Karvoista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kynis
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by just4fun
auts! genitaalikarvat kerran vahasin, se sattui, mutta kyllä oli kauan karvat poissa. ehkä se on sen arvoista.. jaloista vahalla varmaan kannattais ottaa, mutta mä en vielä jalkoja ole jaksanut siistiä. tarvis pari tuntia kun sais joka helvetin paikan jalasta repiä sileeks kun noita karvoja kasvaa polvitaipeessakin :rolleyes:

just4fun oletko mies vai nainen?

ajattelin vaan et miehillä voi pikkasen sattua enemmän noitten jalkakarvojen vahalla poisto :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by punttiantti
Tänään nelosella 22:00 4D: Karvoja siellä, karvoja täällä. (Hair, There and Everywhere)

Olin juuri tulossa ilmoittamaan samaa. Kohtahan tuo alkaa, pitää katsoa, ellei parikyt minuuttia sitten otettu 6mg melatoniinia vie voittoa. :)

Originally posted by Lars
Eipä ollut ihmeellinen ohjelma.

No ei todellakaan! Häijyn näköisiä tosin ne kaksi "naista" joilla parta kasvaa paremmin kuin mulla.. erityisesti se sirkuksen johtaja, jolla myös kasvon muodot, nenä ja silmät hyvin miehekkäät.. luulin häntä ensiksi mieheksi. Nooh, oppia ikä kaikki..:(

Originally posted by Lars
Eipä ollut ihmeellinen ohjelma.

No ei todellakaan! Häijyn näköisiä tosin ne kaksi "naista" joilla parta kasvaa paremmin kuin mulla.. erityisesti se sirkuksen johtaja, jolla myös kasvon muodot, nenä ja silmät hyvin miehekkäät.. luulin häntä ensiksi mieheksi. Nooh, oppia ikä kaikki..:(

Viiittu. Nyt tarviis vähän neuvoja kokeneemmilta sheivareilta. :)
Eilen sheivasin pitkästä aikaa karvat pois. Jaloista vetelin ensin hiustentrimmauskoneella suurimmat ja sitten viimeistelin mach3:lla. Tänään on etureiden yläosaan ilmestynyt pirusti punaisia pisteitä ja sänki kutittaa pirusti. Miten välttää tuo ihon ärsyyntyminen? Viikon päästä ajattelin kyllä kokeilla kuumavahalla vetäistä niin eipähän sänki kiusaa ihan heti.

Omista kokemuksista voin sanoa, että toi on se "ekan kerran" juttu. Muistat vaan käyttää tarpeelliset parranajogeelit sun muut vastaavat siinä, ni seuraavalla kerralla ei ole läheskään samanlaista jälkeä, vaan ihan sileät sääret joilla voit mennä vaikka mainostaan Nad's:iä :thumbs:

Originally posted by PattiPete
Viiittu. Nyt tarviis vähän neuvoja kokeneemmilta sheivareilta. :)
Eilen sheivasin pitkästä aikaa karvat pois. Jaloista vetelin ensin hiustentrimmauskoneella suurimmat ja sitten viimeistelin mach3:lla. Tänään on etureiden yläosaan ilmestynyt pirusti punaisia pisteitä ja sänki kutittaa pirusti. Miten välttää tuo ihon ärsyyntyminen? Viikon päästä ajattelin kyllä kokeilla kuumavahalla vetäistä niin eipähän sänki kiusaa ihan heti.
Kuulostaa siltä, että olisit ajellut vastakarvaan ja jättänyt rasvaamatta ajelun jälkeen? :confused:

Terve mies kokeilee melkein kaikkea.

No otin tukanleikkuukoneen käteen ja aloin puuhastella. Rintakarvoissa olikin ajaminen, aivan kuin olisi lammasta kerinnyt.

Myös selkä itse ajettuna sai minussa esiin akrobaatin. Tunti siinä meni puuhatessa. No nyt saa repiä kaksin käsin paidan pois päältä kun pieni jarrusänki tuli.

Mutta ihan kai kokeilemisen arvoinen juttu.

Arvaistkohan koittaa vahalla repäistä rintakarvat...

Tämä kaikki tapahtui iltamyöhään, vaimo aamulla katsoi mua sängyssä oudosti, laittoi lasit päähän ja katsoit uudestaan... totesi nauraen, "olet sä pimeä".

Originally posted by TheSami
Tämä kaikki tapahtui iltamyöhään, vaimo aamulla katsoi mua sängyssä oudosti, laittoi lasit päähän ja katsoit uudestaan... totesi nauraen, "olet sä pimeä".
Ikäviä nämä yhden hymiön postit, mutta: :lol2:

Originally posted by Phat
Kuulostaa siltä, että olisit ajellut vastakarvaan ja jättänyt rasvaamatta ajelun jälkeen? :confused:

Juuri näin menettelin. Eli kaikki päin vittua? Minkälaista rasvaa pitäisi käyttää?

Mitenkäs sitä sinkkumies saisi ostettua vahaushommeleita? "Niin siis tyttöystävällenihän vain..." ;)

Originally posted by zyk
Mitenkäs sitä sinkkumies saisi ostettua vahaushommeleita? "Niin siis tyttöystävällenihän vain..." ;)

Höh. Marssii kauppaan ja lätkäisee vahauskamppeet tiskiin, eikä sano sanaakaan.

Höh. Marssii kauppaan ja lätkäisee vahauskamppeet tiskiin, eikä sano sanaakaan.

Mulkoilee vaan epäilyttävästi myyjää. Ok, kuulostaa hyvältä

Originally posted by zyk

No voi hirmuista. Miehethän eivät missään tapauksessa saa huolehtia hygieniastansa. ;)

Juuri näin menettelin. Eli kaikki päin vittua? Minkälaista rasvaa pitäisi käyttää?
Joo pitkin vittua meni, eli vastakarvaan ajelu vetää karvan juuren ylös jolloin tuppi nousee ihon pinnalle ja siihen tulee se punainen näppy (kohonnut tuppi joka helposti myös tulehtuu). Apteekin peruskosteusvoide ajaa ajelun jälkeisen kosteuttamisen tarpeen. Ei siis mitään oikeaa rasvaa vaan hydrogeeliä. :)

Originally posted by zyk

Osta hämäykseksi terveyssiteitä niin kuin pahat pojat leffassa...

Teineinä aikanaan oltiin minä ja 3 kaveria citymarketin kassalla ja kaikilla oli puolen litran cokis ja kortsupakka, kolmannen kohdalla kassan pokka petti ja se sanoi että "kovin on samanlaiset ostokset pojilla"

Ihmettelen niitä pallien ja meisselin ajelijoita...kuinka usein niitä pitää oikeen ajaa? Ite kerran putsasin pallit ja meisselin kokeilumielessä. Parin päivään päästä oli sellanen sänki että tyttöystävä näki rassilla punasta...

Ei helvetissä!

Originally posted by Kiuaskivi
Ihmettelen niitä pallien ja meisselin ajelijoita...kuinka usein niitä pitää oikeen ajaa? Ite kerran putsasin pallit ja meisselin kokeilumielessä. Parin päivään päästä oli sellanen sänki että tyttöystävä näki rassilla punasta...

Ei helvetissä!

No ajat siilin heti pois kun taas vähänki kasvaa,

iästä riippuen siihen menee n. viikko tai 7kk ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom