikkäät. (Vaikka kaikki muut karvat eivät olisikaan) Jättäkää vaan vähän sitä ihmissusiefektiä. :kuola:

Rrau!

Ajattelin, että marraskuun lopulla, kun on "vuodessa kroppa kuntoon" projekti valmis, niin ajan rintakarvat ja otan oikein kunnon valokuvat. Noloa, jos joku tulee keskeyttämään, kun olen posliinina ja voideltu kasvirasvalla. Voisi kuulla ehkä jälkeenpäin... ;)

Aika paha, kun jalkakarvat näkyy selvästi. Jos ajaa rinnan, niin karvaiset jalat on jotenkin groteskin näköiset. Onneksi selkä on karvaton. :rock: Ja päälaki. :rolleyes:

esni sanoi:
Hääää. Miesten kiharaiset säärikarvat on seksikkäät. (Vaikka kaikki muut karvat eivät olisikaan) Jättäkää vaan vähän sitä ihmissusiefektiä. :kuola:

Rrau!

Rrrau ! ;)
Kädet ja jalat on hyvä olla karvaiset, selkä ja rinta ei.
Parta on hyvä ajaa pois ja hiukset pitää lyhyenä.
Mä tykkään mun puoliapinastani :kuola: . :lol2:

esni sanoi:

Rrau!

Uuu-jeah! Karvat miehillä käsissä, jaloissa ja rinnassa on jees, muualta mieluiten pois. Kaikkialta muualta ;)

Rintakarvat ja babyface :kuola:

Joku on varmaan ottanut selvää: onko se nyt niin, että sheivaaminen EI KIIHDYTÄ karvankasvua? Olen aika karvainen jo muutoinkin, että pientä rajaa kannattaisi pitää siellä täällä sheivauksen kanssa, jos se vielä kiihdyttää (siis karvankasvua).

Faktaa pöytään!

luumu sanoi:
Joku on varmaan ottanut selvää: onko se nyt niin, että sheivaaminen EI KIIHDYTÄ karvankasvua? Olen aika karvainen jo muutoinkin, että pientä rajaa kannattaisi pitää siellä täällä sheivauksen kanssa, jos se vielä kiihdyttää (siis karvankasvua).

Faktaa pöytään!

Periaatteessa ei kiihdytä. Niinkuin aiemmin selitin jo, karvan kasvu ei nopeudu, karvoilla on oma elinikä, hiuksilla pisin. Mutta kun ajat karvat pois, niin ne uudet karvat ovat hyväkuntoisia kaikki, eivät vanhoja karvoja. Siksi tuntuu, että karvojen kasvu kiihtyy ja tulisi paksumpia tilalle. Tilanteen "normalisoituminen" saattaa kestää kauemmin.

:offtopic: Taidan kuulua Gillyannen ihannemiehiin. Unohti varmaan mainita lihaksikkaan ja tiukan kropan, jota mulla ei ainakaan vielä ole. :D

Gillyanne sanoi:
Rintakarvat ja babyface :kuola:

Hah, toihan on lähes yhtä yleinen kombinaatio, kuin minun vaimonhyväksymiskriteerit: ;)
- Mulatti
- 17 v
- Akateemisesti koulutettu
- Fitness-kilpailija
- Seksuaalisesti aktiivinen (vain minulle)
- Nöyrä
- Pirteä ja kotona viihtyvä

Ei oo vielä kukaan täyttänyt 4 kriteeriä enempää... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom